Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• @Nathaly zooooo Eindelijk! Dat heeft evem geduurd he! Wat zegt je man over al die spanningen rondom wel of niet zwanger?

Hier is ons Emi echt vreselijk ziek. Zo ziek heb ik haar lang niet meer gezien. Arme duts
  • @Lynne hij is blij dat het niet zo is. Wil zich financieel richten op deze drie. Maar toch merkte ik iets aan hem... Ik weet 't niet, misschien zie ik spoken. Maar hij wil nog steeds niet laten steriliseren dusss....
  • @Nathaly, dan toch. Best verwarrend allemaal want het speelt toch met uw hormonen. 😏
    Misschien is het wel beter zo en wie weet later van tijd toch nog een 4de? 😳

• Mijn god zeg... The story continues. Om gek van te worden. Naast een aantal keer vegen en dus wel wat helder bloedverlies op papier, heb ik 2 veegjes in het maandverband gehad en toen stopte het weer.

Gelukkig kan ik morgen eens proberen bij de huisarts langs te gaan.
  • Mag morgenochtend langskomen.
  • Wow wat een achtbaan 🙈 ik weet zelfs niet meer wat ik er van denk. Ben echt benieuwd!
  • Emily is opgenomen in het ziekenhuis. Ze is uitgedroogd
  • Oh @Lynne vreselijk 😔 veel beterschap 💗
  • @Lynne Jemig! Nu aan het infuus? Gaat het al wat beter? Arme kleine meid!! Beterschap voor haar gewenst candle.gif
  • Ja hopelijk mag ze morgem maar huis.. Ze heeft een neus sonde met ors. Zit nu aan een machientje die de ors er in druppeld. Ze deden het eerst met een spuit er geforceerd in spuiten. En boos dat ik was kind spuugde met zon kracht alles er weer uit dat haar sonde er uit kwam! Hopelijk knapt ze snel wat op want heel ons gezin is uit zn doen.

nl.tinypic.com/r/4if0o3/9Aangepast door Lynne op 20/03/2018 02:01
  • @Lynne oh nee wat ellendig voor haar! Hopelijk mag ze idd snel met jou mee naar huis!
  • @Nathaly, wat vervelend.. en inderdaad om gek van te worden! Hopelijk vandaag meet duidelijkheid bij huisarts!

@Lynne, veel beterschap voor je kleine meid! Wat zielig om haar zo te zien.. Hopelijk is ze snel beter en kunnen jullie dan snel naar huis!
  • De huisarts denkt wellicht vleesboom of cyste. Verwijzing voor vaginale echo en dat mag dan maandag in het ziekenhuis.
  • @Nathaly, heel veel succes voor volgende week maandag. Dat ik kan wel de oorzaak zijn van al je lange cyclussen.
    Mijn collega had ook een vleesboom en zij heeft vorig jaar alles laten weg nemen.
  • Dankjewel @Muisje! Hopelijk is er niet veel aan de hand.

@Lynne Hoe is het met Emily? Mochten jullie al weg?
  • Ja ze is weer thuis. Maar nu is nienke begonnen met overgeven en ik voel me hondsberoerd drunk.gif
  • Ohhh he nee he! Hopelijk is Nienke er sneller bovenop en wordt je nog een keer naar het ziekenhuis bespaard gebleven. Irritant virusje dat! We hebben het hier net achter de rug en hopelijk blijft het weg ook! Beterschap voor Nienke!!
  • Hier heeft Emily ook al van donderdag diarree. Het mag ophouden inmiddels!!!

Vandaag die inwendige echo gehad. Geen cyste, geen vleesbomen en een prachtbaarmoeder waaraan niet is af te zien dat ie drie keer zo'n geweld ervaren heeft. Kan zo in een leerboek je zo mooi, geweldig slijmvlies ook. Eierstokken en al dat ook goed.

Fijn dat de echoscopiste zo fan was van mijn buikholte tongue.gif Loop er al de hele dag om te glimmen hahahaha.

Maar goed, verder stond dus hormonale anticonceptie vrij, maar onregelmatig zijn was verder ook niet erg. Moest de rest maar met mijn huisarts bespreken. thumbup.gif
  • @Nathaly, oef dan toch niks aan de hand! Veel te beter zeg ik maar. 😉 Dan ben je dus van aard onregelmatig maar hoe zit het nu met de kleine kriebels? 😳 Mss toch een 4de of zeg je het is genoeg geweest? Veel beterschap voor Emily!
  • Ik weet het niet Muisje... Vooralsnog ga ik me focussen op werk vinden. En mocht ik wel nog eens zwanger raken dan zij het zo. Dan zie ik dan wel weer.
    Eerlijk, vooral tijdens die echo, ineens kriebelde het echt erg voor nog een keer een kleintje te zien op dat scherm.... Wie weet, ooit.
    Ik zei het mijn man en dat ik om regelmatiger te zijn dus hormonale anticonceptie kan gebruiken. In plaats van dat hij daar nu bovenop sprong zei hij:
    Ach, we kijken het dus wel gewoon nog wat langer aan zonder....
    Dus wat moet ik daarvan denken? smug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld