Wie babbelt er mee over een kindje maken voor 2018?

• spannend he, zo beginnen aan een eerste kindje. Je diabetes is inderdaad wel een factor waar je rekening mee moet houden. Aangezien je nog zo jong bent en uiteindelijk voor de rest wel gezond, zal dit wel geen complicaties meegeven zeker.
    Iedereen is inderdaad bang voor complicaties. Bij ons is dit ook, maar is normaal.
    Wij hebben nooit met ovulatietesten gewerkt. Dit natuurlijk omdat het altijd vlot is gegaan. Ik zou gewoon beginnen, zonder die testen en zien wat de eerste maanden geven. Het is immers toch niet zo goedkoop denk ik.
    Mijn gyn zei, voor een optimaal resultaat: om de andere dag sex hebben, niet elke dag maar altijd een dag overslaan.
    Go go go zou ik zeggen
  • Intussen zijn we hier 10 weekjes ver. De misselijkheid komt nog af en toe op. Maar man! Wat ben ik moe ponder.gif Iedere dag opstaan met hoofdpijn.. Probeer zo vroeg mogelijk te gaan slapen. Maar met een ventje die de laatste tijd bijna altijd met de late dienst staat is dat moeilijk. Hebben jullie rond de 10w ook zoveel last gehad van wit verlies?

Sinds vorige week beginnen we de dichte familie in te lichten. Komende zondag is er opnieuw een deel aan de beurt bigsmile.gif Vandaag een half dagje werken en nadien shoppen voor meter & peter cadeau tongue.gif tongue.gif
  • zwanger worden

Hallo heb iemand raad nodig ik en me partner willen terug
    Aan een tweede kindje beginnen op 2 oktober was me laatste menstruatie
    En vandaag zou me ovulatie zijn maar heb nu pijn aan me rechter kant
    Verlies lichtjes bloed met soms klonters van me eerste heb ik dat ook 8 weken gehad
    Nu me vraag zou het eventueel al zo zijn dat ik zwanger ben
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld