Split sex ervaringen?

• Split sex ervaringen?

Ik las in een ander onderwerp hier over de split sex methode. Zijn er dames hier die deze hebben toegepast en ook zwanger zijn geworden?
  • Wij!

Ik heb de techniek bij mijn twee zwangerschappen gebruikt en beide keren de maand nadien zwanger. Het is ook leuk om te doen, zeker een aanrader!
  • Hier ook iemand die dit heeft gebruikt voor onze twee kindjes. Mijn man was er dol op, ik stiekem ook en het maakt het vrijen weer eens net even wat anders/spannender.
  • Gebruikt en zwanger (hier trouwens leren kennen, ik had er nog nooit van gehoord). Wil je iets speciaals weten?
  • Ik wil dit wel eens proberen, maar vroeg mij het volgende af:
    Mijn eisprong zou rond 2 oktober moeten zijn, dit is een dinsdag. Wij zouden de 'split sex' methode kunnen toepassen, maar dan wel op zondag (30/09). Daar zitten dus ongeveer 2 dagen tussen. Heeft het dan zin? Ik weet dat zaadcellen wel een bepaalde tijd kunnen overleven, maar ik ben ook niet zeker dat de eisprong effectief op 2/10 zal zijn, kan misschien ook later, en dan zit er nog meer tijd tussen...
  • Zaadcellen kunnen meerdere dagen overleven, maar geen week. Als je eisprong dinsdag is kan het best lukken hoor. Voor hetzelfde geld valt je eisprong ook op maandag he, nog beter. Ik heb vorig weekend ook de split eens gedaan, ventje is er nog niet goed van. Voelt naar het schijnt zalig bij mannen en ik vond het opwindend. Nu maar hopen dat het heeft gewerkt.
  • Ik zou het ook proberen. Mijn man is er ook dol op hoor, je zal er veel plezier aan beleven... laat je ons weten hoe het was?
  • Ik zou het ook proberen. Mijn man is er ook dol op hoor, je zal er veel plezier aan beleven... laat je ons weten hoe het was?SarahV. @ Vandaag 19:03

Doe ik! wink.gif
  • @TieMa En, heb je het kunnen uitproberen? Ben wel benieuwd, wil dit ook graag eens testen.
  • @TieMa En, heb je het kunnen uitproberen? Ben wel benieuwd, wil dit ook graag eens testen.ano @ 2/10/18 07:26

Hallo ano, nee, niet kunnen proberen. We zijn vorig weekend bijna niet thuis geweest, en dan is het praktisch toch moeilijk haalbaar...
  • Wij hebben het intussen getest gisteren (beiden vrij van het werk) en jihaaaaaaa wat is dat leuk om te doen! Aanraderke! (ik ben bewust niet ingelogd omdat ik het toch iets te intiem vind om te delen onder mijn account)
  • Wij hebben dit vandaag eens uitgetest en zijn er ook erg enthousiast over! Nu twee weekjes wachten voor het resultaat...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld