Zwanger of niet?

• Zwanger of niet?

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier smile.gif Kylie, 31 jaar, ik en mijn vriend hebben een kinderwens en zijn van september gestopt met de pil. Dus iedere maand afwachten smile.gif
    Omdat ik lang mijn pil nam, had ik 8januari een afspraak bij de gynaecoloog om eens te kijken of alles in orde was. Tijden de inwendige echo, melde ze ineens dat ze iets dag in 1 eierstok. Maar het was te pril om te bevestigen. Natuurlijk alle hoop er op gezet, je kent het wel als je aan het proberen bent iedere maand smile.gif ze zei dat ik de week er op, zogezegd in mijn week van mijn regels, stopweek, bloed mocht gaan laten trekken bij de huisarts. Om zeker alles uit te sluiten, zodat we 100% zeker zijn dat alles goed zat om zwanger te worden. Zo gezegd zo gedaan, vrijdag 18de geweest, in 1 baan dan maar gevraagd of ze ook op zwangerschap konden testen. Had mij regels op dat moment nog niet smile.gif mijn cyclus is nog steeds onregelmatig. Vorige maand had ik ze 16 december, maar alreeds een week te vroeg. Nu heb ik ze pas zaterdag avond 19de gekregen. Maar eigenlijk is het niet veel. Natuurlijk grote teleurstelling smile.gif niet bel ik zonet naar de huisarts om te vragen achter de uitslag. Alles in orde, ik zeg nog grappig en niet zwanger. Hij zegt er staat niet 'negatief'. De waarde is wat verhoogd maar nog niet heel duidelijk. Ik zou volgende week opnieuw naar de gynaecoloog gaan ofwel opnieuw bloed laten nemen. Ik ben helemaal van mijn melk geslagen ??? Dus nu is er weer terug wat hoop?? Ik wist nooit dat het zo ging gaan allemaal, zo een onzekerheid telkens... Is dat omdat wij er teveel op gefocust zijn? En er zo vroeg bij zijn? Maar wat kan dit nu weer betekenen? Wat zou ik best doen? Zou ik een zwangerschapstest doen of is dit ook te vlug?

Had echt verwacht op een dag, hup je bent zwanger. Niet de gynaecoloog die iets zegt, maar toch geen bevestiging. Dus stiekem blij. Dan mijn regels die komen, teleurstelling. Nu zegt de huisarts weer dit... Toch weer hoop...

Iemand tips??

Heel erg bedankt! Groetjes
  • Doe een testje thuis. Dan ben je zeker.
    Je bent wel bloed verloren dus een vmk is niet uitgesloten.
    Laat je hier wat weten?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld