NIPT - Hoe lang gewacht?

• NIPT - Hoe lang gewacht?

Hi allemaal!
    Er zullen vast en zeker nog topics zijn geweest over dit onderwerp, het is dan ook erg spannend!
    Hier net 13 weken en afgelopen dinsdag avond 22/10 bloed laten trekken voor de NIPT. Er stond online max. 7 kalender dagen, maar betwijfel dat ze resultaten gaan plaatsten op een zondag tongue.gif

Nu in spanning afwachten...
    Ik zou mijn resultaten moeten kunnen krijgen op de mynexuz health app.

Hoe lang hebben jullie gewacht?

Groetjes, P
  • ik heb 15 dagen moeten wachten. Ik ga naar Mechelen, en daar doen ze zelf hun bloedonderzoeken en werken dus niet met MyNexusHealth.
    7 dagen is lang wachten, 15 nog meer wink.gif zeker als je nog niet weet dat het zo lang ging duren bigsmile.gif
    Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd. Voor de terugbetaling van de nipt wist je het geslacht pas op 20 weken. Geen paniek.
  • Ik wist het op 8 dagen. Ivm geslacht zat ik niet in spanning zoals de persoon die boven mij reageerde...
    De nipt doe je vooral om zekerder te te zijn ivm genetische afwijkingen. Geslacht is een leuke extra.
    Hier werd gecontroleerd op de 3 trisomie'n en de 3 geslachtsafwijkingen (doen ze niet overal).
    Kwam perfect terug. Ik hoop voor jou ook!
  • Bedankt voor de reacties!
    Hoop ergens toch deze week een nieuwtje te krijgen bigsmile.gif

Hier zou ik gelijk de uitslag van de 3 soorten trisomie krijgen en het geslacht! Natuurlijk kijken we er vooral naar uit te weten of alles oké is met het kindje... Het geslacht is een leuke extra!

Ik wacht verder in spanning af content.gif
  • Hier exact een week na mijn bloedname in mynexuzhealth smile.gif.
  • Dinsdag 19 November bloed laten afnemen in het ziekenhuis van Maaseik en dit werd onderzocht in Hasselt. Zowel de gyaecoloog als de verpleegsters zeiden max. 10 werkdagen. We zijn nou 2 weken /10 werkdagen verder en heb nog steeds geen uitslag.
  • Hallo

Ik zou een bellen in jou plaat.
    Een kennis van mij heeft na een week al gebeld en heeft toen ook de uitslag gekregen.

Ons ziekenhuis bezorgt de uitslag via mail, ik weet niet of dit bij jou ook het geval is?
    Indien wel is het eventueel mogelijk dat er een foutje gemaakt werd in het mailadres..

Ik heb gisteren bloed laten nemen voor de NIPT en zou de uitslag ook binnen de 10 werkdagen moeten hebben..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld