Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• Dankjewel! Ben ondertussen ook al een beetje gesneuveld.. 😳
    Hoe was je eerste avonddienst? ☺️
  • Beterschap!
    Tja, de avonddienst verliep OK. Maar niemand praatte met me, het was gewoon bikkelen. Hoog tempo, zwaar werk en constant op je benen. Nee, het viel niet tegen, het is wat ik verwacht had. Maar de wens om snel wat anders te vinden is er wel!!
  • @Muisje Ik wou heel even zeggen: Knap van je!!
    Hier ook een mama van 1 die graag een tweede zou willen maar waar de man dus nee zegt blush.gif
    't is inderdaad raar hoe vaak je dan hoort: ja, wat een egoïst! hoe kan hij die droom afnemen van je? stel hem voor een keuze hé, dan zal het wel rap gedaan zijn.....
    Ongelofelijk hé!!
    Alsof je een kind wil gewoon om het kind??? neen... ik wil een kind met hem omdat ik hem graag zie en hem een goeie papa vind.... niet om "zomaar" een kindje te krijgen hé tongue.gif
    Ik antwoorde dan vaak met een andere vraag: ben IK dan niet egoïstisch als ik hem vraag een leven te leiden dat hij niet wil? een kind te krijgen om voor te zorgen terwijl dat niet zijn verwachting was?
    Zowiezo heb ik heeeeeel lang moeten wachten... hij zei zelfs vroegen GEEN.... maar is zelf van gedachten veranderd na 16 haar huwelijk ongeveer goofy.gif Vorig jaar is dan ons meisje geboren en daar is hij zooooooo verliefd op!
    Ik kan me niet inbeelden dat je een kind krijgt door je man voor de keuze te stellen en die daarna zegt "los het maar op want ik wou hem/haar niet".
    Nu is hij vol toewijding, alles doet hij ervoor.... 't is zo'n lieverd love.gif
    Dus ik respecteer het feit dat hij geen tweede wil. Misschien veranderd hij ooit nog eens van gedachten maar zo niet is het ook zo smile.gif

We hopen er nog wel op candle2.gif
  • @Nathaly, Het is altijd wennen aan een nieuwe job ik weet ook nog goed hoe ik mijn eerste dagen beleefde op mijn huidig werk van waar ben ik beland? Want het was heel veel en het was ook redelijk zwaar. Maar ik heb doorgezet en ik zou nu niks anders willen want ik voel me echt thuis daar! Zo moet een job ook zijn waarmee je goed voelt en een goede klik mee heb want anders hou je dat nooit vol. Ik hoop voor je dat je snel zo een job vind waarvan van 100% bij goed voelt!

@HappyJ, Dankjewel! Fijn om dit te horen en het is waar wat je zegt! Je moet soms eens wikken en wegen in een relatie.
    Een kind neem je niet om een kind te hebben maar om iets van je tweeën te hebben. Behalve als het een andere situatie is bijvoorbeeld bam moeders die willen een kindje voor hun zelf omdat ze zelf bewust kiezen om een kindje alleen op te voeden. ☺️ Sommige kunnen echt cru zijn en dan denk je ocharme die partner, Haha! 😂 Ik geniet zoveel van me zoontje nu! 😍 Ook al is de beslissing genomen we zijn nog jong en er kan nog vanalles gebeuren alhoewel de kans wel heel klein is. 🙈
    Het enige dat ik nu kan uitkijken is naar mijn zussen die voor een baby in de familie kunnen zorgen zoals mijn jongste zus heeft een maand en half gestopt met de pil, dus ik ben benieuwd wanneer het hen gegund is om een kindje te krijgen.

En een fijne Moederdag voor jullie dames! 💐
  • Ook een fijne moederdag! Ik ben wel echt blij met de tijden van mijn job. Ideaal eigenlijk, want ik mag zelf weten hoeveel zaterdagen en avonden ik werk. Maar 3 avonden zijn toch mooi 15 uur en dan ben ik het weekend gewoon vrij. En het is echt precies goed qua financiën erbij, dan komen we mooi rond en hebben een extraatje. Gisteren een positief toekomstgesprek gehad met mijn man. Zo rooskleurig heeft hij het tijden niet gezien.
    Het komt ook omdat we sinds gisteren de kamers afhebben. Finn heeft een bureau en de meiden een echte mooie meidenkamer met stapelbed en voor het raam prinsessen gordijnen, helemaal af.
    Vandaag komt een man voor het dak te maken en die kosten vielen ook mee als 't allemaal klopt.
    Al bij in zitten we even lekker erin. Ook al moeten we nog 10 klussen aanpakken wink.gif
  • @Nathaly, zalig hé zo'n gevoel alles op zen plooien valt ook al moet er nog veel klussen gedaan worden het zijn soms die kleine dingen die het doen! 😁 Is altijd mooi meegenomen als er voordelen zijn in een job, ik heb die zelf ook! 😉
    Hier blijft alles on hold eigenlijk ivm met onze toekomst.. zoals een huis kopen en trouwen. Onze bank ga naar ING (nu Record Bank) en blijkbaar verdwijnt het en ze hebben geluk dat ze naar ING mogen gaan, alleen de berekening die we vorig jaar hebben gedaan om een huis te kopen is natuurlijk veranderd.. Hij werkte volledig onder zijn eigen en nu dat hij naar ING ga liggen die leningen hoger. We moeten alles herberekenen hoeveel we daar kunnen lenen maar eerst moet alles op punt staan daar!
  • @Muisje hopelijk is door die overname niet teveel roet in het eten gegooid!

Emily slaapt nu 2 nachten in het grote bed, bij haar zus op de kamer. Zonder morren, helemaal blij. OK vandaag om 5 uur werd ze wakker en wilde ze nog even bij mij liggen in bed.
    Maar ik heb het lastig dames... Pfff.
    Dat babybed staat nu helemaal leeg naast mijn bed. En ik twijfel zo erg, of ik misschien over 1 a 2 jaar nog eentje wil? Mijn man zei dat het bed wel weg kon, en ik moest toch even slikken. Is die babytijd echt voorbij?
    En mijn man, soms denk ik, hij wilt stiekem wel een vierde. Maar hij wil ook graag die sedan ipv stationwagen....
    En financieel denk ik, zelfs al zitten we over een tijdje goed erbij, wie zegt dat dat zo blijft? En ze worden enkel duurder. Ik denk echt dat het slimmer is om het bij drie te houden. Maar als ik een baby zie smelt ik helemaal weer. Waarom rammelen die dingen toch zo erg!!!
  • @Nathaly ik had dat al met het wiegje van Tessa. Die is paar weken terug na het ledikantje gegaan. Dat vond ik zelfs al heel moeilijk. Dus ik snap dat helemaal!
  • Ik snap jullie dames wel maar het is de realiteit! Ook al willen we dit niet. 😳
    Hier is het parkje al een tijd weg maar alle baby spullen liggen allemaal op zolder en dan denk ik, daar lig het allemaal doelloos zou ik het weg doen? Neen ik krijg het niet over mijn hart! Die moment ga ooit komen dat ik al de spullen ga moeten weg doen of weg geven.

@Nathaly, ik ben ook een beetje bang dat die overmaak alles een beetje ga verstoren..
  • Aargh waarom altijd... Ik zie net dat mijn maanstonden precies moeten komen als de communie van mijn zoontje is. Grr...
    Wipstoel, wieg, kinderwagen, commode, babykleertjes is allemaal al weg. Heb enkel moeite met dat bedje.. Het is het laatste..

Maar met hogere leeftijd komt wel echt weer meer bewegingsvrijheid en dat is ook wel leuk.... Nu al soms denk ik, als de kinderen er niet waren, wat zou ik dan nog samen met mijn man doen? Eerder hadden we dezelfde hobby's, tegenwoordig kunnen we niet meer verschillen van elkaar lijkt wel. En dat is prima, we mogen best apart onze uitlaatklep hebben. Maar ergens moeten we ook iets samen kunnen doen, toch? Wat doen jullie wel eens voor uitje met je man?
  • Wij hebben ook niet echt een hobby samen maar wel de zelfde interesse!
    Wij kunnen echt wel genieten van samen tv kijken of lekker gaan eten met zen tweëen, daar kan ik echt van genieten!
    Of mijn vriend is een game freak, hij speeld en ik kijk toe als het spel me aanstaat wil ik alles zien. Maar we kunnen elkaar ook los laten en dan ons eigen ding doen. Hij motor rijden en ik buiten zitten of zelf eens een game'ke spelen, The Sims 4. 🙈 Als ik tijd heb want het huishouden moet ook nog gebeuren en vooral me veel bezig houden met mijn zoontje! 😁
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld