Ook bezig met de eerste..

• Hallo Allemaal!

Wat is het ontzettend stilletjes hier!
    Ik ben er ook al even niet geweest, maar ben niet de enige merk ik.
    Iedereen is denk ik lekker aan het genieten van het mooie weer buiten.
    Ik zit op het moment in de nachtdienst, dus ik slaap overdag door het mooie weer heen boehoe..
    Maarja nog 2 nachtjes en ik ben er weer vanaf!
    Dan heb ik lekker een vrij weekend.
    Wat de zwangere symptomen betreft, merk ik nog helemaal niets.
    Maarja we gaan gewoon voor de volgende ronde wink.gif

Heel veel liefs -x-

Sandra
  • Hej meiden,

Ik weer, terug van heel lang weggeweest. Ik heb nieuws: ik ben zwanger! Dit wou ik jullie toch als een van de eersten laten weten! Ik ben een tijdje hier weggebleven om er wat minder mee bezig te zijn en het heeft duidelijk vruchten afgeworpen(!).
    Aan allen die hun NOD afwachten: veel succes!! Aan de klussers: veel klusgenot, aan de wachtenden: hou de moed er in, aan de zwangeren: this is great!

Veel liefs iedereen!!
    Caro
    XXXX

thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
  • Hallo Allemaal!

Het is vandaag mijn NOD dag, ik ga er maar vanuit dat mijn devil.gif devil.gif er zo zullen zijn disappointed.gif
    Maar we gaan gewoon met volle moed naar de volgende klusperiode! Het is me al gelukt om er deze maand wat minder mee bezig te zijn gelukkig.
    Hoe is het bij jouw Isje al een spoor van devil.gif devil.gif ik hoop echt voor je dat het deze keer raak is! thumbup.gif

Liefs Sandra
  • Hey Caro,

Ben hier wat aan het rondneuzen en wat lees ik ...?
    Jij bent zwanger....

Van harte gefeliciteerd, meisje !!!!!!! thumbup.gif

Geniet met volle teugen van je zwangerschap hoor !!!!! wink.gif

Groetjes
    Brigitte <3
  • Brigitte, bedankt! Ik ben superblij. We gaan het dit weekend aan de ouders al vertellen. Waarom wachten he?

Sandra: kop op!! Het zal wel ooit lukken he! Ik had dat idee ook de laatste tijd en kijk nu. Ik duim voor je!!

Groetjes!!
    Caro
    thumbup.gif content.gif wink.gif bigsmile.gif
  • Hallo Allemaal!

Ik heb goed nieuws heb vanmorgen test gedaan en 2 streepjes
    ben ZWANGER! bigsmile.gif <3
    Kan het nog niet geloven, wil elke keer nog een test gaan kopen om opnieuw te testen!

Heel veel liefs Sandra
    -x-
  • PROFICIAT MEID!!!! Tof tof tof!!
    Goed he!! Heb je al uitgerekend voor wanneer het zou zijn? Is het nog voor januari?
    Wanneer ga je het je ouders enzo vertellen?
    Kwaaltjes?
    Wij vandaag!! Ons kindje zijn overgrootouders langs papa’s kant weten het al!! Die waren heel blij!
    Nu overgrootmoeder van mama kant nog en beide ouders! Die gaan een gat in de lucht springen, ben er zeker van!

Geniet ervan!!!
    Groetjes, Caro thumbup.gif bigsmile.gif wink.gif <3
  • Hallo Caro!

Ben 28 Januarie uitgeteld! wat de kwaaltjes betreft heb last van misselijkheid de hele dag door zo`n beetje maar het is nog goed te hebben hoor. Ook mijn borsten zijn gevoelig.
    Ik heb echt geen idee wanneer we het gaan vertellen bij onze ouders, wat mij betreft zo snel mogelijk! Alleen heb ik een schoonzusje dat al maanden aan het proberen is en maar niet zwanger raakt. Dus ja dat is wel rot, voel me een beetje opgelaten. Daarom dacht ik als we even wachten met vertellen telt zij mischien ook aan ondertussen? Is dat raar?? Hoe zit het eigenlijk nu precies moet ik de huisarts bellen of moet ik meteen de verloskundige gaan bellen voor een afspraak? Ik ben zo ontzettend blij, het is allemaal nieuw weet niet zo goed hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Heel veel liefs Sandra <3 bigsmile.gif
  • hey Sandra,

Proficiat met je zwangerschap.

Groetjes

Isje
  • Hallo!

Isje ik thumbup.gif thumbup.gif voor jouw dat het snel raak voor je is! Ik voel me wel een beetje schuldig hoor! Ik weet hoe het is die teleurstelling als de devil.gif devil.gif er weer zijn. Ik kan het ook zelf nog steeds niet geloven dat ze deze keer wegblijven.

Liefs Sandra
  • Hallo allemaal,

er zijn hier weer een aantal zwangeren bij, van harte gefeliciteerd allemaal. Enne probeer er lekker van te genieten. Ik hoop dat jullie niet te ziek zijn want dat is echt geen pretje.
    Bij mij gaat het steeds beter, alleen nog erg moe, maar ja dan maar een uurtje eerder naar bed.
    Dinsdag mag ik voor de echo spannend allemaal hoor.

Liefs Zonnetje
  • Sandra,

Bedankt voor de steun.
    We zien wel, vroeg of laat zal ik wel zwanger worden maar het zal eerder laat zijn bij ons. Ondertussen profiteren we van het feit dat we nog geen kinderen hebben.

Het grappige is dat ik mijn collega steun in haar ongewenste zwangerschap en zij mij met het feit dat het niet zo goed lukt bij ons.

Ik denk dat bijna iedereen zwanger is hier.

groetjes

Isje
  • Hallo dames

aan allemaal die zwanger zijn een hele dikke proficiat.

Ben een beetje jaloers. Bij mij zal het nog wel een tijdje duren, want na een paar onderzoeken,kan ik waarschijnlijk geen kinderen krijgen. Mijn eileiders zitten vol met gezwellen. Die gaan ze nu proberen te laten krimpen met medicatie en daarna zullen ze me weten te zeggen of er nog kindjes komen of niet en ze hebben er geen goed oog in.

Probeer me sterk te houden maar dat is niet zo gemakkelijk. Ze zeggen wel hoop doet leven, maar het zakt toch wel een beetje in mijn schoenen weg. Mijn vriend steunt mij enorm en zegt dat het nog niet het eind van de wereld is. Maar toch!! upset.gif

Ik zal er wel door komen. Ik leg mij zelf op dat ik moet blijven lachten en dat het allemaal wel goed komt. Laten we hopen

groetjes aan iedereen

bianca
  • Bianca als ge ooit zwanger geraakt gij weet toch nooit wie de vader is
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld