Vochtverlies na vrijen

• Vochtverlies na vrijen

Hallo allemaal,
    Ik heb een raar vraagje.
    Ik heb normaalgezien vandaag ongeveer mijn eisprong (als ik mag voortgaan op mijn vorige cycli). Ik kan mijn eisprong moeilijk herkennen. Ik heb soms wel wat rekbaar doorzichtig slijm, maar telkens maar heel kort (bv. één keer bij het afvegen en dan de rest van de dag niet meer), dus ik weet niet of dat een teken is of niet. Ik heb normaalgezien wel redelijk regelmatige cycli van even veel dagen, dus ik ga daarop af om mijn eisprong te weten.
    Sinds maandag 'klussen' we om de dag (dus één dag wel, één dag niet). Na de seks blijf ik altijd minstens 10 min. liggen met mijn bekken gekanteld. Als ik dan rechtsta, is alles oké. Na een uur ofzo kan ik echter wel wat waterig vocht verliezen (niet veel) en ook wat doorzichtig slijm bij het afvegen. Iemand die weet wat dit is? Is het waterig vocht sperma? Verkleint dit de kansen op een zwangerschap?
    Bedankt & sorry voor de rare vraag!
  • Hey...
    Ja je verliest inderdaad sperma.
    Naar mijn idee hoeft dit geen invloed te hebben op het zwanger worden.
    Wel is het daarom beter om 10 minuten te blijven liggen.

Groetjes
  • Het sperma moet ergens naartoe he smile.gif dus dat is zeker sperma, allicht gemengd met wat vaginale afscheiding.
    Even blijven liggen verhoogt de kansen, dan hebben de goede zwemmertjes meer kans om op te klimmen naar het juiste plekje. De slechte zwemmertjes blijven achter samen met het vocht en dat is wat er uit je vagina komt nadien... van die miljoenen zwemmertjes zijn er nl maar enkele honderden die geraken waar ze moeten zijn, dus al de rest gaat gewoon weer naar buiten smile.gif
  • Ik heb zelf randjesfietsen gedaan na het vrijen en zo 2x zwanger geraakt. Er kwam bij mij na deze methode geen druppel sperma meer uit achteraf.
  • Inderdaad, randjesfietsen blush.gif

Als je er meer wil over lezen, hier is een artikel daarover. pasteboard.co/GBCVv601.jpg
  • Hey

had nog nooit van deze methode gehoord maar kom je dan klaar met de man in je of niet? want ik heb nog nooit echt een orgasme gehad terwijl mijn vriend in mij zat... Of is het genoeg als hij klaargekomen is en je daarna klaarkomt door bv. vingeren?
  • Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die klaarkomen van de penetratie alleen. Neen, je moet het dus zelf achteraf doen. Niet klaarkomen VOOR je man, wel erna. Maar dus met die speciale techniek. Ik ben er zelf wel positief over, acht maanden geoefend zonder en zwanger van zodra ik dit gebruikte. Misschien toeval maar het is sowieso prettig om te doen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld