Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• De methode die jullie gebruiken is natuurlijk niet de veiligstr manier . Daarom sprak ik over spannend. Ik weet dat het nu nog niet de bedoeling zou zijn hoor (begrijp ik ook volledig). Durf je testen ?
    Dan weet je het direct .
  • Nou ik wacht morgen nog even af. Heb continu menstruatie pijn dus het lijkt of ze door komen maar nog geen roze verlies. Anders maandag eens test halen?

Ik.doe voor de zekerheid Morgen wel een tampon in. Morgen is Nienke jarig en gaan we met de meisjes en opa en oma na de dierentuin. Geen zin om daar met een rode broek te moeten lopen.
  • Spannend is het nu toch weer @Lynne
    Gefeliciteerd met Nienke!! party.gif
    Ik heb gisteren nieuws gekregen met taart dat mijn schoonzus zwanger is van haar tweede.
    3 maanden ver, echo fotootjes laten zien. Zo leuk voor hun!!

Mijn man heeft plannen om als zzp-er te gaan werken. Hij heeft al van 3 zzp-ers een aanbod gehad om samen te werken en hij mag zelfs meerijden in het begin. Hij verdient dan 2,5 keer wat hij nu verdient. Hij durfde nooit de stap te zetten maar we gaan er nu voor!!

• Dankjewel! en wat leuk zeg voor je man dat hij Eindelijk de stap zet! Proficiat!

Wij vertrekken zo na de dierentuin. En nog geen drupje roze.. Ik snap er niks van. Heb ik mijn eisprong zo fout ingeschat?? Ik ben echt alweer vanaf de eerste menstruatie stipt optijd. Maar als ik mijn eisprong verkeerd heb berekend, is dat heel.gevaarlijk ivm de sex die we hebben gehad.. Paniek!!!
  • Gelukkig ga je naar de dierentuin. Probeer daar mee bezig te zijn en te ontspannen. Je weet dat een lichaam geen exact science is. Geniet gewoon van de dag! En als het morgenochtend niet is, even testen. hug.gif
  • @Lynne, wat spannend! 🙈 Maar geniet nu maar van dagje samen met gezin en is er morgenvroeg geen bloed, testen maar! 😉

@Nathaly, nieuwe vooruitzichten voor je man wat leuk en het is ook mooi meegenomen financieel! ☺️

Het is hier alweer druk geweest en ik ben ook aan het diëten! 💪
    Sinds maandag gestart. Het is vooral niet meer snoepen! Ik heb nogal snel weer honger of goesting achter eten en dan laat ik me volledig gaan vooral voor en tijdens de menstruatie... 😔 Het moet gedaan zijn! Ik wil toch voor te beginnen -10 kg af en als het goed meevalt mss wel meer. 😉 Ik geef toe heb ik het al lastig gehad maar ik zet door en ik gun me zelf ook wel een snipper dagje in de week anders hou je dat nooit vol!
    Ik drink toch al 1,5 jaar alleen maar water, plat of bruis en niks meer van frisdranken! Zelf geen zero of light toestanden. Als ik honger heb grijp ik naar gezond eten, fruit, yoghurt, bij avond eten een goed portie groenten! Ik ben benieuwd maar ik moet nu ook eerst een deftige weegschaal hebben! 😂
  • @Lynne en?? Al iets te bespeuren?

Oooh zo spannend, mijn man gaat deze week alles goed oriënteren en informeren en waarschijnlijk dan volgende week ontslag indienen, dan heeft hij 2 maanden opzegtermijn en kan dan per september voor zichzelf beginnen.
    Dat gaat zo snel!!! En hij heeft een collega die hetzelfde werk doet maar dan ingehuurd. Die verdient dus voor hetzelfde werk veel meer per uur. Die had afgelopen jaar 150.000 omzet. Nouja belasting, investeringen etc maar een 40000 per jaar verdient 'm wel. Daar kan ik nu enkel over dromen... Zou zo fijn zijn als we na 8 jaar eindelijk eens geld overhielden. party.gif
  • Nee nog steeds niet ongesteld. Ik heb bij zwanger en kids ff goedkope testen besteld, die komen Morgen binnen. Dus... Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Maar hoe meer dagen voorbij gaan, hoe meer ik twijfel.
  • Bij een regelmatige cyclus 5 dagen overtijd zijn is inderdaad wel twijfelachtig.
    Aan de andere kant, ik heb het de afgelopen maanden ook twee keer voorgehad omdat mijn lichaam zich even besloot te resetten.

Ach ik hoop toch zo dat mijn man inderdaad meer verdienen gaat! Wie weet dan toch nog eens een vierde...
  • Haha nathaly toch nog een vierde ja. Hier wisselt dat gevoel nogal. Momenteel gaan mijn gedachten ook alle kanten op. Morgen weet ik in ieder geval zeker of ik wel of niet zwanger ben. Ik weet dat die test negatief gaat zijn... Maar ergens heel ver achterin zegt een stemmetje heel zachtjes, "wat als.die toch positief is, wat dan??"
  • Dan sla je je daar ook doorheen, dat weet ik zeker happy.gif
  • Ik ben zo benieuwd @Lynne al weet ik dat je nog even wachten moet tot die dingen met de post aankomen.
    Hier wisselt het gevoel voor een vierde ook continu. Het zal sowieso niet voor nu heel snel zijn. Maar als ik nog voor een vierde ga, wil ik wel dat de oudste nog op de basisschool zit. Die gaat naar groep 6, dus nog 3 leerjaren te gaan.
  • Ja nog steeds niet ongesteld. Ik snap er niks van. Misschien toch een cyclus overgeslagen? Ben aan et hoofdrekening wanneer we sex hebben gehad, wanneer we voor het zingen de kerk uit gingen? Ik ben mijn afscheiding in de gaten aan et houden, zie daar totaal niks bijzonders aan. Geen rozig of gelige gloed. Ook geen eisprong afscheiding. Geen idee waar ik dan nu in mn cyclus zit.. Ik ben echt niet toe aan nog een zwangerschap. Ik zit nog geen 6 maanden na de keizersnede...

zodra de post is geweest laat ik wat weten
  • Het kan inderdaad zijn dat je een cyclus overslaat. Of dat het eitje meer tijd nodig had om te springen. Er kunnen zoveel redenen zijn eigenlijk.
    Maar je zult pas gerust zijn of iets zeker weten als de post er is. Ik wacht met je mee wink.gif
  • echt opgeborgen

hey hallo ,

ik kom hier effe inbreken als ik effe mag mss blijf ik ook ni lang .
    We waren tot zaterdag 23 juni voor de 16 de keer zwanger maar helaas worden we wel zwanger maar blijven het niet helaas want de wens is er zeer zeker . jammer maar helaas . de nacht van zaterdag op zondag heb ik mijn vruchtje op 11 weken verloren . Kan ik helaas niks aan verander hoe graag ik het zou willen . ik heb me redelijk kranig gehouden en vandaag dat ik controle en bespreking van wat nu met gynaecologe dus afspraak gemaakt voor een definitieve oplossing . op woe 18 juli wordt ik gesteriliseerd . dit is een beslissing die ik neem omdat ik nogal verkeerd reageer op pil en spiraal en sorry maar vrijen met condoom is voor ons ni fijn .
    Maar sinds ik de afspraak heb gemaakt is er rust en onrust in een tweestrijd aan 't vechten precies in mijn lijf en sla ik voor t minste aan t huilen of in paniek . twijfel waarom want ik weet dat dit de enigste oplossing is om mezelf , en mijn gezin te beschermen tegen nog meer verdriet van het verliezen van ons zo gewenste babytjes . shocked.gif cry.gif
  • Sterkte!
    Ik moet wel even een verhaal meedelen van mijn mama haar vriendin.
    Zij heeft na 19 miskramen (allemaal na 12 weken) uiteindelijk toch een prachtige dochter op de wereld gezet.
    Dus het kan wel degelijk. Tenzij jullie echt een duidelijk medische reden hebben dat het nie lukt bij jullie natuurlijk
  • geen medische reden

hey

geen medische reden gewoon op en moe gestreden de fut ni om nog te proberen en nog teleurstellingen te gemoed te moeten gaan . hoe graag ik het ook wil .. t is genoeg geweest doet elke keer zoveel pijn en verdriet .. ookal ben ik sinds gisteren enorm beginnen twijfelen ik moe vasthouden aan dat dit de beste oplossing is .
  • Welkom heidiendavy,

Allereerst spijt het mij te horen van je 16 verloren wondertjes. Dat is veel verlies om mee om te moeten gaan. Ik wens jullie samen dan ook heel veel sterkte om dit te boven te komen, ook met dit laatste verlies.

Ik ben bang om schuld gevoel te voeden, daar ik me kan indenken dat je hier al mee worstelt. Al hoop ik dat dat niet zo is.
    Maar toch.... Na 16 keer, er moet toch iets medisch zijn? Heb je ze allemaal tot dezelfde termijn gedragen, of wisselt dat?
    Hebben ze je ooit proberen te helpen? Hormoonpillen, zo een bandje, een ballon, dergelijke middelen?

Hoe dan ook kan ik me indenken dat je dit hoofdstuk moet gaan afsluiten. Voor jullie zelf. Om elkaar weer te vinden in iets anders dan gezamenlijk verdriet. Hoe dit het beste kan en gaat is uiteraard geheel aan jullie. sadhug.gif
  • Vandaag roze verlies. Zullen ze dan EINDELIJK doorbreken?!

Vandaag is het kinderfeestje van Nienke. Maar het word bijna 30 graden, dus de planning is iets aangepast. We gaan een waterballonnen gevecht houden in de tuin! Daarna zetten we de springkussen op, bakken we frietjes, en gaan dansen op k3. Ik heb er zo zin in! Vraag me af wie er meer na uit kijkt, nienke of ik goofy.gif
  • Hahaha heerlijk zo een feestje!! Hopelijk geniet ze er van!!

Hier twijfel ik hard over de taart van Emily.
    Hele jaar superfan van Belle en het Beest. En nu sinds 2 weken helemaal dol op Elsa.

We gaan haar een frozen driewielertje geven.

Toch roze verlies. Ik kan me voorstellen dat je toch een beetje opgelucht ben daar Tessa nog maar zo klein is.
    Ik daarentegen hoop stiekem niks te zien haha tongue.gif
    Maar eerst zou het wel handig zijn als mijn man de zaak lopende heeft. Hij is flink bezig met begroten, rekenen, enthousiast zijn en zijn doel lijkt echt om mij gewoon weer thuis te hebben voor de kinderen. Hoe fijn is dat bigsmile.gif

In januari een nichtje of neefje erbij, misschien kriebelt het dan wel weer een beetje bij hem. Misschien kriebelt het al wel haha. Hij had altijd bezwaar tegen grote 7-zitter, die zien er vaak niet echt super uit. Maar hij wilt een mooie grote BMW met wat klasse van binnen. Laat daar nu ook een 7 zitter bij zitten, een x5. Maarja die is vooralsnog een prijsklasse te hoog. Maar we kunnen dromen he. goofy.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld