Dikke buik op +/- 7 weken

• Dikke buik op +/- 7 weken

Hallo

Ik ben bijna 7 weken zwanger van ons 2e kindje en kan momenteel mijn buik al bijna niet meer verbergen.
    Van ons eerste kindje was het pas zichtbaar rond de 18 weken, tot dan kon ik ook mijn gewone broeken blijven dragen.
    Nu draag ik al bijna 2 weken mijn positiebroeken.

ik mag over een dikke week voor de eerste keer naar de gyneacoloog (woon in Belgiƫ) maar had de zwangerschap graag voor onszelf gehouden tot ik 3 maanden was.

Zijn er nog die hier ervaring mee hebben?
    Hebben jullie het uiteindelijke toch vroeger bekend gemaakt?

• Ik had ook snel een klein buikje. Droeg ook zeer snel positiebroeken.
    Wij hebben het pas op 3 maanden vertelt. En toen zeiden sommigen wel dat ze al iets vermoeden. Zelfs klanten op het werk, zo was er iemand die me met net 12 weken vroeg of ik zwanger was.. Ik verschoot me een ongeluk.
    Ik heb het proberen wegsteken door wat wijdere kledij te dragen. Nu het wat kouder zal worden en je vlugger een trui draagt (die misschien wat wijder valt) kan je het sowieso wat makkelijker wegstoppen dan in de zomer.
    Bij mij was het in het voorjaar, net een periode dat het goed weer werd en ik in t-shirt op het werk stond..
  • Net hetzelfde hier. Eerste kindje bijna niets te zien tot 20 weken ofzo, nu ben ik 5 weken 2 dagen ver van de tweede en geen enkele broek past nog, enkel een rok of een kleedje en tegen s avonds heb ik een buik van 4 maand!
    Om mijn zwangerschapsbroeken te pakken vind ik nog zo vroeg. Ik wou ook zwijgen tot 3 maand, maar dat gaat nooit lukken. Op 8 weken de eerste echo, als die ok is gaan we al enkele mensen inlichten.
  • die 'dikke buik' is van de darmen die zich uitzetten dus het is niet dat je effectief al een zwangere buik hebt...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld