Wie babbelt er mee over een kindje maken voor 2018?

• Hallo allemaal
    Lijkt me wel een leuk groepje hier.
    Wij wouden starten aan een derde ukje, liefst eentje voor mei volgend jaar wink.gif In mei 2018 zijn we immers 10 jaar getrouwd en dat leek ons wel leuk.
    Nu heb ik gisteren een zwangerschapstest gedaan en deze was al positief... kan het nog niet geloven en wacht nog even af, maar zoals het er nu naar uit ziet zullen we in maart onze derde spruit verwelkomen. Ook goed natuurlijk. Mijn 2 andere kinderen zijn van januari en nog een derde in die maand zag ik toch niet zitten.
    Nu duimen dat het vruchtje goed evolueert en blijft zitten.

Groetjes
  • @edl Dikke proficiat!! Hopelijk mag je zalige zwangerschap beleven smile.gif
  • Hoera voor alle nieuwe baby's! Hier nog niets duidelijk... dag 40 ondertussen sinds pil stop. Dokter denkt dat her allemaal nog moet opstarten
  • @Lieke91, ik ben ook ambtenaar en bij ons zijn enkel borstvoedingspauzes toegestaan, geen verlof. Best eens vragen aan de personeelsdienst of zelf zoeken op jullie intranet. Bij ons staat alles mooi uitgelegd op intranet.
  • @Bondje sorry, nu pas je vraag gezien, we hebben niet meer kans omdat onze tweeling eeneiig is, komt 1/250 zwangerschappen voor, is niet erfelijk.We hebben natuurlijk wel een beetje " schrik" dat er opnieuw twee zouden zijn, maar dat is aan de natuur om te beslissen smile.gif content.gif
  • Ik ben toch blij om te lezen dat ik niet de enige ben dat zo bezig is met alles rond zwanger worden, nog steeds geen MS te zien sad.gif. Als ik mijn lichaam een beetje ken en mijn symptomen wat volg zou ik mijn ovulatie 23/6 hebben gehad. Toen ik de 14de juni bij de gyn zat zei die dat ik net een eisprong had gehad, maar dan klopt mijn gevoel niet. Kunnen ze dat echt zien op een echo die eisprong? Het doet zo raar om mijn eigen lichaam niet meer te kennen.

Proficiat aan alle zwangeren ondertussen!!
  • Hoi dames,
    Ik weet nu ook eindelijk wat er bedoelt word met ovulatie pijn! Flink last gehad van mijn buik, opgeblazen, krampen. Daarbij
    Ook veel hoofdpijn en misselijk. Maar hierdoor wist ik wel dat mijn cyclus nog regelmatig is na jarenlang anticonceptie.
    We zijn nu een goede week verder en ben ook weer flink opgeblazen en heb ook veel last van krampen onderin mijn buik.
    Heb ook wat witte afscheiding erbij. Ik ben heel erg benieuwd! Zijn dit allemaal een beetje gezonde kwaaltjes? Hebben meer van jullie hier last van? Vooral de kwaaltjes na de eisprong ben ik benieuwd naar.

Succes allemaal!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld