Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• @Nathaly wat is dat toch met jou en je cyclus. Die speelt toch ook een spelletje met jullie. Gebruik je dan geen anticonceptie? Wij hebben condooms in huis, maar eerlijk vinden we dat helemaal niks. Ik heb alleen nog steeds geen menstruatie gehad. Denk ivm de borstvoeding. Dus geen idee waar ik in mijn cyclus zit.
  • Jawel, condooms. Maarrr vooral dankzij mijn cyclus ga je je dan afvragen of 't wel deugd. En sinds ik in januari 2017 die mk had, denk ik bij elk beetje overtijd dat ik opnieuw zwanger ben. Ik ga nu ook echt eens contact opnemen met de huisarts over al dat onregelmatige gedoe.
  • En nog getest?
  • @Lynne ik heb enkele dagen terug getest met action early en kv 2v5. Action is licht positief, kruidvat negatief.
    Momenteel wacht ik minstens tot dag 46, daar dat mijn langste cyclus was afgelopen tijd. Want ik vraag me af of die van de action het echt wel goed heeft tongue.gif
  • Omg @Nathalie wat spannend!

Hier ben ik vandaag ongesteld geworden en het lijkt dat zijn cyclussen weer normaler word net zoals voorheen voor ik zwanger werd van Jayden.

Over Jayden gesproken, de operatie is goed verlopen en we hebben nu een totaal een ander mannetje! Hij hoort gewoon beter en praat ook duidelijker en neemt dingen sneller op ivm zijn spraak. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat ons zoontje niet goed hoorde door al die slijmen in zijn neus en gehoor.. Dat moet zo frusterend geweest zijn voor hem dat hij ons niet verstond als ze we hem iets vroegen. Wij moesten ook alles 100 keer zeggen en dan werd ik ook snel boos want ik dacht hier gaan we weer hij heeft weer zijn kuren maar neen hij verstond ons niet goed.
    Wat heerlijk zo'n kind hebben die meer vrolijk is en ook minder gefrustreerd is en goed luistert. Hadden we dit geweten, hadden we het veel vroeger laten doen! Maar ja het is nu zo en nu moet even wat kleine schade inhalen en dat komt wel goed! 😁
  • Ooo wat fijn @Muisje!! Dat zal hem en jullie zoveel deugd doen! Fijn happy.gif
  • En nathaly nog Nieuw testje gedaan? Ik ben gewoon zenuwachtig in jou plaats happy.gif
  • Ik heb met alle andere zwangerschappen ook pas vanaf dag 45, 50 en 54 positief getest.... drunk.gif

Al dat lange wachten he. En aangezien ik denk ik mijn eisprong op dag 28 of 29 ergens had, luteale fase ongeveer 15 dagen is, kom ik op een NOD van dag 44.
    Ik heb nog steeds geen bloed. Wel een stuk of 10 zwangerschapssymptomen, maar dat is natuurlijk ook allemaal te verklaren als je hormonen overhoop liggen of je bijna wel je devil.gif krijgt.

Ik heb gisteren een kruidvat test gedaan. Was erg komisch weer. Gelijk verscheen er een prachtig stipje op de plek waar de 2e lijn moet komen. Geen streep, nee. Een stipje. Prachtig. Ik heb het op foto. Geeeeen idee wat ik ervan moest denken en of het nu kleur had, het leek meer blauw eigenlijk.
    Toen ik het in de avond aan mijn man wilde laten zien was het weg. Maar teveel urine had ik zeker niet gebruikt.

Nu net weer getest met de 2e kv test, ik wilde wachten tot morgen. Maar ik kon het niet. En dacht, ik haal dan wel weer van de action voor 1,50 haha tongue.gif
    Nu loop ik intussen naar de test, en zie wederom een heeeeeeeeel bijna niet zichtbaar lijntje.
    Dat was ook al het euvel met die early van de action. Maar die was 10 nogwates per ml en deze is 25mlu ofzoiets, Dus. Maar een het is niet eens op foto te krijgen allemaal en ik ben sceptisch, al die testen lijken tegenwoordig van te voren al een licht lijntje zichtbaar te hebben.
    Ik test van de week nog wel eens.

Maar feit blijft dat ik normaal niet midden in de nacht eruit moet om te plassen en nu al een aantal dagen wel en overdag ook veel meer moet.
    Ik krampjes heb, vooral rechts in de onderbuik.
    Ik een iets verhoogde eetlust heb.
    Ik af en toe lage rugpijn heb.
    En nog wel wat dingen.

Ik vind mezelf wel vervelend, dat jk zo vaak in dubio zit. Tegelijkertijd.....eerst zou ik het absoluut niet meer willen. Maar eerlijk, eentje meer? Och...misschien wel gezellig.Ik ben vooral positief gestemd door mijn man. Hij doet gewoon vrolijk. Maakt zich wel zorgen om het financiele deel mocht het zo zijn. Maar zo zegt hij het ook en zo is het ook. Al denk ik nog steeds dat het wel kan als het moet. Ik ben gewoon zo blij dat hij totaal anders reageert als begin vorig jaar!, voor ik die vroege mk kreeg.
  • Haha stiekem hopen jullie gewoon beide op nog een kindje! Alleen zeggen jullie het niet hard op tegen elkaar! Hihi.
  • Het zou wel heel wat om handen hebben hoor! We hebben maar 3 slaapkamers. Er zou dus eigenlijk een dakkapel en vaste trap gebouwd moeten worden en isolatie moeten komen.
    En een andere grotere auto, die ook weer meer kost in wegenbelasting.

In het begin zou de kleine wel weer bij ons kunnen slapen. Maar er zal dan wel weer een lening moeten worden aangegaan vrees ik. Al zei mijn man gisteren al dat hij wel vrede zou hebben ermee om gewoon hier te blijven wonen. (toevallig he, dat hij dat zei wink.gif )
  • Hoe zet je tegenwoordig foto's op je profiel?
  • Op je profiel kan niet meer. Als je iets wil laten zien kan je foto uploaden op tinypic
  • Ik wil vandaag weer even 2 action early testjes halen. Ik zie op die eerste test van nu al bijna een week terug gewoon nog steeds een super lichte lijn. Roze. Zelfs zonder mijn ogen super in te spannen. Enkel krijg ik het maar niet op de foto. Na 12 foto's met mijn telefoon even opgegeven. Dat ding heeft een flutcamera op!!

Vorige zwangerschap ook speciaal die spiegelreflexcamera maar even gepakt van mijn man haha.
    Zit er weer aan te denken.

Ik heb zo een rommelende darmen! En wil gewoon OF mijn devil.gif of een duidelijke test. Ik maak mezelf anders weer eens helemaal gek!
  • Als je de test heb gedaan maak foto upload hem op tinypic en dan kijk ik mee. Ik ben net zo als jij hoor met testen. Heb zeker meer dan 90 testen gedaan in 4 jasr tijd. Vooral bij Tessa deed ik er soms 4 per dag. En met 7 weken zwangerschap ook gewoon, zomaar, voor de fun.. Em dan die eerste lichte positieve testen de hele dag door terug bekijken en mijn hoofd gaat dan van "ja zie toch echt een streep, ff in licht kijken, ja stast er echt, of toch niet... Ff weer kijken, ja zie toch iets... Enz enz"

Ik maskte mezelf ook compleet gestoord daarmee. Maar kon het niet helpen goofy.gif
  • Hahaha precies zo ja bigsmile.gif
  • En?
  • Ik heb action early en gewoon gehaald. 4 testen dus.
    Ik kwam thuis en kon het niet laten maar het was bijna water ipv urine.
    Toch morgenochtend met geconcentreerd doen... En verder nogal misselijk.
  • Tot nu toe 4 van die rottige testjes met streepjes na de tijd, moeilijk zichtbaar, stipjes etc...
    [IMG]i65.tinypic.com/2h7ihld.jpg[/IMG]
  • Laat me morgen ochtend meteen wat weten! En ik wil foto he
  • Ja... Ik hoop op een duidelijke test!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld