Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• Hey muisje! Leuk om nog eens van je te horen. Idd hier onverwacht een 4e op komst. Heel gek idee en ook een heftig idee. Maar we gaan er voor en ook dit kleintje willen we alles geven wat we kunnen.

Idd 9 maand stopt. Vreselijk nieuws. Maar we hebben jaren lang lief en leed gedeeld op dit forum. Dus we kunnen nog even tot eind oktober kletsen zoals van ouds.
  • Mits dit forum in oktober offline zal gaan en ik zelf nog met kinderwens zat maar ik kinderwens facebook groepen op onbegrip botste heb ik zelf een groepje gestart op facebook om elkaar raad te geven en te steunen in goede en slechte dagen en mss in de vreugde te delen mocht de wens toch uitkomen .

Mits het nog maar net opstart is het nog zeer kleinschalig .
    Dit voor alle mensen met kinderwens die tijdelijk of definitief opgeborgen is .

• Hoi Patricia. Misschien idd iets voor de andere dames. Maar ik heb niks van social media dus aan mij heb je niks smile.gif
  • @Muisje Bedankt voor de felicitaties content.gif Alles verloopt prima en ik mag mij eindelijk in de laatste 10 weken tellen!!!
    De bevalling zal dus niet meer voor 9maand zijn, spijtig genoeg, maar het leven gaat verder hé.

Ik wens je nog veel succes maar je bent zowiezo in de juiste richting bezig! Je bent een sterke vrouw die al veel heeft meegemaakt… maar komt goed!

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld