Wat denken jullie?

• Wat denken jullie?

Hoi dames, ik ben ondertussen zo'n week overtijd. Ik heb ondertussen 3 testen gedaan en ze zijn alle drie positief. Kan ik daar zeker van zijn? Want ik heb wel een zeurderige pijn in de buik en rug, zoals maandstond maar heel licht.. Wat zou dat kunnen zijn?

Dank jullie wel
  • Ik denk dat je na 3 positieve testen en al zo lang overtijd wel zwanger bent!
    Anders eens afspraak maken bij je huisarts om bloed te laten trekken als je zeker wil zijn?
  • @BLBL ja idd, ik ga maandag naar de dokter. Dit is helemaal niet verwacht. Ik heb wel een zeurderige pijn in de rug en de buik. Ben wa ongerust
  • @bibiboets, na 3 positieve testen en een week overtijd zal je wel zwanger zijn, proficiat! 😉
    Ik had dat ook toen ik zwanger was van mijn zoontje die pijn precies of ik moest ongesteld worden maar toch ook licht.
    Ondertussen is hij bijna 3 jaar en half. ☺️
  • Muisje, wat is dit spannend. Ik had wel een vraagje. Kan je van de eerste maanden al zin hebben in eten dat je normaal niet eet?
  • Eerst van harte gefeliciteerd! ☺️
    Dat kan dat je al rare goestingskes eet. Ik zelf heb niet gehad behalve dat ik veel zin had in water en fruit. 😳
  • @muisje, wil jij nog een 2de kindje?
  • @bibiboets, ja dat wil ik wel maar vriendlief houd de boot af.....
  • Hier is het omgekeerd. Hij is diegene die superblij is. Bij ons eerste was het ook onverwacht en daar was hij niet tevreden bij. Maar deze keer wel.
    Hopelijk keert jou ventje toch nog.
  • Heyhey! @bibitoets ik denk dat dit vast en zeker kan! , ik ben zelf ook bijna een week overtijd en heb ondertussen ook al 3 positieve zwangerschapstesten , mijn onderbuik is opgeblazen en heb soms pijn in men rug en men borsten. heb dit ok al op ander plaatsen gelezen dat dta normaal is hoor! bigsmile.gif
    Als je dit kan geruststellen smile.gif
  • Hey Lizmie, wat fijn voor jou! Net zoals bij mij, ook 3 positieve testen. Ik ben 3 keer teruggereden naar de apotheek en uit ongeloof nieuwe testjes gekocht. Mijn onderbuik blaast alleen op als ik gegeten heb. Mijn borsten doen echt maar lichtjes pijn, vanaf vandaag heb ik ook echt ne mottige smaak in mijne mond! Bah, ik heb wel zin in dingen die ik normaal niet eet zoals balletjes in tomatensaus en kaas enz....veel hartige dingen ook...mmm lekker.
  • haha echt supertoevallig! ik wil ook alleen nog maar hartige dingen eten!
    Gisteren dacht ik nog eens chocolade te eten , maar man wat smaakt dat vies en Cola is precies ineens een suikerbom in men mond , jakkes!
    Wel ga ik nu ineens veel drinken mijn mond is zo droog als het maar kan en het wilt niet weggaan, best lastig disappointed.gif
    De pijn in mijn borsten is ook niet zo wauw hoor.. dat is echt af en toe is eens steekje.
    Mss hebben wij gewoonweg heel veel geluk met de symptonen! bigsmile.gif
  • Misschien ja, als het zo blijft dan ben ik gelukkig happy.gif
    Ik vind dat wel fijn dat we zo'n gelijkenissen hebben. Vanmorgen had ik zin in spruitjes met kaas op! MMMmmmmm.......
    Ik heb ook penne met champignon in room gegeten! Zalig lekker, en daarnet nog kaaschips. Was best een drukke dag en wat ik wel merk is dat als ik moe ben, dat ik misselijk word.
    We moeten de 24ste naar de gyne, en jij?
  • amai dat was vrij snel dan! Ik ben pas vorige week de 5de langs moeten gaan op 8 weken! was echt wel spannend! nu is da volgende afspraak terug 5 maart en bij jou? bigsmile.gif

Ik Heb ondertussen alweer andee gewoontens qua eten , eet ook veel minder ben 2 weken ziek thuis geweest omdat ik heeeel erg misselijk was plus een stevige verkoudheid erbovenop disappointed.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld