Kruidvat test

• Kruidvat test

Iemand ervaring met de early zwangerschapstest van het Kruidvat?
    Is hij betrouwbaar?
    Ik moet mijn regels binnen 2 dagen krijgen, maar heb zonet negatief getest 😔
    Al heb ik al een week grotere borsten, ochtendmisselijk, een dikke week geleden pijn thv baarmoeder, rommelden mijn darmen in mijn buik alsof er een baby’tje leek in te bewegen, kortom ik dacht echt zwanger te zijn...
    Kan ik mezelf echt zo voor de gek houden of zou de test te vroeg genomen zijn of onbetrouwbaar?

• Ik heb zelf geen goeie ervaring met Kruidvat.
    Bij mijn eerste zoontje 2x negatief getest op NOD met Kruidvat, diezelfde dag met clearblue duidelijk positief getest.
    2de zoontje nu early predictor /clearblue gebruikt, en 4 dagen voor NOD positief getest.

Kruidvat gebruik ik niet meer om die reden, maar misschien dat bij sommige mensen de concentratie op hun NOD, of de dag nadien wel hoog genoeg is voor een correct resultaat.
    Eens ander merk proberen of nog even wachten smile.gif
  • Ik teste in 2017 positief een paar dag voor or nod met een action early test.
    Eentje uit het kruidvat deed toen nog niets.
  • ik gebruik altijd de kruidvat testen 2 voor 5 euro en mij hebben ze nog nooit "vals" resultaat gegeven.
    je moet eens lezen vanaf hoeveel hcg ze detecteren. Voor je NOD moet je al een heel gevoelige test hebben.
    Naar mijn ervaring zijn die van kruidvat gevoelig.
  • De early testen zijn deze toch met het blauwe plusje hé? Bij mij waren die wel correct, maar ben daarna ook overgeschakeld op die van 2 voor 5 euro van kruidvat of de early van de Action (omdat ik toch wel las dat die early van kruidvat niet altijd correct waren).
    Ik testte wel altijd pas na nod.

En ook, je lichaam kan je veel wijsmaken! Ik hoop voor jou dat je toch snel een positieve test in handen hebt!
  • Ik heb met de early Kruidvat test eens een staat het er wel - staat het er niet streepje gehad. Erg onduidelijk vond ik. 3 dagen later pos getest met zo'n 2 voor 5€ test van Kruidvat. Deze vind ik erg duidelijk. Dus wacht nog enkele dagen af en probeer dan eens een andere test. Veel succes!
  • Persoonlijk vind ik die van 2 voor 5 euro veel beter en gevoeliger.
    Die early was hier negatief 2 dagen voor nod en positief op nod (terwijl de van 2v5 positief was 4 dagen voor nod)
  • Ik vertrouw niks meer van kruidvat eigenmerk. Die early gaf negatief terwijl ik toch zwanger was. En de 2v5 had ik altijd een tweede lichte streep en was niet zwanger. 5 jaar terug waren ze veel beter.
  • Ik test nooit positief voor mijn NOD met geen enkele test. De early van Kruidvat test bij mij positief vanaf NOD.
  • In mijn geval zat de test juist en heeft mijn lichaam me in de maling genomen, ik was echt overtuigd zwanger te zijn, maar helaas zijn deze morgen (een dag te vroeg) mijn regels door gekomen 😞

• Ik ben overtijd en andere keren heb ik altijd pas laat positief getest. Bij mijn zoon pas op dag 54. De meiden ergens rond dag 45.
    Ik heb 2 early action testen gedaan. Op 1tje kwam een 2e lijn na afleestijd, maar ik geloof meer grijs als roze.
    Daarna heb ik, ondanks beter weten in, toch weer kruidvat 2v5 gekocht. Die gaven eerder vaak vals positief of dunne pennestreepjes.
    1tje negatief, 1tje heeft een lichtroze streepje gekregen dat ik wel snel zag maar pas duidelijker werd na afleestijd.
    Dus ik wacht nog wel een aantal dagen af voor ik weer test.
  • @Nathaly Spannend zeg! Misschien over enkele dagen een test van een ander merk proberen? Ik ben zelf eigenlijk wel heel tevreden over de 2 voor 5 testjes. Nooit vals pos. Ook niet na afleestijd. Ik duim!

@ano Vreselijk he, het gevoel dat je lichaam met je voeten rammelt. Ik wens je alvast veel succes voor de volgende ronde.
  • @Bieke83 ja, verschrikkelijk ☹️ Ik was er zo zeker van... achteraf is het dan een koude douche en voel ik me zo onnozel dat ik er zo zeker van was 😖
  • Dag 50 begon met mega hoofdpijn en paar uurtjes later begon licht bloedverlies.
  • Helaas @Nathaly sadhug.gif

@ano Het is echt balen, dat weet ik uit eigen ervaring. En helaas nog veel andere vrouwen buiten mij. Zijn jullie al lang bezig? Als je wil kom dan gerust meeschrijven in de maandelijkse nod groepjes hier op het forum.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld