Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• @lynne
    Wss wel wat een opluchting πŸ˜„.

@nathaly jij lijkt mij idd een dromertje.
    Ik ken niets van jullie financieΓ«le situatie natuurlijk maar beeld u de 1ste jaren als zelfstandige niet te veel in πŸ˜„πŸ˜ƒ.
    Zeker als er investeringen zijn en daar moet voor geleend worden.
    Zo hebben wij een paar vrienden zien achteruit boeren ipv vooruit (integenstelling tot wat ze op papier hadden en dachten ).
    Dus goed dat uw man alles rekent en bekijkt πŸ˜„πŸ˜ƒ.
  • gent leuven jette

@Nathaly

hey hey ,
    medisch alles onderzocht eerst in Jette dan ook genetica Leuven niks uitgekomen dan via via bij prof de sutter in uz gent terecht gekomen .
    weer alles onderzocht en niks uitgekomen maar hier wilde ze me behandelen als zou ik een bloedstollingsprobleem hebben met prednisolone en clexane dit heb ik de laatste 3 zwangerschappen gedaan helaas tussen 9 en 11 weken gaat het mis .
    daarvoor heb ik drie zwangerschappen baxters gammaglobulines gekregen dit zou ook bij sommige werken dus proberen baad het niet schaad het niet . Helaas zonder resultaat .
    daarvoor accupunctuur en alternatieve geneeskunde .. zonder resultaat . Ik kan me echt niet verwijten dat ik niks geprobeerd heb .
    de laatste onderzoeken is mij verteld van mss eens uit te wijken naar Spanje omdat ze daar verder staan maar euh ik wordt 40 op t eind van t jaar en ik moet realistisch zijn . .. en ik ben moe .. ik heb me kranig gehouden maar de afgelopen twee nachten huil ik me gewoon in slaap en wordt er heel moedeloos van en wil me zo niet voelen maar kom er wel weer door . men gaat eerst soms heel laag om dan hogerop te geraken he ..
  • @heidiendavy Al inderdaad een hele reeks met opties ondergaan zo te horen. Ik kan me voorstellen dat je het moe bent. Hopelijk geraak je uit je dal en kan je dit hoofdstuk afsluiten.

Dromen bewaar ik ook speciaal voor op het forum hahahaha. Zeg ze hardop en men verslijt je voor gek. Ik ben me wel terdege bewust dat het dromen zijn en heb zelf ook het ondernemersplan opgesteld. En nee, daar kun je nog geen geweldige dingen mee doen behalve in ieder geval je hypotheek betalen tongue.gif
  • @Lynne, en zijn er doorgekomen of niet? 😳
  • @Muisje ik zie ineens dat Jayden al bijna 4 wordt en denk echt jemig wat vliegt de tijd. Al mee bezig of nog helemaal niet? Na de grote vakantie naar de grote school?

Ik heb Emily ingeschreven voor peuterschool 1 ochtend in de week. Ben benieuwd wanneer ik iets hoor over wanneer ze kan starten.

Mijn man gaat nu toch solliciteren bij andere werkgever. Ook daar lag het loon veel hoger als wat hij nu krijgt. Ik vind het allemaal erg spannend en leuk. Zal zo blij zijn als hij ook blij wordt met wat hij doet! Hij leeft nu al jaren in een sleur en wordt steeds mopperiger op alles en iedereen. Ik verheug me er eigenlijk op mijn goedlachse streken man terug te krijgen. bigsmile.gif
  • @Nathaly: Inderdaad jayden word al 4 jaar!! 😱
    We hebben toch al een datum uitgekozen om zijn verjaardag te vieren maar we weten nog niet waar.
    Hier thuis kunnen we niet zoveel volk uitnodigen en dat vind ik wel jammer vermits ik toch een grote familie heb, 3 zussen en schoonbroers + mijn ouders en schoonouders. Vorig jaar hebben we het beperkt gehouden alleen maar de oma's en opa, Pepe en meme. Maar dit jaar wil ik het toch weer anders en eventueel met iedereen erbij zo dat zijn tantes en nonkels er ook bij zijn en zijn 2 nichtjes.

Hopelijk vind hij snel een nieuwe job en word hij terug goed lachse man. Een man moet altijd gemotiveerd blijven en met die nieuwe job zal dat zeker lukken! πŸ˜‰

Hier is het spannen want mijn jongste zus wil graag een kindje. Ze zijn nu 4 maand bezig en iets zegt me dat het gelukt is. 😍
    Ik heb haar vandaag gezien en ze loopt al een tijdje prikkelbaar, zegt ze zelf. Plots krijgt ze elke avond zin achter snoeperij en dat om 23u.. Ze heeft een raar gevoel in haar buik en voeld gezwollen aan. Nu daar straks belde ze mij op omdat ze bruinig verlies heeft met het afvegen. πŸ€” Ik denk innestelingsbloed omdat ze over een week ongesteld moet worden, het klopt eigenlijk wel. Dus ik vind het mega spannend! 😍😍
  • Oeee spannend @Muisje!
    Zo leuk om mee uit te kijken naar een kleintje.
    Mijn schoonzus is uitgerekend voor januari. Al wat echo's mogen zien en ze toont ook al echt dat ze draagt, toch eerder nu met de 2e.
    Zij wil wederom niet weten wat het wordt tot hij of zij er is.

Hopelijk vinden jullie een fijne locatie voor Jaydens verjaardagsfeest!

• @Nathaly, sorry dat ik nu nog maar antwoord maar er kon even hier niet op, er kwam altijd een fout melding op.
    Bij deze heeft me zus gisteren ochtend negatief getest. Maar ik geef haar nog een beetje hoop want tenslotte heeft ze wel wat te vroeg getest vermits ze normaal woensdag maar ongesteld moet worden. Alles kan nog!
    Wat leuk dat je schoonzus zwanger is. Leuk hΓ© die echo's en bij een ander vliegt een zwangerschap razend snel voorbij!
    Nu over Jayden want dat was ik vergeten te typen die gaat naar het tweede kleuterklasje! 😁
    Hier nog 5 dagen werken en het is verlof, 2 weekjes. Kijk er al naar uit! πŸ–
  • Ik kijk ook uit naar vakantie @Muisje, heerlijk dat de kinderen weer vrij zijn. Mijn man heeft pas 6 augustus vakantie, dan wel 3 weken bouwvak.
    We hebben wel een tegenvallertje dat de auto opgeknapt moet worden. Hopelijk valt het niet zo erg tegen dat er zelfs een nieuwe moet komen.

Ach het is al goed druk. De kinderen gaat om de beurt logeren bij een tante en daarna gaan we een paar dagen naar opa en oma ook. Paar keer naar 't strand, bos, ijssalon en paar dagjes uit naar pretpark en dierentuin. Het wordt vast leuk!
  • Bijna verlof! Vandaag en morgen nog werken dan verlof! 😎
    Bij mijn zus is het ook nog spannend. Vandaag nod dag maar sinds eergisteren licht bloedverlies, rozig en soms bruinig maar geen krampen dat kan leiden naar menstruatie. Ik raade haar aan om straks een testje te wagen! πŸ™ˆ
  • Mijn jongste zus is zwanger! πŸ™ŒπŸŽ‰πŸ‘ΆπŸ˜
    Natuurlijk moet dit nog officieel bevestigd worden door de huisarts maar de test testte direct positief! 😁
    Een blije tante hier. πŸ™ˆ
  • Gefeliciteerd tante!! party.gif
  • Dankjewel @Nathaly ! πŸ˜πŸŽ‰
    Nu hopen dat alles goed gaat. 🀞
  • @Muisje proficiat met de zwangerschap van je zus!
  • Toch bedankt maar laat die felicitaties maar. Mijn zus heeft haar bloeduitslagen gehad en ze is dus niet zwanger...
    Het is ook zo stom gebeurt want eergisteren vroeg ik een foto van de test en ik was compleet geschrokken want mijn kleine zus heeft de test totaal verkeerd afgelezen.. Het gevoel waarmee beleefde was eigenlijk geen pretje om dan te moeten zeggen tegen haar hij is negatief en niet positief.. oooh man ik voelde mij slecht alhoewel ik er niks kan aan doen. Moest ik de test niet gevraagd hebben zullen ze het wel vandaag hebben geweten van de dokter. Zo stom eigenlijk want waarom heeft ze nu niet de bijsluiter gelezen.. Uiteindelijk is ze ook ongesteld geworden. Ze was zo teleurgesteld.. 😞
  • Hoe kunt ge een test nu fout aflezen.. dat kan toch het kleinste kind.
  • Ano, rot op en laat dr met rust. Als je niks aardigs kan zeggen, hoe je smoel en zeg niks! wave.gif
  • Ooh jammer @Muisje, maar het zal haar vast niet nog eens gebeuren zo met die test. En volgende cyclus weer een kans. Het komt vast goed thumbup.gif

• Dankjewel @Lynne & @Nathaly !
    Het komt zeker goed en ik heb haar ook gezegd dat ze nu moet genieten met het samen zijn let haar vriend. ☺️
    Tja hoe gebeurt nu zo iets.. Emotie, spanning, stress. Het was haar eerste ervaring met testen. Kan iedereen over komen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld