Samen op het wachtbankje

• Duimen staan hoog voor jullie! candle2.gif candle2.gif
  • @Veertje dank je! en hoe is het met jou?

xxx
  • @Nr3 goed hoor. Wat moe en misselijk maar verder alles ok. Uitkijken naar de echo volgende week. smile.gif
  • @Veertje spannend!!! smile.gif ben heel benieuwd naar echo smile.gif xxx
  • @Nr3 ja als de gyn dan de cijfers aantoont kan ik er zeker inkomen dat je twijfels hebt. Ik vroeg het mij af omdat wij van ons een dochtertje zw raakten in onze eerste IUI ronde en het staal van mijn man was toen 3,5mj (wat oké is maar ook onze gyn zei dat het niet super was) en toch raakten we direct zw we hebben er natuurlijk maar 1 nodig. Ik duim alsnog met je mee. Hier nooit innesteling gevoeld trouwens.
    Verder alles prima hier. Ms zijn voorbij en volgende week dinsdag eerste afspraak met fertilitietgyn om te horen wnr we opnieuw met IUI kunnen beginnen. Spannend maar kijk er ook naar uit. Het brengt ons terug een stapje dichter bij een eventuele zwangerschap.
    Veel succes nog !
  • @Evy ja, idd, heb ook al her en der gelezen bij mensen die ineens een pak minder aantal hadden en dat dat dan wel de juiste keer was, misschien geldt het hier ook hé,zoals bij follikels, beter minder maar goede kwaliteit dan veel en mindere kwaliteit... Ach we bekijken het wel hé! Ik ben in ieder geval stikkapot en voel me niet goed, maar kan opkomend griepje, stress,... zijn ook.
    super dat jullie terug mogen, kunnen beginnen binnenkort. Vind het ook knap dat jullie eerst tijd hebben genomen. Ik zou als een sneltrein mezelf voorbij lopen en gewoon blijven gaan en niet eerst de tijd nemen om te verwerken (in hoeverre dat je dat kan verwerken) ofzo. Sterkte meid daar! Dikke knuffel en ook hier staan duimen omhoog voor jou!

xxx
  • @Nr3 ja we hebben echt die tijd nodig gehad. Ik moet wel zeggen dat toen we onze eerste IUI deden hadden we ons ook al voorgenomen mocht die niet gelukt zijn om ook een pauze van een paar maand te nemen. Het vergde zoveel van mij en ik was op dat moment echt op. Maar toen waren zw en dachten we opnieuw te kunnen ademen maar in plaats daarvan vielen we de dieperik in.
    Toen ik terug thuis was na de bevalling was ook het eerste wat ik wilde direct terug zw zijn maar ik moest even mezelf en mijn gezin op nr een zetten alvorens terug voorruit te gaan. Ik was van ons Liv* uitgerekend voor 14 maart en wil ook graag eerst haar datum voorbij zijn alvorens ik mijn energie in een nieuw wondertje kan steken. En het feit dat het nu echt terug begint te kriebelen is ook ene teken dat ik er mentaal terug klaar voor ben.
    Bedankt voor de steun 😘
  • @Evy amai, heftig allemaal wat een mens dragen moet hé! Ik hoop dat haar verjaardag je genoeg geeft om te rouwen en terug voort te kunnen. De kracht voor een volgend kindje in je buik te verwelkomen... Veel moed en kom maar schrijven hé! dikke knuffel xxx
  • Ik word weer knettergek van mezelf cry.gif
  • @Mumtobe oei hoe komt het?

Hier kan ik weer af het wachtbankje... zwangerschapstesten lichter...

xxx
  • @Evy & @Nr3 aangezien ik ziek thuis ben en niet buiten mag van de dokter heb ik dus extra veel tijd om me die paar dagen voor nod nog wat zotter te maken.. heb dan omdat ik het niet meer uithield vanmorgen een testje gedaan van het kv (4 dagen voor nod) witter kon het niet zijn.. ik had zoiets van oke moving on.. het zal toch niets zijn nu wachten op die ms.
    Ik was er eindelijk in geslaagd het weer effe van me af te zetten en toen begonnen de ongi krampjes.. ik dacht mhh 4 dagen ervoor das wel heel snel.. ik ben altijd heel regelmatig zn krijg meestal pas de dag zelf last (als ik al last heb.. meestal ist suprise hier zijn we dan!) altijd mooi optijd maar zonder aankondiging. Enfin, plots kreeg ik hier weer een serieuse hoestaanval en het werd ineens ‘warm’ in de broek ik dacht ojee zijn ze er dan toch al? 4 dagen te vroeg? Nenee.. het was een gigantische lading .. ja sorry voor de details.. afscheiding ? Heel raar allemaal.. om 9 uur vanavond stond ik dan ineens pudding te koken om dan na 1 kom kotsmisselijk te zijn.
    Kan ons lichaam nu niet gewoon zeggen ja of nee en hup naar de volgende ronde ipv altijd zo rond de pot te draaien tough.gif ik probeer er niet aan te denken maar als je aan huis gekluisterd bent en je kan nix doen is het verdomt moeilijk om proberen nergens op te letten sad.gif
  • @Mumtobe hopelijk voel je je een beetje beter en heb je je rust gevonden... Veel moed! Allemaal niet gemakkelijk hé...

xxx
  • @Nr3 ja vandaag was al wel wat beter, nog niet 100% maarja! smile.gif en nee.. tis allemaal heel verwarrend en hoopgevend.. mijn vriend zegt dan laat het los maar dan denk ik.. eender wie stopt met anti conceptie is er toch mee bezig.. moet toch altijd denken ‘zou het nu?’ Want je bent gestopt, die actieve wens is er dan toch.. enfin, ik ben bijna uit mijn lijden verlost hoop ik.. nog 2 dagen candle2.gif
  • @Mumtobe je kan ook altijd testen met een early hé, dan weet je het eigenlijk al (als je 100%zeker bent van je eisprong toch...)

xxx
  • vandaag NOD en nog niets te bespeuren, maar had gisteren een test gedaan vant kruidvat en die was negatief dus ik wacht nog effe af..
    waaachten en waaachten en waaachten bored.gif tired.gif
  • @Mumtobe succes! Ik had van mijn eerste pas na een week een positieve test... dus het kan nog! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. candle2.gif
  • @Do. ik hoop het echt!! nog steeds niets te bespeuren, wel heel veel ongi pijn maar het rare is, in al mijn voorgaande cyclussen had ik nooit buikpijn, rugpijn of noem maar op, mijn ms was daar altijd, mooi optijd maar als het ware onaangekondigt, dus het feit dat ik nu al ruim 6 dagen ongi pijn heb is raar voor mij.
    Heb gisteren een leuke slogan gelezen haha, "Geen bloed geeft moed!" Onder dat moto ga ik verder nu hahaha
  • Hahaha, topslogan! Laten we aan paar t-shirts drukken? Wie wil er een? bigsmile.gif party.gif
  • @Do. amai we zulle nogal bekijks hebben dan hahaha, kzie mezelf daar al lopen bigsmile.gif bigsmile.gif tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld