laag HCG, zwanger?

• laag HCG, zwanger?

Hallo!

Ondertussen zoveel forums afgelopen en lang getwijfeld om iets te plaatsen want ik wil ook niet te veel 'hoop' krijgen...
    Gisteren heb ik een toevallig bloedonderzoek laten uitvoeren ikv een pijnlijke heup. Uit dit onderzoek kwam dat ik op dit moment een HCG van 5,44 heb, (HCG vorig jaar was zo goed als nihil). Nu ben ik sinds augustus 2018 gestopt met mijn pil.
    Op dit moment zit ik aan dag 34 zonder maandstonden.... Er werd aangeraden eind deze week een nieuw bloedonderzoek te laten uitvoeren maar ik zit er mee in om ieder moment bloedverlies te krijgen.
    Iemand een soortgelijke situatie meegemaakt? smile.gif of andere bevindingen? wink.gif Aangepast door SHC op 18/12/2018 13:06
  • Ik heb al eens iemand gekend die had hcg van 9. En heeft nu een gezond kindje. Geloof dat alles van 0 tot en met 5 niet zwanger was. Dus 5,4 ?? Heb er geen idee van.
  • ja, ze zeiden dat het ofwel een suuuuuper prille zwangerschap is maar dat ik mij hier niet mag door laten gaan. Maar ik ben dan beginnen opzoeken en theoretisch gezien zou het eig wel kunnen zijn disappointed.gif
  • Kan je anders niet over twee dagen nog een bloed prikken aleen op hcg. Dan heb je toch wel iets meer duidelijkheid dan een test.
  • Ja was ik sowieso van plan.. ik ben super benieuwd!
  • Ooh dus morgen loop je nog even binnen voor bloed te prikken? Spannend hoor!
  • Ja idd!
    Net een labo resultaat van mei 2018 gezien en dan stond mijn HCG aan <0,1 ..
  • Hcg staat aan 67 😁
  • Jeeej!! Super zeg! Dan mag ik je nu echt feliciteren! party.gif
  • Ja! Volgende week controle labo en 21 januari eerste afspraak!
  • Spannend he haha. Is dit je eerste kindje?
  • Ja enorm
    Kan het echt niet geloven...
    Is idd ons eerste kindje!! smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld