Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• Oh hey dames. Ja gaat prima. Slijmprop verloren, 2cm ontsluiting, gisteren gestript. En nu afwachten. Gebeurt er niks word ik vrijdag ingeleid. Dus hoe dan ook, wij hebben binnen nu en een week nog een dochterje!
  • Oehh zo spannend! Wanneer ben je gestript, ''s morgens of later op de dag? Wel heel spannende dagen zo! En hoe dan ook toch nog een 2017 baby haha smile.gif
  • @Lynne, spannend! ๐Ÿ˜‰
    @Nathaly, mss een langere cyclus? Of toch nog kriebels voor een 4e? ๐Ÿ˜ณ
    @Duss, Dankje. Wanneer heb je je eerste echo?
  • @Muisje Eigenlijk geen drang meer hier momenteel maar wie weet, ooit. Ik heb wel ervaring met lange en onregelmatige cyclussen dus ik wacht het rustig af. Kan nu tot en met kerst toch geen test halen.
  • Vrijdag word ik ingeleid. Om 7 uur melden op de kraamafdeling mmc. Als ik dat haal dan..
  • Zo spannend! Hopelijk verloopt alles goed en heb je haar snel bij jou.
  • @Muisje eerste echo was 2 weken geleden, alles was ok! Hartje klopte en uitgerekend op 1 augustus. Volgende echo is op 12 weken samen met nipt, op 17 januari. Lijkt nog zo ver! Maar maandag is al de nieuwe maand gelukkig! 21 feb gaan we naar leuven voor uitgebreide echo op 17 weken om te kijken of alles ok is. Als ik er aan denk krijg ik stress dus denk er weinig aan ๐Ÿ˜‘

Hoe waren de feestdagen? Hier alles nog geheim ghouden...
  • Wil jullie ook even laten weten dat op vrijdag avond 29december onze dochter Tessa Lynn, geboren is via een spoed keizersnede onder volledig narcose ivm problematische bevalling met de navelstreng die klem zat tussen hoofdje en geboorte kanaal waardoor ze zuurstof tekort heeft gehad.

Zwaar herstel maar naar omstandigheden doen we het beiden prima.
  • @Duss, Oooh tof dat alles goed is, op naar de volgende echo! ๐Ÿ˜
    Dat lijkt inderdaad een eeuwigheid maar het gaat daar veel sneller zijn dan je denkt. ๐Ÿ˜‰
    Ik was ook zo zenuwachtig bij de 20w echo.. het blijft toch spannend en je hoopt altijd dat je kindje kerngezond is!
    De feestdagen zijn hier goed verlopen samen met mijn familie. Niet te geloven dat het al week geleden is! ๐Ÿ˜ฎ
    Vanavond vieren we oudejaar bij onze beste vrienden maar eerst moet ik nog werken van 15u tot 19u en dan pas feesten en ook morgen ben ik paraat op me werk maar ook maar vanaf 15u tot 19u. ๐Ÿ˜œ

@Lynne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje, mooie naam!
    Rust maar goed uit. Het is een sterke meid en jullie komen hier samen door! Koester de mooie momenten en ze is in goede handen!

Een goed einde jaar dames! ๐Ÿ’–โœจ๐Ÿ’ซ๐ŸŒŸ
  • Proficiat @Lynne geniet van je meisje
  • @Lynne Proficiat met Tessa, het is een prachtige naam bigsmile.gif Wel even schrikken dat ze, naast alles dat al gaande is, ze ook nog klem zat. Hoe is het met haar? En met jou? Dikke knuffel!! hug.gif
  • @Lynne wat een vreselijke ervaring en dat bovenop een zwangerschap vol zorgen. Ik hoop dat je nu ze geboren is terug kan ademen. Zijn er verder al onderzoeken gebeurt? Mooie naam trouwens!

Iedereen goed gevierd? Kerst was toch moeilijk zonder mijn klein meisje ๐Ÿ˜” alleen mijn papa heeft aan haar gedacht en had een klein cadotje voor haar en een prentenboek โ€˜brief uit de hemelโ€™ gekocht voor ons. Zelfs mijn mama heeft er niets van gezegd. Achja het is omdat ze niet weten wat zeggen natuurlijk. Maar dat is niet goed genoeg dat excuus.

Laat 2018 veel geluk brengen voor ons allen!
  • @Duss, wij hebben het hier oude jaar rustig gevierd bij onze beste vrienden, het was heel tof!
    Ook wel vermoeid want ik moest veel werken.. Nu eindelijk mijn vrij weekend. โ˜บ๏ธ
    Oooh wat attent van uw papa! Zo iets word natuurlijk snel vergeten buiten af en dat is heel pijnlijk voor jullie natuurlijk of andere ouders die hun kindje zijn verloren.. Maar uw dochtertje zal nu waken over jullie nieuw kindje dat ben ik zeker!

Ik loop best emontioneel de laatste dagen.. Ben eergisteren 29 jaar geworden, laatste jaar in de twintig en ik heb het daar moeilijk mee. ๐Ÿ™ˆ
    Als dat nog niet genoegd is het volgende week al 4 jaar geleden dat we ontdekte dat we zwanger waren van Jayden en als ik nu naar hem kijk is het allemaal zo snel gegaan en zo groeien dat hij doet! Ik zei gisteren tegen vriendlief ik wil Jayden grote broer word want hij zou dat zo goed kunnen gelijk dat hij zo sociaal is met de mensen en kindjes. Maar vriendlief zei we hebben het goed zo. Ik zei daarop ik weet het niet. Maar hij zag wel dat ik het moeilijk had. Ik nam Jayden stevig vast en daar kwamen traantjes! ๐Ÿ˜ณ
    Moest van mijn hart.
  • Mag ik hier eventjes mijn hart luchten (met andere woorden: een beetje zagen wink.gif ): nooit heb ik echt een sterke drang gehad om moeder te worden. Heb zelfs lang getwijfeld of ik dat รผberhaupt ooit wou worden. Uiteindelijk moet je voor een nieuw leventje zorgen, en dat is een helse karwei! Sinds ik mijn vriend ken is er opeens dat onweerstaanbaar verlangen gekomen om mama te worden. Behoorlijk plots en bijzonder bizar voor mij (maar dat even ter zijde). Nu vecht ik al een hele poos tegen dat verlangen, omdat ik realistisch genoeg ben om te weten dat het nu nog niet het gepaste moment is. Als alles volgens plan loopt, zouden we echter onmiddellijk na onze trouw (mei 2019) beginnen aan onze kinderwens. Ook al duurt dat op zich niet bijzonder lang meer (want wat is een jaar in het leven van een mens), maar dat neemt niet weg dat die kinderwens ontembaar verder knaagt. Mijn vraag aan jullie lieve mede-forumleden: hoe tem je tijdelijk je kinderwens tot 1,5 jaar overbrugd is?

Alle tips zijn welkom! wink.gif Ow, we beginnen pas met het voorbereiden van de trouw over 9 maanden ofzo, omdat wij (en de ouders) het een beetje tรฉ vroeg op voorhand vinden om ons daarbij bezig te houden. Dus helaas kunnen de trouwplannen momenteel nog geen soelaas brengen tongue.gif
  • Hallo!

Ik heb zo wat hetzelfde aan de hand. Heel sterke wens en wij wachten ook tot na de trouw. Gelukkig trouwen wij "al" in juli 2018 dus is het voor mij ondertussen niet zo heel lang meer maar toch lang genoeg! Ik ben dan ook al heel lang aan het wachten ondertussen tongue.gif
  • @Muisje ooh ik snap dat volledig ik hoop dat je man toch ergens nog wilt! Vandaag bij een vriendin langs geweest die tijdens de zomer veel voor mij heeft betekent en daarna nog steeds. Ze is net bevallen van haar derde kindje. Zo een zalig manneke en helemaal niet moeilijk om vast te houden! Volgende maand naar een collega die bevallen is van een meisje dat zal anders liggen denk ik.

Welkom nieuwe dames. Ik ben volgnde week 11 jaar samen en wij hebben dus ook lang gewacht om er aan te beginnen, ik wilde al jaaaren geleden maar hebben altijd gezegd eerst huisje en stabiel werk. Soms heel moeilijk om vol te houden maar nu ben ik wel heel blij. Kindjes krijgen gaat niet altijd van een leie dakje en ben heel blij dat ik mij nooit zorgen heb moeten maken over praktische zaken. Iedereen is anders natuurlijk en wat de ene belangrijk vind is bij de andere niet zo. Wij hebben veel tijd gehad om samen dingen te doen, reizen, skiieen, en gewoon spontaan iets doen. We zijn echt klaar om daar in te veranderen en onze dromen liggen nu op familiaal vlak en ons huisje. Wachten is heel moeilijk! Maar het moet voor beide juist voelen!
  • @Duss, Waauw al dat baby bezoek! Ik moet ook nog bij mijn nicht gaan die in december is bevallen, maar wanneer hรฉ? We hebben zo'n drukke agenda! Het gaat wel heel snel bij jou als ik naar je metertje zie, al 11 weken.. het vliegt voorbij precies.
    Ik hoop het stiekem ook dat hij nog van gedacht veranderd...

Welkom nieuwe dames! Van wachten ken ik ook alles van.
    Toen ik me huidige vriend leerde kennen kwam die kinderwens ook snel op. Maar er moest nog van alles gebeuren. Hij had al een tijdje vast werk maar ik was maar net afgestudeerd dus ik moest werk zoeken! Die had ik ook met soms ups en downs. Sparen was de optie om dan te gaan samenwonen om een huisje te huren! Een vast contract langs mijn kant was ook een must en een doel. Maar helaas ging dit niet voor leie dakje maar was ik al blij dat ik langdurig werk had. Dan toch het risico genomen na 2 jaar verder te gaan samenwonen maar vriendlief was er nog niet klaarvoor om aan kindjes te beginnen.. Ik heb veel maanden en weken, dagen afgezien omdat ik graag moeder wou worden maar je moet twee zijn met de zelfde wil en wens! Uiteindelijk na 3 maanden samenwonen was hij er plots klaar voor! We konden van start maar ik hoorde paar dagen erna dat het bedrijf waar ik werkte ging stoppen... Daar ging mijn kinderwens.. Oooh wat heb ik gehuild! Moest alweer mijn wens opbergen of gaan we een risico nemen? Onze wens was te sterk en we gingen ervoor! Gelukkig met zijn vaste loon en mijn goede uitkering van de RVA konden we dit aan met de nodige risico's natuurlijk ook. Maar geen spijt van gehad!
    Het is voor iedereen anders maar ik weet wel zeker moest geen goede uitkering hebben gehad zouden we wel weer gewacht hebben.
    Om de tijd te doen verstrijken veel dingen doen en je bezig houden da's de enigste tips dat ik jullie kan geven! ๐Ÿ™ˆ
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld