Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

• Zwangerschapswens opgeborgen tot ...

Hey dames,
    Hier zijn we weer. goofy.gif
    Ik ben 27 jaar (over 2 weken 28 jaar) en ik heb al 6,5 jaar een relatie met mijn toekomstige man want in 2018 gaan we elkaar ons Ja-woord geven. love.gif We hebben samen 1 zoontje Jayden die 27 maanden is. Ik kan het niet meer opkroppen, het moet eruit! Mijn gezin is niet compleet.. Ik wil graag een tweede kindje! Maar dat gaat nog niet wegens onze trouw en trouwen dat kost geld! Maar mijn vriend is ook de eeuwige twijfelaar (weeral), net zoals bij onze Jayden heb ik ook veel geduld moeten hebben. smug.gif Maar ik heb wel de indruk van hem dat hij interesse heeft in een tweede kindje of toch andere kindjes. Hij zei een kort geleden "voor de moment niet" Dus de deur staat op een kier en is niet helemaal dicht. We hebben nog tijd dat weet ik maar het kriebelt zo hard en ik moet er over praten! Met hem kan ik er niet zo goed overpraten. Bang voor teleurgesteld te worden, bang voor de afwijzing ik weet het niet. Maar ik moet erover praten want anders word ik gek..
    Ik hoop natuurlijk ook wat lotgenoten te vinden hier die ook gezellig willen kletsen. happy.gif

Groetjes,
    ,een mama van één die graag een mama van twee wil worden.
  • Hey muisje! Leuk om je weer te zien! Dus toch kriebels voor een tweede kindje? Ja als dat eenmaal komt is het moeilijk om los te laten

Ik heb sinds tijdje kriebels voor een derde kindje. Maar mijn man is best egoistisch daarin. Hij zegt, en ik citeer "Als ik zeker weet dat het een jongetje word gaan we er voor, wil niet nog een meid" nou ik vind dat zo belachelijk. Alsof nog een dochter minder welkom is! En ik weet wel dat hij het niet zo lomp bedoelt als dat het overkomt, zelf zou ik na twee meiden ook wel een zoon willen. Maar ik vind dat als je er voor gaat beide welkom is.
  • Hey @Lynne, fijn om je hier ook weer tegen te komen. wink.gif Ja ik kan er niet meer van onderuit, het is te sterk geworden! blush.gif
    Op mijn werk zijn er drie zwanger, twee daarvan zijn zwanger van hun tweede en hun zoontjes zijn in het zelfde jaar geboren als ons zoontje. Ik zie ze bijna elke dag en ik zie die buiken nogal groeien! love.gif Nog een paar dagen en ze zijn in zwangerschapsverlof. En sindsdien zijn mijn gevoelens meer en meer beginnen groeien. Maar niet alleen door daar maar gewoon het algemeen overal waar ik kinderen zie, welke leeftijd ook.
    Maar ik besef ook dat het nu niet de moment is wegens onze trouw. Dat wil ik eigenlijk niet langs de kant schuiven! tongue.gif
    Ik zie het vooral zitten na het huwelijk en ik hoop dat mijn ventje van het zelfde gedacht is!
    Af en toe haal ik eens het onderwerp naar boven maar ik hou het kort en bondig. Gewoon even een hint geven aan hem, haha! bigsmile.gif
    Maar hij weet dat wel maar hij wil het niet laten merken.
    Hoe gaat het nog met jou? Je meisjes groeien ook snel hé! Ooohw kriebels voor een derde?
    Oei, ja dat is best egoïstisch van hem... Echt verzekeren kan jij niet. Ik ben ook van het zelfde gedacht als jij!
    Nu wil ik ook een meisje en je maakt 50% kans maar als het weer een jongen is, is het even welkom!
    Mijn papa gaf de moed alle sinds niet op, die heeft 4 dochters gekregen en hij wou verder gaan tot hij een jongen kreeg maar mijn mama vond 4 kinderen wel genoegd. Hij zou het wel spijtig gevonden hebben maar langs de andere kant was/is zo fier op zijn dochters! Nu is hij wel in de wolken met zijn kleinzoon. Met sinterklaas stond hij te popelen om auto's te kopen voor Jayden zei me mama, ik kon me het al voorstellen haha!
  • Ik ben gister ongesteld geworden. Geen leuk begin van de kerst bah. Was liever zwanger geweest.. En aan jou banner te zien jij dus ook?

Wij gaan in het nieuwe jaar verhuizen. Kijk er enorm na uit maar wel stressen. Heb al hoop ingepakt, staan verhuisdozen in de woonkamer alle kastjes zijn leeg. Ben blij als het achter de rug is!
  • Ahn bah niet leuk! Ik had het gelezen dat er een test positief was en de andere dan weer negatief, wat vervelend dat het vals positief was!
    Is je man dan toch akkoord gegaan voor een derde kindje?
    Normaal gezien wel maar ze laten op zich wachten.. goofy.gif
    Ze gaan er wel doorkomen want ik heb al 2 dagen last van menstruatie krampen.
    Ik heb na de bevalling van Jayden nu een onregelmatige cyclus gekregen.. een cyclus tussen de 24 en 30 dagen..
    Vandaag het is een sombere dag, weer een legende weg zanger George Michael. Ik werd altijd zo blij van zijn muziek en vooral zijn liedjes in de jaren 80, ze gaven mij altijd een speciaal gevoel en nu nog! cry.gif
  • Nouja ik weet het niet zo goed. Ben al even met de pil gestopt. Als we vrijen doen we het gewoon zo en ook komt hij in mij. Hij zegt dat ie het nog niet zeker weet. Maar daden zeggen meer dan woorden denk ik dan. Als hij ECHT niet nog een kindje zou willen zou hij het niet zo doen. En daarbij laten het ook en beetje op zijn beloop. We zien wel wat er gebeurt.. We worden niet gemakkelijk zwanger en dat weten we. Dus daar houden we ook rekening mee...

Ja ik had het gelezen dat hij overleden was. Idd triest..Aangepast door Lynne op 26/12/2016 20:08
  • Ooooh juist nou waarom dan niet hé! 😉 Inderdaad zo denk ik er ook over. Als hij toch niet erg vind om onveilig te vrijen is er meer aan de hand dat hij doet vermoeden! ☺️ Wij vrijen al jaren zo behalve dat hij in mij klaar komt want anders was het al lang prijs geweest.
    Ik ga naar een langer cyclus nu... ze zijn er nog niet doorgekomen terwijl ik echt wel menstruatie krampen heb. Zwanger ben ik niet want we hebben op verkeerde momenten gevreeën. Zo irritant! Ik had gehoopt om niet ongesteld te zijn tijdens oudejaar maar het ziet er naaruit van wel.. 😤 we gaan namelijk uiteten en wil een jurk aan trekken. Nu ga ik me niet zo op mijn gemak voelen, bang voor lekjes. 😳
  • Oh ja, ik ben gelukkig met oudjaar er van af...

Mijn kleine meisje is dan jarig. Zo gek! Waar is dat jaar gebleven? Die 9 maanden leken een eeuwigheid te duren. En nu is het alweer bijna zover dat ze 1 word. Vind het best lastig om haar zo snel te zien ontwikkelen, tweede kindje gaat dus serieus twee keer zo snel. Kon de tijd maar even stil staan!
  • Ze zijn er eindelijk doorgekomen vandaag. tongue.gif

Ja inderdaad het gaat heel vlug! Ook ons zoontje leert elke week een woordje bij en hij versta nu alles wat we zeggen en vragen.
    Ik vind dat echt gek hoe snel ze kunnen veranderen! surprised.gif Inderdaad, kon de tijd maar even stil staan. blush.gif
  • Beste wensen voor 2017 @Lynne ! bigsmile.gif
  • Jij ook!! hug.gif
  • @Lynne, Alles goed? En hoe is de verjaardag van Emily verlopen?
    Hier alles goed. Alleen is de hoop voor nog een kindje weer volledig van tafel geveegd...
    Mijn vriend heeft nogmaals eens laten weten dat hij geen tweede wil en dat in de week van kerst en op oudejaarsavond en dan nog bij het bijzijn van onze beste vrienden. Die wisten natuurlijk niet wat zeggen! Maar ik ga het nog niet opgeven en geef hem nog genoegd tijd en hopen dat hij toch over een jaar of twee van gedacht veranderd! Ik was wel teleurgesteld maar ik heb niet zitten jammer. Ik kan gelukkig mijn gedachten verzetten en genieten van wat we nu hebben! wink.gif Ohja morgen is het is 3 jaar geleden toen we positief testte van Jayden. Emo momentje.. ponder.gif
    Zag al hier en daar kindjes al de eerste keer naar school gaan en in april is het Jayden zijn beurt! Waar is mijn klein babytje naar toe? horror.gif Aangepast door Muisje op 09/01/2017 19:46
  • Hey muisje. Ja dat is denk ik typisch mannen. Hier nog een die de ene keer dit roept en dan weer doet. Maar intussem klussen we gewoon door wink.gif oh dat je dat nog wanneer je positief testen. Ik weet dat allemaal niet meer joh! Maar het gaat zeker snel. Mijn meisje gaat dit jaar alweer na de basisschool.

Ik heb het mega druk! Gister begonnen aan de slaapkamer van nienke te verven in het nieuwe huis. Vandaag gaan mijn moeder en ik er poetsen en nog keertjs boven niens slaapkamer verven. Was een hele donkere muur dus moet er paar keer over heen. Mijn man laad savonds na zn werk de auto vol en rijd er alvast wat heen aan spullen. Zaterdag gaan we over... Dus nog genoeg te doen. Kijk er wel na uit!
  • Mag ik mee kletsen?

Wij hebben al een dochtertje van 16 maanden en ik wil heel graag nog een kindje. Dit was eigenlijk al zo voor ze geboren werd maar nu steken de gevoelens weer heel erg de kop op. Alleen wil m'n man dit jaar verbouwen en wil niet over een tweede nadenken voor alle contracten ondertekend zijn. Ik hoop dat dit snel gaat want we hebben wel al bijna alle offertes (morgen de laatste normaal die komt kijken en de offerte moet maken). M'n man wou oorspronkelijk maar 1 kindje maar ik merk aan zijn doen als ik over een tweede begin dat het niet onmogelijk is. Laten de hopen dat het verbouwen snel mag beginnen
  • Natuurlijk mag je dat @Amyra2015 ! Je bent heel welkom. wink.gif
    @Lynne, typisch die mannen maat hoe zijn de schilderwerken verlopen?
    Hier ziet er naar uit dat de trouwplannen ook worden uitgesteld. Omdat dat we een mooie feest willen en zo kunnen we nog meer geld langs de kant zetten en ons droomhuwelijk organiseren. Ik was eerst wat teleurgesteld maar hij heeft wel gelijk. Achja nog een jaartje langer wachten wat maakt dat nu uit. We zullen wel zien! tongue.gif We hebben flink gevreeën deze maand, hihi! Hij zei nog als daar maar geen kindjes van komen... En ik maar neen! goofy.gif Is toch raar hé zo opmerking terwijl hij geen meer wilt.. smile.gif
  • Ooh nog een jaartje langer wachten. Nouja als dat financieel helpt moet dat niet erg zijn toch?
    En veel vrijen ja?! tongue.gif een "ongelukje" zit in een klein hoekje he, haha!

Wij zijn dit weekend helemaal over gegaan het nieuwe huis. Was een vreselijk stressen zon verhuizing. Pff!! We zitten nu zo goed als klaar. Nog paar kleine dingetjes, zoals canvas doeken hangen en lijstjes op die meiden hun kamers. Maar ben wel heel blij. Prachtige woning heel veel ruimte ook. Ik kan in de woonkamer een balzaal maken haha
  • Allemaal hier grote plannen of al gebeurtenissen in de toekomst of net meegemaakt! Ben ik blij dat ik normaal niet meer ga verhuizen. Heb dat al twee keer gedaan en is meer dan genoeg.

Iemand van jullie die bv geeft of gaf? Ik heb namelijk nog steeds geen cyclus (neem ook minipil) en vraag me af of cyclus wel op gang zou komen met te stoppen met pil of zal die nog steeds wegblijven door bv...
  • @Amyra2015 ik gaf de eerste 3 maanden borstvoeding. Maar werd na twee maanden alweer ongesteld. Dus kan daar niet echt bij helpen. Hoe lang heb je bv gegeven? Anders eens afspraak maken bij de gyne?
  • Geef nog steeds bv savonds, snachts en voor haar middagdutje
  • Ooh ok. Ja sorry ik weet niet hoe je cyclus weer op orde komt. Enige advies is neem evem contact op met de gynaecoloog.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld