Wie babbelt er mee over een kindje maken voor 2018?

• @boeboe123 van mij heeft het ongeveer 2 maanden geduurd voor ik (maandagavond eindelijk) opnieuw ms kreeg. Was gestopt met minipil maar geef wel nog bv. Hopelijk hier ook snel stabiel van cyclus
  • 2018

Hoi...

Sommigen denken er te weinig over na, andere te veel...maar na lang overleg hebben we besloten toch voor een tweede kindje te gaan! Deze maand neem ik mijn pilstrip nog uit, en daarna laten we de natuur zijn gangetje gaan smile.gif Hopelijk verloopt alles zoals bij onze eerste, maar we zien wel wat er van komt... Wie weet verwelkomen we ons tweede wondertje in 2018!

Groetjes en iedereen veel geluk en succes!

• Hopelijk een nieuwe wondertje in 2018

Na 3 jaar wikken en wegen gaan we nu toch voor een 2e kindje. Dochter is van juli 3 jaar. Veel getwijfeld, maar ineens toch beslist. Ik ben helemaal niet thuis in het gebruik van bepaalde termen, kan iemand mij even voort helpen? Wat is nod? ik ben gestopt midden in een strip. Dag 7... en al begonnen met klussen smile.gif tongue.gif wink.gifAangepast door Happiez op 07/08/2017 17:17
  • @happiez NOD staat voor niet ongesteld dag. De dag dus dat normaal je regels zouden doorkomen maar dus niet als je zwanger bent. Je kan altijd komen kijken bij nod september. Allemaal dames die in september hopen te ontdekken dat ze zwanger zijn en ervaringen,frustraties, verwachtingen,... met elkaar deken. En samen uitkijken naar een positieve test.
  • Eindelijk kan ik zeggen dat wij normaal gezien eind dit jaar ook voor een 2e kindje gaan.
    Dochter wordt in november 5 jaar, en normaal hadden we al sneller voor een 2e willen gaan, maar begin vorig jaar werd er bij mij HPV ontdekt met CIN3. Ik moest dus eerst een conisatie ondergaan, en vervolgens moest ik eerst 3 goede uitstrijkjes hebben waar geen virussen meer in zaten voor we groen licht kregen. De vorige 2 uitstrijkjes waren perfect, en gisteren heb ik het 3e laten doen. De gynaecoloog gaat er van uit dat deze dus ook wel in orde zal zijn. Binnen 2 weken zijn we echt zeker.
    Onze families weten niet dat we voor een 2e gaan, en dat willen we voorlopig ook zo houden, dus kom ik hier maar even van de daken schreeuwen hoe blij ik wel niet ben bigsmile.gif
  • Hoi dames.
    Ons dochtertje is volgende week 3 maand, maar we praten nu al over een tweede kindje (ik weet, voor sommige vroeg tongue.gif )
    Sinds de bevalling ben ik niet opnieuw met de pil gestart en we vrijen ook niet met condoom...
    We laten de natuur zijn gang zo'n beetje gaan, we zeiden altijd dat we een tweede wilden en dat ze niet veel mogen schelen van leeftijd
    toch moet ik zeggen dat ik een beetje bang om opnieuw zwanger te worden, kwestie van wat gaan de mensen niet zeggen, ze is nog maar bevallen...
    dus ik leg wel een beetje om mijn vruchtbare dagen, dan nog effe een dagje langer wachten om te vrijen blush.gif
    ik zou toch graag hebben dat ze minimum 1jaar schelen
    maar in 2018 komt er hier een tweede (als de natuur opnieuw meewil hé) bigsmile.gif
  • 2 de kindje

Hallo! Graag lees ik hier wat mee.. ik ben zelf net geen26, vriend 30 jaar. na heel wat verbouwwerken eindelijk beslist om voor een tweede te gaan en ben sinds deze maand pilvrij. ik vrees er een beetje voor dat het even lang gaat duren als bij ons eerste (ongeveer 1 jaar) ik ben er gewoon te veel mee bezig denkik.. al vind ik het moeilijk om hier niet aan te denken eens je die beslissing genomen hebt.. heeft er iemand tips? bigsmile.gif
    heeft er nog iemand zoveel last van het stoppen met de pil? heb 4 dagen migraine gehad en al de hele maand het gevoel dat ik men regels moet krijgen (pijn onderbuik) 16 augustus ga ik nog even op jaarlijkse controle bij de gyné om te kijken dat alles in orde is .. hopelijk mag het ditmaal toch iets sneller gaan smile.gif

groetjes
  • Hier word het ook proberen voor 2018. 7 juli na 18 weken zwangerschap moeten afbreken omdat hartje niet meer klopte 😞
    Oktober starten we waarschijnlijk weer.
  • @Senna87 heel veel succes! Het is jullie zo gegund! Verschrikkelijk wat jullie doormaken.
    ik hoop voor jullie op een wolk van een baby in 2018!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld