Zaadlozing partner

• Zaadlozing partner

Hallo, mijn vriend en ik willen dolgraag een baby'tje. Helaas is het na een tijdje proberen nog niet gelukt. Ik vroeg mij af of mee kan spelen dat hij nooit zo 'diep' in mij een zaadlozing heeft. Op de een of andere manier werkt/lukt dat voor hem niet. Kan dat de kans verkleinen? Beetje een gekke vraag misschien, maar wie weet heeft iemand een antwoord. Of een oplossing voor ons, nog beter natuurlijk!
  • Dit is wel een beetje een vage uitleg. Wat bedoel je precies? Hij komt enkel met de eikel in de vagina? Nooit dieper? Dat kan wel degelijk een invloed hebben. Hoe dichter de zaadlozing bij de baarmoedermond gebeurd, hoe beter.
  • Ja, dat bedoel ik inderdaad. Was zelf ook al beetje bang dat het de kans zou verkleinen. Balen.
  • Het is wel niet duidelijk waarom hem dat niet lukt. Dat vind ik vreemd. Raakt hij niet dieper in je vagina? Dan zou je last kunnen hebben van vaginisme.
  • Ik heb geen vaginisme. Vlak voor de zaadlozing trekt hij zijn penis een beetje terug. Dit is een soort reflex, zegt hij zelf.
  • Een reflex om terug te trekken? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het moet andersom, namelijk diep penetreren en dan zo stil mogelijk blijven liggen om de zaadjes allemaal bij de baarmoedermond te deponeren. Desnoods kun je hem helpen door op dat moment met je hielen rond zijn poep te klemmen en hem 'vast te zetten' met je benen.
  • Dankjewel Annick dat je zo meedenkt, dat waardeer ik. Ik begrijp dat het van belang is dat hij zo diep mogelijk in mij komt. Jouw tip zal ik eens uitproberen. Is er ook nog een standje dat daarbij aan te raden is?
  • Dat klemmen lukt natuurlijk alleen bij missionaris he.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld