Tegenhouden?

• Tegenhouden?

Misschien een beetje een taboe vraagje maar so be it. Gisteren had ik een positieve ovulatietest maar we hadden een klein ongelukje en mijn man heeft al geejaculeerd tijdens ons voorspel. Nu is mijn vraag: is het echt zo dat mannen dat niet kunnen tegenhouden? Hij zegt dat hij dat niet kan ophouden als het is begonnen, maar is dat geen onzin? Hierdoor hebben we gisteren onze enige kans deze cyclus gemist.
  • Ik ben geen man, dus ik spreek niet uit ervaring, maar ik denk wel dat het kan, dat een man het gewoon niet meer kan tegenhouden.

Maar belangrijker, jullie hebben niet dé kans gemist hoor. Ook als jullie twee dagen geleden of vandaag of morgen nog eens vrijen kan jij nog zwanger worden. De eisprong zorgt ervoor dat het eitje naar de eileider gaat, maar dan legt het nog een weg af naar de baarmoeder. Dus dan kan het nog steeds bevrucht worden. Ik zou zeggen, nog een tweede poging wagen dus wink.gif
  • Mijn man is vanmorgen vertrokken naar het buitenland, daarmee dus dat het gisteren onze laatste kans was. Een vriendin van me beweert dat mannen het wel kunnen tegenhouden dus ik vermoed ergens dat mijn man er gewoon vanaf wou zijn, daarom dat ik de vraag stel.
  • Mijn ex kwam heel snel klaar en is hiervoor in behandeling geweest bij een seksuoloog. Je kunt het ejaculeren stoppen door hard aan de onderkant van de eikel te drukken, op de richel. Dan stopt de ejaculatiereflex.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld