Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• Waauw @Nathaly jij maakt me enorm nieuwsgierig! 😁
    Ik ben zo benieuwd naar de uitslag maar het klinkt precies wel veel belovend.
  • Tell me!
  • Pffff

Action early weer licht streepje.
    Action life care negatief.

Nog niet ongesteld en mijn borsten doen sinds gisteren zeer.

Naar de dokter ga ik maandag, mits ze me toelaten. Bloed laten trekken is hier niet heel gewoon voor een zwangerschap.
    *zucht*
    Ik wil duidelijkheid!

Foto van de testjes volgt maar moet het weer in juiste licht krijgen voor op foto...
  • Als je op dag 28, 29 en 31 roze verlies hebt met rekbaar slijm is dat een indicatie voor eisprong toch?
    Maar is dan dag 28 mijn ei of verlies je dat van te voren, dus ei op dag 31 of 32?
    Maakt voor NOD wel uit natuurlijk...
    Want bij dag 31 is dus gisteren of vandaag NOD..
  • [IMG]i68.tinypic.com/105v3fd.jpg[/IMG]

Kijk eens goed naar deze? Is van kv van gisterenmiddag. Had hem al erop gezet van kijk, lichtjes maar nu het is opgedroogd iets duidelijker.
    Action krijg ik weer niet goed op foto. Kruidvat zelfs niet goed terwijl deze nu zo te zien is. Maar ja lekker buiten afleestijd en ik moet nog langer wachten.... Maarja. Bij zoonlief was het dag 54. Vond het toen achterlijk lang maar als het wel raak is gaan we hard die kant op haha.

Ben misselijk, al paar dagen. Pijnlijke borsten, maagzuur, lage rugpijn met momenten en steken in buik met vlagen. Yayyy voor hormonen, al ben ik niet zwanger zijn ze minstens van de rel!
  • Eerlijk, ik vertrouw die lichte streepjes van de kv testen absoluut niet meer. Die heb ik wel 20 gehad terwijl ik toch niet zwanger was. Ik denk dat als ik doe nu een zou doen hij ook zo licht zou kleuren, en ik ben toch ECHT niet zwanger.

Kan et helaas niet mooier maken. Anders overmorgen nog eens testen?
  • Zal wel moeten inderdaad. Ergens wil ik gewoon zeggen tegen mezelf van zie je, het is niet zo. Ga verder en wordt ongesteld!
    Maar overtijd. En al die symptomen.
    En eerder laat getest bij de rest en nog maar even rond of voorbij NOD...

Maar ik denk ook dat mijn lichaam gewoon met mij solt. Heb helemaal geen zin meer in tuur streepjes.
  • Wow wat lees ik hier allemaal 🤩 ik moet zeggen ik zie het streepje, het is wel zeeeeeeer licht, maar die van KV waren altijd juist bij mij. Spannend zeg! Hopelijk snel meer duidelijkheid. Voor een groep die rond “zwangerschapswens opbergen” gaat zijn we best vruchtbaar precies 🥂 schol 😃

Vandaag 20 weken, kan niet geloven dat het al de helft is! Het mag snel gaan nu hoor.....
  • @Duss Wel fijn dat je het streepje ziet. Ik ben dus toch niet gek tongue.gif
    Maarja raar dat action testjes vandaag niet reageren.

Ik kan me voorstellen dat je gewoon benieuwd bent naar je ukje en zo snel mogelijk je wondertje in je armen wilt hebben!
    Al veel voorbereidingen klaar? Naam ook al uitgezocht??

Ik wacht op mijn gemak een paar dagen af voor ik weer test. Heb weinig zin erin om de hele tijd enkel daar aan te denken. En de afgelopen dagen kwam er bijna niks uit mijn handen.

Vandaag flink geklust in de kamer van de meiden. Die wordt geheel vernieuwd. Plafond bijgewerkt, gewit, er moet behangen worden en nieuw vloertje erin. Dan kunnen de meisjes daarna saampjes liggen.
    Een project waar ik veel zin in heb! We kunnen nu zaterdag behang gaan halen happy.gif content.gif

• Deze ochtend nog getest? happy.gif
  • ooh leuk, een paar oude bekenden van +/- 3 jaar geleden. veel succes allemaal !
  • Hihi nee mijn testjes zijn al op nervous.gif

Maar ook nog niet ongesteld. Ik wacht ook even voor ik opnieuw test.

@Dansprinsesje heyyy wat leuk! Ik zie dat je net zwanger bent?? Van harte gefeliciteerd!!!
  • Haha nathaly dat heb je snel gedaan met je testjes smug.gif je houd ons wel in spanning hoor
  • Anders ik wel. Ik kan wel heel luchtig lopen doen maar ik ga ermee slapen en word ermee wakker.
    Ik hoop ook dat ik mezelf niet gek maak, dat ik mezelf aan het uitstellen ben...
    Maar hoe dan ook is 47 dagen lang. En ik heb zoveel dingetjes erbij. Misselijk. Soms ineens afkeer van koffie.
    Ik heb lage rugpijn en pijnlijke borsten, allemaal met momenten. Steken links in onderbuik gehad, nu weer trekkend gevoel rechts.
    En verhoogde eetlust. Maar geen hoofdpijn gelukkig.

Ergens denk ik nu, al die testen... En ik beschouw ze allemaal negatief. Ik test pas opnieuw maandag en daarna bel ik dezelfde ochtend nog de huisarts als het negatief is. Want dan zit ik op dag 51.
  • Haha en je denkt dat je het volhoud tot maandag.. Dat gaat je niet lukken hood
  • Het ergste is dat ik er inmiddels op hopen ga ook. Terwijl het me eerst niets leek, daarna maakte het me niet uit... En nu zie ik al helemaal voor me dat vooral Emily een klein zusje of broertje krijgt. Al zij die oudste twee net zo gek met Emily als met elkaar dus wellicht ook met een vierde.
  • Vanmorgen negatief getest met kruidvat. Overtuigd dat ik niet zwanger was!!
    En hoppa daar zijn ze. devil.gif

Maar tegelijkertijd zeer blij met die reactie van manlief. Heb liever een keer een vierde als het gepland is.
    En alleen als we er echt overtuigd achter staan. thumbup.gif
  • Ooh toch stiekem beetje balen, niet dan..
  • Eerlijk gezegd valt dat wel mee. Gedachten als yesss toch op vakantie zonder bolle buik en geldzorgen, misschien later zwanger met een betere uitgerekende datum, later zwanger betekent in2019 week verlof voor manlief, niet direct een nieuwe auto hoeven kopen etc. Overheersen wel.

Maar, tja. Tuurlijk, het was toch ook wel leuk geweest.... love.gif

Edit: Even naar wc geweest, geen bloedverlies te bekennen na dat beetje rozeverlies. Toch ga ik er nu vanuit dat het eraan komt hoor!Aangepast door Nathaly op 16/03/2018 10:58
  • Aaaah het blijft hier spannend 🙈😂 dat het resultaat mag zijn wat je diep vanbinnen wenst zou ik zeggen 👌🏼❤️
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld