Langere cyclus?

• Langere cyclus?

Is het mogelijk om zwanger te worden 25 dagen na jouw menstruatie als jouw cyclus gemiddeld rond de 31 dagen ligt? Volgens mij niet maar mijn laatste menstruatie dateert van 31 juli en sindsdien niets meer. Volgens mij was de vruchtbare periode rond de 21 a 22e dag en niet op dag 25.
    Ik geef wel nog borstvoeding aan peuter van 18mnd. Zou het kunnen dat daardoor mijn menstruatie ineens heel wat langer uitblijft dan anders?
  • Als je cyclus rond de 31 dagen is is 25 maar 6 dagen voor je menstruatie. Dus nee dan kan je niet zwanger worden. Als je een onregelmatige cyclus hebt is het wat anders.
  • Voor anderen misschien zinvolle info: ik ben toch zwanger ondertussen. Mijn cyclus was door de borstvoeding veranderd van een regelmatige 31 dagen naar √©√©nmalig 40 dagen. Wij zijn superblij met ons wondertje er bij maar ik kan me inbeelden dat sommigen niet echt van zo'n verrassing houden. Dus best wel rekening mee houden bij borstvoeding dat het kan.
  • Gebruikte je dan helemaal geen anticonceptie? Als je geen anticonceptie gebruikt kan je gewoon zwanger worden he. Borstvoeding of niet.

Buiten dat, proficiat
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld