Misselijkheid en braken zwangerschap

• Misselijkheid en braken zwangerschap

Hallo,

Ik ben nieuw hier, ben nu 8 weken zwanger en het is mijn eerste zwangerschap smile.gif
    Ben al sinds het begin toch wel wat misselijk, maar sinds deze week had ik ook een vervelend gevoel vanachter in mijn keel, precies een krop en had ook het gevoel van draadjes ofzo, ook tijdens maaltijden had ik af en toe kokhals neigingen....
    Nu ben ik donderdag naar de huisdokter geweest hiervoor omdat ik het toch maar verdacht vond en hij zag dat mijn keel wat rood zag en dat er wat slijm in zat, volgens hem hielp alleen om mijn neus te spoelen met zout water hiervoor... Dat ben ik dan sinds donderdagavond ook beginnen te doen.
    Vrijdag voelde ik mij echt maar slap, proberen toch wat te eten, 's avonds smaakte het mij zelfs, maar niet veel na het eten kwam het er allemaal uit...
    Vandaag maakt elke geur mij bijna misselijk en heb ik het gevoel na iets te eten dat ik terug moet overgeven.. Voor de rest heb ik geen tekenen van buikgriep ofzo, maar vind dit toch maar wat vreemd.
    ZIjn er nog mensen hier waarbij het braken tijdens de zwangerschap later is opgekomen?

Groetjes

Lin
  • Misselijkheid en overgeven hoort helemaal bij een zwangerschap. De een begint meteen en de ander wat later. Maar het is niks raars of bijzonders hoor. Komt wel goed en als et overgeven echt te erg word kan je pilletjes vragen bij de huisarts
  • Bedankt Lynne voor je antwoord, nu ben ik wat geruster happy.gif
    Het doet toch wat met je lichaam wink.gif
  • Bij mij is het braken begonnen vanaf week 7, ben nu 14 weken en ben er een weekje van af. Gelukkig maar! Want bij mij was dit de hele dag door.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld