Zwangerschapswens opgeborgen tot ...
Hey dames,
Hier zijn we weer.
Ik ben 27 jaar (over 2 weken 28 jaar) en ik heb al 6,5 jaar een relatie met mijn toekomstige man want in 2018 gaan we elkaar ons Ja-woord geven.
We hebben samen 1 zoontje Jayden die 27 maanden is. Ik kan het niet meer opkroppen, het moet eruit! Mijn gezin is niet compleet.. Ik wil graag een tweede kindje! Maar dat gaat nog niet wegens onze trouw en trouwen dat kost geld! Maar mijn vriend is ook de eeuwige twijfelaar (weeral), net zoals bij onze Jayden heb ik ook veel geduld moeten hebben.
Maar ik heb wel de indruk van hem dat hij interesse heeft in een tweede kindje of toch andere kindjes. Hij zei een kort geleden "voor de moment niet" Dus de deur staat op een kier en is niet helemaal dicht. We hebben nog tijd dat weet ik maar het kriebelt zo hard en ik moet er over praten! Met hem kan ik er niet zo goed overpraten. Bang voor teleurgesteld te worden, bang voor de afwijzing ik weet het niet. Maar ik moet erover praten want anders word ik gek..
Ik hoop natuurlijk ook wat lotgenoten te vinden hier die ook gezellig willen kletsen.
Groetjes,
,een mama van één die graag een mama van twee wil worden.
Hier zijn we weer.

Ik ben 27 jaar (over 2 weken 28 jaar) en ik heb al 6,5 jaar een relatie met mijn toekomstige man want in 2018 gaan we elkaar ons Ja-woord geven.

Ik hoop natuurlijk ook wat lotgenoten te vinden hier die ook gezellig willen kletsen.

Groetjes,
,een mama van één die graag een mama van twee wil worden.