Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• Hoe was de sollicitatie gisteren van je man? ๐Ÿ˜Š
    Hier is het verlof bijna gedaan.. 6 aug terug aan het werk en juist dat het terug zo warm word! ๐Ÿ˜Ÿ
    Alhoewel dat het nu ook voor te bakken is. ๐Ÿ™ˆ
    We hebben een top vakantie gehad! We hebben veel kunnen doen. BBQ's, uitstapjes naar de zee, uitstap gedaan naar Plopsaland, gezwommen, paar lazy dagen ook gehad en vooral bij die hete dagen. Eentje voor in te kaderen! ๐Ÿ˜
    Nu is de controle bij de gynaecoloog ook weer aan gebroken want ik krijg meer en meer klachten tijdens het mentrueren dat ik niet zo gewoon ben en ik wou dus een afspraak maar jeetje ze kan mij maar ontvangen eind oktober/begin november! ๐Ÿ˜“๐Ÿค” Het is wat het is vrees ik.

Ik hoop dat je man de job krijgt en wie weet kunnen jullie dan wel verhuizen!
    Ik woon ook in het centrum van me gemeente. Alles is zo dicht bij! Me werk, winkels, aphotheek, school, bib, zwembad, sporthal,.. heel gemakkelijk! Maar om hier dan een huis te kopen is het veel te duur...
  • De sollicitatie is afwachten. Maar hij heeft er niet zo een goed gevoel over. Wachten, wachten, hopen.
    Op 't laatst vroeg die mam toch wel of ie een dag kon meelopen en dat is toch wel een goed teken denk ik,?
    Als je iemand niks vindt, ga je niet vragen of ie nog een dag kan komen, toch?

Ik had tijdje terug ook steeds rare cyclussen en bloedingen en toen kon ik binnen 3 weken terecht voor een controle echo in 't ziekenhuis. Ik had een baarmoeder uit het boekje, niet aan te zien dat het het geweld van 3 kids was aangedaan. Haha, zo stom dat ik dat compliment mooi onthoud en trots op ben whahhaa.

Nu al half jaar weer redelijk normale cyclussen. Maar nu op dag 33 beetje bruinverlies. Dag 34 roze verlies,met slijm. En nu zelfs helemaal niks meer qua verlies al de hele dag. Enkel bij vegen ietwat roze soms. Niks in het verband gehad behalve drupje bruin nog.
    Een mens gaat dan toch maar weer mooi twijfelen hรจ!!
    Ik wacht 't gewoon af.

Hier krijgt mijn man nu 3 weken vakantie. Gelukkig heb je genoten van jullie vakantie, klinkt in ieder geval goed!!!
  • Nouja. Sollicitatie was thumbdown.gif
    De reden is echt stom. Zijn cv is goed. Ervaring en diploma's voor monteur ook... Maar hij was erg slecht in solliciteren. Hij kon zichzelf niet zo goed verkopen. Dus als hij wil mag hij het volgend jaar nog eens proberen. Pfff hij kwam er niet om de verkoop in te gaan zeg.

Tja. Het zit weer lekker mee dus. tough.gif
  • @Nathaly, wat dikke pech zeg... Tegenwoordig moet je van alles kunnen en je zodanig gaan bewijzen om een job te kunnen hebben. Daar mogen ze toch wel iets aan doen vind ik en dan verwonderen ze waarom ze geen volk vinden. ๐Ÿ‘Ž
    Je man moet positief blijven! En heel misschien wat oefenen om hem te verkopen. ๐Ÿ˜ณ Maar laat jullie verlof hier niet onderlijden. Het komt wel allemaal goed! ๐Ÿค—

Hier is de eerste werkweek alweer voorbij en morgen beginnen we aan de 2e sinds na het verlof en ik heb nog steeds heimwee. Ik heb het moeilijker dan gedacht, heel raar. ๐Ÿ˜œ Het afvallen gaat hier zeer prima. Sinds 20/06 begonnen en we zijn 4 kilo kwijt, nog 9 te gaan. ๐Ÿ’ช
    Die oefeningen die ik doe thuis via app of youtube werken echt want alles word strakker. ๐Ÿ˜„ Een groot succes voor mij nooit gedacht. Beter dan die fitness abonnementen. ๐Ÿ˜‰
  • Ja muisje over dat afvallen kan ik niet mee praten. Hier zou er ook echt wel Wat af mogen. Maar alles smaakt te lekker. En met drie kinderen vind ik ook niet de tijd en energie om op mn eten te letten en meer te bewegen. Voor sommige een slap excuus, maar ik heb dr zo geen puf voor. Heb al genoeg stress voor wat het is.

Mijn cyclus lig overhoop. Zit bijna op dag 50. Geen menstruatie, geen zwangerschap, geen bruinverlies. Ik ben maar gestopt met tellen, over anderhalve week ben ik al 2 maanden niet meer ongesteld geweest. Stress?? Tsja, ik heb pcos en dat weet ik. Maar ondanks de pcos ben ik altijd regelmatig geweest. Met hier en daar paar dagen verschil. Maar dit valt me nu toch extreem tegen dat ik in theorie elk moment ongesteld zou kunnen worden, of nog weken niks kan komen. Bah
  • @Lynne, dat snap ik zeker! En al zeker omdat je 3 kinderen hebt. Het is idd een slap excuses maar het is wel de realiteit!
    Maar hier moest er iets gebeuren of ik werd nog dikker en dat wou ik niet. Ik woog 92 kilo en dat was voor mezelf een alarmbel. Ik was op weg naar de 100 , jeetje dit wil ik zo vermijden! Het eten is idd zeer lekker. ๐Ÿ˜„ Maar ik gun mezelf wel eens een snipperdag en zo kan je het volhouden.
    Het is ook niet echt extreem wat ik doe. Veel groeten en fruit eten, magere yoghurt en chips en koekjes vermijden en als je dan eens een koekje wil eten, dan een koekje met verminderde suikers of chip met minder vetten. En anders je hoofd maaltijden kleine porties eten,...

Niks is vervelender als je cyclus onregelmatig is... Hopelijk komen ze er snel door!
  • Nu bijna maand overtijd. Nouja overtijd.. Ik heb geen flauw benul wat mn hormoon huishouding aan het doen is. Nooit gedacht dat ik zo uit kon kijken na een menstruatie. smug.gif
  • Maandag om 9:00 uur Moet ik na de gyn. Nog altijd geen menstruatie en Begin me nu toch wel zorgen te maken.. nervous.gif
  • @Lynne veel succes bij de gynaecoloog maandag. Toch bizar hoe ons lichaam zo'n rare kronkels kan maken...
    Laat je weten hoe het is gegaan? Hier vandaag ook aan dag 50...
    Groetjes
  • Ik ben ook echt benieuwd @Lynne, succes.
  • @Lynne hoe is de consultatie verlopen? Liefs
  • Alles zag er ok uit. Mijn cyste van 1cm bij 1cm is na 1,5cm bij 2cm gegaan. Maar dat was niet zo bijzonder en ook geen reden om niet meer ongesteld te worden. Nu gaan we verder onderzoeken, bloedprikken..
  • @Lynne Ik ben echt benieuwd wat het uiteindelijk geven zal. Of het zich nu reset of dat er toch iets anders is...

Inmiddels hebben we hier besloten dat we de rollen gaan omdraaien. Ik ga fulltimen in de it en mijn man blijft bij de kinderen en gaat zich omscholen.
    En dat gaat deze mama niet in de koude kleren zitten. Ik verheug mij best op weer te werken maar mijn kindjes niet meer naar school kunnen brengen en ophalen doet toch wel zeer. Nu nog even van genieten tot ik een baan heb. Hopelijk lukt dat wat, na 8 jaar niet in de ict te hebben gewerkt.
  • @Lynne, hopelijk brengt die bloedprik meer antwoorden op waarom je niet ongesteld word! ๐Ÿคž
    @Nathaly, heel veel succes met het vinden van een baan. Dat gaat nog al aanpassing worden voor jullie allebei, amai! ๐Ÿ˜

Ik moet dit even kwijt hier.
    Begin van het jaar hadden ze iets gevonden bij mijn middelste zus in de baarmoeder. Omdat ze vorig jaar veel last kreeg van schimmelinfecties in haar vagina liet ze zich onderzoeken bij de gynaecoloog en zoals ik al zei hadden iets gevonden, een klein gezwelletje en onder ging ze een kleine operatie om te weten of het kwaadaardig was of niet en dat was het niet (alhoewel ze niet te veel uitleg kreeg ook..) en dit liet ze dit jaar wegnemen. Nu moest ze vandaag terug op controle voor een check up of het volledig weg was en dit was niet het geval, het was blijkbaar terug en nog steeds vertellen ze er niks over wat dit eigenlijk is... ik vind dit zo raar! Bon, ze gaan verdere onderzoeken doen.
  • Maar ze weet toch zeker wel of het een "gewone" vleesboom is, of daadwerkelijk een goedaardig gezwel? Volgens mij heb je toch recht op die informatie. Als ze het tenminste zelf weten in het ziekenhuis. Hopelijk krijgt ze snel duidelijkheid en blijft het ook goedaardig.

Ja, het worden spannende tijden hier. Er moet gewoon iets veranderen. Andere banen, andere indeling, omscholing, zzp-en, iets. We willen echt meer als wat we nu hebben. Qua inkomen, qua zorgen, qua huis.
  • Had ze dit weekend gezien en ik vroeg het haar wat is het eigenlijk wat ze gevonden hadden en blijkbaar cellen zei ze maar meer kon de gynaecoloog niet zeggen, eerst verdere onderzoekingen.

Het is waar wat je zegt. Als je dit wil bereiken moet je het nu doen!
  • Uitslag van bloed is binnen, niks bijzonders in te zien. Heb gekozen dat ik nog even wil afwachten kijken wat we in maand september gebeurd...

@'Mama Emro' jij al wel ongesteld?Aangepast door Lynne op 04/09/2018 10:06
  • @Lynne ik ben inderdaad ongesteld geworden. Zรฉรฉr hevig maar blij dat ze er zijn...
    Hoe gaat het bij jou en hoe lang moet/zal je wachten?
    Gisteren ook de resultaten gekregen rond de bloedafname bij mezelf. Niets gevonden, we zullen waarschijnlijk nooit weten waaraan ons dochtertje is overleden.
  • Ik zit intussen bijna op dag 80.. Dus wacht nog even tot en met oktober. Dan ga ik richting de 4 maanden overtijd dan is het toch wel genoeg hoor. tough.gif
  • Hoe is het hier met iedereen?

Hier even de zenuwen, morgen heb ik 2e sollicitatie gesprek.
    Het komt allemaal erg dichtbij!! bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld