24 weken bloedverlies tijdens plassen

• 24 weken bloedverlies tijdens plassen

Vandaag even verschoten. Het begon met streep helder rood bloed bij het afvegen na het plassen,
    Later op de dag was mijn urine ook lichtroze en telkens helder rode veeg. Heb een inlegkruisje gedragen maar hier niets in.
    Het is enkel na het plassen, ik heb geen krampen en voel hem nog bewegen doorheen de dag!
    Wat kan dit zijn?? Als je hierover opzoekt vind je natuurlijk meteen doem scenario’s over miskraam en vroegtijdig geboorte.
    We zijn momenteel op vakantie in zuid-Frankrijk dus kan ook niet zomaar snel langs de dokter rijden voor een check-up.
    Kan ook niet zeggen ‘zal het wat rustiger aan doen’ want we liggen al meer plat aan het zwembad dan we bewegen ☺️
    Moet ik toch best de dokter bellen??
  • Hoi,
    Heb je pijn of branderig gevoel bij het plassen,zeer frequent plassen, misschien een blaasinfectie, maar dat kan ook zonder de pijn. Bij een blaasinfectie kan je proberen veel te drinken om infectie weg te spoelen maar dat lukt niet altijd, indien ook pijn in de lage rug, mogelijks nierinfectie dan zeker arts contacteren.
    Ik hoop dat het allemaal niets is en morgen alles weer normaals is dan kan je gewoon verder genieten van je vakantie
    Groetjes
  • Ik heb inderdaad ook even gedacht aan een blaasontsteking maar ik dacht dat dit moest gepaard gaan met pijn?
    Wat ik dus helemaal niet heb tijdens het plassen, ook niet frequenter moeten gaan..
    Maar dan denk ik weer indien het vanuit de baarmoeder komt moet er toch ook iets op mijn inlegkruisje komen..
    verwarrend toch allemaal 😊
  • Ik heb een blaasontsteking gehad tijdens mijn vorige zwangerschap. Dus het kan best dat je niets voelt. Best een expert raadplegen, zal jezelf geruststellen
  • Hier ook paar zware blaasontstekingen gehad tijdens mijn eerste zwangerschap.
    Nooit pijn gevoeld tijdens het plassen, of andere voortekens gehad van een blaasontsteking.
    Wat ik wel had, was harde buiken maar dat kwam door de blaasontsteking zei de gyn.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld