Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• Ooh fijn nathaly dat allea goed was! Is toch ergens een opluchting niet dan.

En ja dat van je man is wel gek ja. Hij wil niet nog een kindje??? Maar anticonceptie hoeft dan ook niet. Dat zijn wel twee hele verkeerde signalen zo
  • @Lynne ja toch? Hij vindt dat het echt niet kan, financieel gezien. Maar misschien wil hij wel, wilt hij dat enkel niet uitspreken omdat hij denkt dat ik dan enthousiast zou worden.
    Nouja. Goed, we houden het dus bij condooms. Als er iets per ongeluk gebeurt houden we het, dat heb ik nu duidelijk genoeg gemaakt verschillende keren. En anders, wie weet wat we denken over een of twee jaar. Later dan dat hoeft het niet meer voor mij. Dan zou Finn al een puber zijn.
  • Hahaha ik had het goed gegokt met mezelf. Ik vroeg er vandaag gewoon naar. Recht voor zijn raap. Komt er ooit een vierde, volgens hem? Hij antwoordde vrij serieus. Mocht ik genoeg verdienen, sluit hij een vierde niet uit. Misschien dat hij dan wel een vierde zou willen uiteindelijk.

Ik ben toch een beetje verbaasd. Ik was toch al van plan nu eerst een baan/opleiding te gaan zoeken, en ik vond dat leeftijdsverschil eigenlijk ideaal tussen Charlotte en Emily. Dan zouden we als Emily net 3 is geweest ook ervoor moeten gaan en dat is nog bijna 2 jaar weg he. Ik heb nog even om dat te regelen. Maar ik laat het nog even rusten hoor. Zo verbaasd. astonished.gif
  • Geluk zak @Nathaly! πŸ˜πŸ™ˆ Maar wie weet ja want een neen heb je niet gekregen dus het is een misschien. 😁
    Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. 😜

Mijn vriend wil hem een nieuwe motor kopen en ik heb hem toestemming gegeven omdat ik mee wil rijden!
    Hij had dit niet gedacht dat ik zou snel akkoord ging zijn maar dan verwacht ik wel iets anders in de plaats wat voor mij ook goed uit kwam zei ik hem en hij zei direct wat? Neen toch niet? Ik zei over twee jaar wil ik hier zeker weg! Oooh dat zei hij. πŸ˜‚ En ik wat dacht je? 😏
    En hij ja nog een kind en ik ooohja dat ook nog maar geen reactie meer! πŸ˜‚
  • @Muisje Een motor is wel leuk! Mijn man rijdt ook smile.gif Grappig dat hij dus bij jou grootste wens daaraan denkt. Wie weet wat de toekomst brengt. Eerst je huwelijk denk ik? Hoe staan de voorbereidingen?

Inderdaad, een misschien. Maar zelf sta ik ook op een misschien. Ik zou supergraag nog eens zwanger zijn. Maar een vierde kind erbij, eerlijk, nee, momenteel zou dat best een zware opgaaf zijn. Ik heb het al druk met drie.
    Maar toch, ach die baby's he... Zo lief love.gif
    Eerst maar eens werk vinden. En dan, wie weet als Emily naar de peuterschool gaat, dat het dan rustiger wordt voor mijzelf. Momenteel geniet ik van deze drie;)
  • Ik heb me stoute schoenen aangetrokken en een gesprek aangevoerd maar zoals ik al dacht en allang in mijn achter hoofd hield hij wil echt geen tweede meer want het hoeft niet meer voor hem. Dus de knoop is doorgehakt, er komt geen tweede meer en het is maar een vies gedacht dat ik nooit meer moeder ga worden.. πŸ˜” Maar ik heb geen keus, ik moet me er bij neerleggen. Nu weet ik waar ik sta.

@Nathaly, het was dus met geen bij bedoeling dat hij dit zei. Hij blijft vastberaden, er komt geen tweede meer.
    Onze trouw plannen staan on hold omdat we eerst een andere woning willen hebben over een jaar of twee! πŸ˜‰

Ja baby's blijven altijd schattig hΓ© maar ik begrijp je wel kindjes hebben vraag veel van je tijd, maakt niet uit hoeveel je kinderen hebt het blijft plannen om alles te doen draaien. Aangepast door Muisje op 02/04/2018 12:14
  • @Muisje Weet, ik vind het ongelooflijk knap van jou, dat jij je neer kan leggen bij het feit dat het er 1 blijft. Ik heb diep respect voor de manier waarop je zijn wens respecteert en hoe je hiermee omgaat. Ik snap ook dat jij van binnen toch soms steken moet hebben, maar je je optrekt aan het feit dat je toch je mooie zoontje hebt en ook hiermee gezegend bent.
    En stiekem hoop ik zelfs dat hij toch ooit zijn gedacht verandert..

• Een kindje of drie is toch echt een wereld van verschil goofy.gif ik dacht dat ik het met 1 druk had, maar dat was niets vergeleken die chaos die er nu constant heerst in huis.

Hier blijft het dan ook echt bij drie. Ik heb totaal geen moment meer moment voor mezelf. Soms lijkt het wel.een kippenkooi hier. Gegil, gekrijs, poep ruimenn kots ruimen, er is altijd herrie, altijd wel iets te doen. Soms heb ik ook het gevoel dat het teveel word. Maarja 3 kindkes in 4,5 jaar tijd is ook gewoon heel heftig. tired.gif

Knap dat jullie een vierde kindje overwegen nathaly. Ik moet er toch niet meer aan denken drunk.gif
  • Maar @Lynne daar komt het leeftijdsverschil om de hoek kijken hΓ©. Toen ik die 2 eerste had dacht ik ook pffff te druk.
    Maar die gaan naar school nu, kleden zichzelf aan, douchen zelf, hebben zoveel minder zorg nodig.
    En de derde, daar heb ik dus tijd voor. Kan gewoon babyzwemmen etc.
    En als die weer zindelijk is en naar school gaat, hoop ik dat, naast parttime werk en af en toe taxi spelen voor die drie, ik wellicht voor een vierde ook tijd heb. Het enige is, heb ik er dan ook weer zin in? Of focus ik me misschien liever op werk, een nieuwe woning, etc.? Toekomstmuziek wink.gif
  • @Nathaly, dankjewel voor deze woorden! Het doet me deugd om dit te lezen echt waar! πŸ™ˆ
    Ik doe me best en het lukt wel. Ik ben best gelukkig met ons zoontje alleen en af en toe telt hij voor twee! 😏
    Ik zie me ventje te graag want ik heb op mijn andere profiel een blog geschreven en sommige raden me gewoon aan om me vriend de keuze te stellen een tweede kind of ik ga weg?! Of er zeiden ook een paar dat me vriend egoΓ―stische is wegens de reden waarom hij niet wilt en dat hij van ons zoontje een verwend jongetje ga maken omdat we alles willen geven ivm met zijn toekomst, kleren, studies?! Forums zijn altijd gevaarlijk en je weet wel dat er paar rotte appels tussen zitten en ik weet, ik mag er mij niks van aantrekken wat ze zeggen en dat doe ik ook! Ik heb liever een gelukkige partner dan een ongelukkige en liever ook een gewenst kind dan een ongewenst kind! πŸ˜‰πŸ˜Š
  • @Muisje ja, je doet het met twee en niet alleen. Als mijn man geen kindjes meer had gewild, had ik me er toch ook bij moeten neerleggen. Je hebt tenslotte samen ook wel al een kind en je liefde voor je partner is er dan nog steeds ook hΓ©, dat verdwijnt als het klopt niet als sneeuw voor de zon daardoor.
    Als je van hem houdt, blijf lekker bij hem wink.gif hug.gif
  • Hoe is het hier dames?
    Het is hier een beetje stil.

Ik ben druk bezig met een baantje vinden. Of een leertraject. Maar ik baal dat ik overal voor afgewezen wordt. En dat je bij een leertraject zo weinig betaald krijgt dat ik zelfs de kinderopvang er niet uit haal cry.gif

Ik weet het soms echt even niet. We hebben zelfs schrik dat we dit jaar niet eens een midweek kamperen betalen kunnen sad.gif
  • Hey @Nathaly,
    Ja hier alles goed. We zijn een beetje aan het genieten van het mooie weer! 😁
    Jayden speeld al een hele week buiten. Die gastjes hebben daar echt deugd van!
    Hij is ook begin van de week gestart in het 1ste kleuterklasje en hij steld het heel goed. ☺️
    Ook de middagdutjes gaan er stilaan uit! Ik ben trots op onze jongen. 😳

Het is niet gemakkelijk hΓ©. Hier vond ik zo belangrijk om werkzekerheid te hebben, goed betaald en nog graag doen ook. Ik ben zo blij dat ik dit heb gevonden! Maar soms kan je gewoon niet anders om een andere keuze te maken. Wat zoek je van werk?
  • Tja... Wat zoek ik van werk.

Ik weet wat ik niet wil. Ik wil niet meer opnieuw aan de telefoon. Na 8 jaar aan de telefoon heb ik dat wel gezien. En mijn stem blijft het maar begeven.

Ik wil graag iets wat ik voor langere termijn kan doen. En het liefst gewoon 2 volle dagen. Maar ja... Dan heb je meestal verkoper baantjes zo te zien online. Of een administratieve medewerker maar ook daar vragen ze superdiploma's voor.

Ik weet het echt niet. Ik heb gesolliciteerd op it functies, daar ik daarin diploma's heb, maar wordt overal afgewezen. Ik werd ook afgewezen voor omscholing naar verzorgende. Ik word ook afgewezen bij buurtsuper en kruidvat caissière want ben te oud en hoog opgeleid. Dus ik heb of de foute werkervaring, de foute opleiding, de foute leeftijd of een te fout schema daar ik niet het hele land doorwil.

Ik heb wel voor mezelf die knoop doorgehakt dat ik de kinderen naar bso durf doen. Maar de kosten daarvan, pfff. Het is niet makkelijk allemaal eh...
  • @Muisje Is je zoontje het een beetje eens ermee dat hij vakantie heeft, of wil hij nu toch liever naar school?

Verder alles goed met iedereen hier?

Hier druk bezig met een goeie job zoeken. En in de tussentijd een bijbaantje gevonden bij een slager.

Ik denk echt dat mijn man serieus was. Ik was gisteren een beetje aan 't plagen en hij zei neenee, voordat we dat doen eerst een goeie job en buikspiertjes trainen. (hij kan dat zeggen tegen mij hoor, gelijk heeft ie, voor 't gezond zal wezen moeten er eerst wat kilootjes af).
    Maar ik kom niet over het verbluft heen, haha.
    Mijn prioriteit ligt absoluut niet bij het krijgen van een vierde hoor. Wel huis opknappen of verhuizen.

Met Emily begonnen aan potjestraining. Het gaat zo snel allemaal! Bijna twee....

Finn doet over een paar weken de communie. Ook dat geeft een beetje stress, wat een geregel. Maar hij ziet er zo super uit in zijn outfit! Ik ben trots!

• Gek he hoe snel de tijd gaat. Als ik na mijn meisjes kijk en zie hoe groot ze alweer zijn, waaauw. Ik ben in 4,5 jaar tijd bijna alleen maar zwanger geweest. Vind het in eens een heel naar gevoel dat het klaar ism geen zwangerschappen meer, geen babytjes meer. This is it. Mijn drie meisjes en wij. Het voelt best oneven. Mijn man is nog steeds heel direct, geen vierde kindje. Ben er best verdrietig om ergens. Maar wanneer is genoeg genoeg? Ik ben nu nog jong (30) en nu kan het nog, voor mijn gevoel he. Zal ik geen spijt krijgen? Of is het nu gewoon echt serieus over en uit?
  • @lynne, wat een herkenbaar verhaaltje...hier exact hetzelfde gevoel. Ook in 4 jaar tijd 3 kindjes gekregen, onze jongste wordt in aug 2. Ik vind het prachtig wat we hebben. Hier staan we allebei open voor een vierde kindje, maar ons verstand zegt dat 3 genoeg is. We (ik zeker) schommelen van de ene naar de andere kant. Wat zou ik graag nog een kindje willen, het allemaal nog eens meemaken. Maar tegelijk besef ik dat we ontzettend blij en dankbaar moeten zijn met wat we nu hebben, 3-gezonde kinderen, die samen mogen opgroeien. Een vierde brengt ook serieuze extra kosten mee, een nieuwe auto, onze tweede auto passen ook maar 3 kindjes in, dus 2 andere autos. Ik werk nu 3 dagen, we redden ons, maar kunnen niet zomaar geld uitgeven. Ik wil echt niet meer dagen gaan werken. Plus dat ik het ook gewoon enorm druk vind. Alle kindjes savonds douchen, tanden poetsen,...ik doe het met alle liefde , maar dan nog eens een kleintje erbij? Ik kijk uit naar een beetje rust...echt..en dat, gecombineerd met extra kosten, houdt me tegen. Maar mijn hartje...
  • @Nathaly, Ja hij kijk er wel naaruit naar de vakantie. Hij begint allemaal te snappen wanneer het vakantie is en wanneer het weekend is! Natuurlijk na die 2 weken vakantie zei hij op een donderdag morgen naar school mama? Terwijl hij eigenlijk nog 3 dagen vakantie heeft maar dat heeft elk kind wel denk ik. wink.gif Hij veranderd snel nu vind ik en groeien dat hij doet ongelofelijk! De buisjes in zijn oren en we poliepen die eruit zijn doen hun werk. Hij is niet meer ziek geweest! (Hout vasthouden) πŸ‘
    Ik vind het geweldig voor je dat je een kleine job heb gevonden! ☺️ Nu nog een goeie job vinden. 🀞
    Wat leuk dat jullie een klein beetje denken aan een 4e.

@Lynne, welcome to my world. πŸ˜‰
    Maar ik heb het al een plaatsje gegeven. Maar ik weet ook niet wat de toekomst brengt van ga ik hier spijt van krijgen ja of neen.
    Ik ben eigenlijk nog jong, 29 jaar maar het is nu zo. Denk dat het nooit genoegd is. 😳
  • Ik heb te vroeg gejuicht... ik kwam net thuis van me shift van 15u tot 19u en ons zoontje ligt gesneuveld in de zetel met 39,1 graden koorts...
    maar al bij al heeft hij het goed volgehouden! πŸ‘ Hij is meer als een 1 maand half ziek vrij geweest en dit is tot nu toe zijn langst. πŸ™ˆ
  • @Muisje beterschap gewenst voor hem! Hier hoesten en proesten we ook, flink wat oorpijntjes in dit huis ook.

Morgen mijn eerste avonddienst!
    En toch weer proberen af te vallen tegelijkertijd.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld