Ook bezig met de eerste..

• hey,

De devil.gif devil.gif zijn ook hier ook langsgekomen. Ik heb momenteel enkel bruine afscheiding maar het zal wel doorzetten.

Ik zat vandaag in bijscholing en iedere pauze liep ik vlug even naar het toilet. Kon mijn gedachten niet echt bij de les houden. Ik was er heel de dag mee bezig. Daarbij had ik ook weer verschrikkelijk veel pijn aan mijn rug door het lange stilzitten. Ik had niets durven innemen maar toen ik vanavond thuiskwam heb ik toch iets genomen.

Nu is het wachten tot ze volledig doorkomen zodat ik een afspraak kan maken voor een contrastonderzoek. Had echt gehoopt dat het niet nodig zou zijn.
    cry.gif

Aan iedereen een goed weekend

Groetjes,

Isje
  • Hoi Isje en Sandra,

balen weer die rottige duiveltjes, op naar de volgende keer. Ik hoop dat het dan postief zal zijn voor jullie. Volhouden hoor het komt wel maar bij de ene duurt het langer als bij de ander en dat is soms best moeilijk.

Liefs Zonnetje
  • Kop op Sandra en Isje, ooit lukt het wel!!
    Liefs en thumbup.gif
  • dat het bij de een langer duurt dan bij de ander, ben ik nu ook achter gekomen.
    Maar als je enorm graag wilt en er gebeurd maar niets, zakt je de moed wel in de schoenen. cry.gif

groetjes inge
  • Inge,

Niet opgeven, dat is het enigste wat ik kan zeggen.
    Blijven proberen ook al is het erg moeilijk!!
    Bij mij is het ook nog steeds niet gelukt. Ben aan het wachten op NOD (5/5)
    Greets
  • hey,

Morgen moet ik gaan voor een contrastonderzoek, moet nog de contrastvloeistof gaan halen.
    Mijn man moet morgen zijn sperma binnenbrengen. We zien er een klein beetje tegenop, maar uiteindelijk zullen we blij zijn dat we weten of er een oorzaak is of niet.

Ondertussen is er nog een collega zwanger.Het wordt een echte babyboom bij ons.

Groetjes,

Isje
  • Eden,

Wij duimen voor jou. Dit is nu de lastigste periode, dat afwachten.

Begrijp wel wat Inge bedoelt. Sommige momenten kan ik er ook beter mee om dan andere. Wat ik ondervonden heb is dat het op dat moment belangrijk is dat je iemand hebt waartegen je even kunt doordrammen. bigsmile.gif

Isje
  • Dag Allemaal,

Dank je dat jullie aan mij denken...ik denk ook aan jullie.
    Nog een paar daagjes...
    Vraagje aan MELISSA en ZONNETJE (en natuurlijk iedereen die mij raad kan geven!!!) Toen jullie zwanger waren en toen jullie aan het wachten waren op je NOD... hadden jullie toen ook buikkrampen alsof jullie ongi gingen worden?

Liefs eden
  • Hallo iedereen,

Een tijdje geleden heb ik hier op het forum laten weten dat mijn men en ikzelf hadden beslist om toch nog even te wachten voor we aan een tweede babytje gingen beginnen. Een maand geleden heb ik toen laten weten dat er geen duiveltjes te bespeuren waren. Ik heb toen 2 testen gedaan maar ze waren beiden negatief. Deze maand zag ik ookal geen duiveltjes verschijnen. Heb dus opnieuw getest en je raad het nooit. Ik ben zwanger!!! Het klopt dus inderdaad dat als je er minder mee bezig bent, je meer kans maakt om zwanger te worden. Deze avond ga ik naar de huisarts om een bloedtest te laten doen en dan zijn we het helemaal zeker.

groetjes
    Veerle content.gif
  • whaaaaaaaw
    Proficiat veerle!! thumbup.gif
  • Hoi Eden,

ik had geen krampen als bij een komende ongesteldheid, bij mij waren de pijnlijke borsten het meest opvallende. Ik duim voor je hoor!

Veerle van harte gefeliciteerd, gek he ben je er niet of veel minder mee bezig ben je ineens zwanger.

Liefs Zonnetje
  • Veerle,

Proficiat met je zwangerschap. Hoever ben je nu al?
    baby.gif

groetjes,

Isje
  • Hallo Isje,

Gisterenavond ben ik nog vlug bij de dokter geweest om een bloedonderzoek te laten uitvoeren. Om 23.00 belde hij mij op om te laten weten dat ik dus duidelijk zwanger ben. Vanavond mag ik bellen om te weten hoever ik al ben. Blijkbaar hadden ze daar gisteren geen tijd meer voor. Ik begrijp dat best maar ik was toch tevreden dat ik het nu zeker weet.

Zodra ik weet hoever ik ben laat ik het zeker weten.

Groetjes
    Veerle bigsmile.gif
  • Vandaag mijn NOD (of morgen!) maar voel echt al ongi bruikkrampen. ’T zal wel weer niks zijn. Al 6 maanden aan het proberen en nog steeds niks...ik word er echt niet goed van!!!!!

Eden cry.gif cry.gif cry.gif
  • Hallo Isje,

Mijn huisarts denkt dat ik bijna 5 weken ben. Dat was toch een verrassing want ik heb al 2 maand geen duiveltjes. Hij zei dat ik mij er zeker niet ongerust moest in maken. Bij de eerste echo kan de gyne mij zekerheid geven over de precieze datum. Desnoods nemen ze gewoon nog eens bloed af om opnieuw de HCG-waarde op te meten.

groetjes
    Veerle bigsmile.gif
  • Ik ben ZWANGER!!!!!
    Gisteren 2 testen gedaan (eerst een van carrefour : + en nog een predictor van apotheek en ook +!!!) Ik ben vandaag 4e dag NOD!
    Naar doc geweest vandaag voor bloedproef en om alles te testen (rubella, toxoplasmose en exacte lengte van de zwangerschap!) Jippie jee!!! Mijn doc belt mij straks.
    Het enige wat mij een beetje verontrustte was dat ik al de hele tijd buikkrampen heb (zoals ongipijnen maar lang niet zo hevig) maar doc zegt dat dat ook de innesteling kan zijn.
    Hij zei dat ik mij niet ongerust moest maken zolang er geen bloed bij is.
    1 juni ga ik naar de gyne voor een eerste onderzoek!!

Greetz
    bigsmile.gif
    En ik blijf natuurlijk thumbup.gif thumbup.gif voor iedereen die nog zit te wachten en te hopen. Ik was echt wanhopig maar kijk!!
  • Proficiat Eden,

Nog iemand die zwanger is. Die ongipijnen heb ik ook maar daar mogen we niet blijven bij stil staan zolang er geen bloed te zien is. Geniet ervan met volle teugen.Ik ben echt blij dat er nog zwangeren zijn waarmee ik mijn gevoelens kan delen. We hebben beslist om te wachten tot ik 3 maand ben om het aan iedereen te zeggen.

Groetjes
    Veerle
  • Hallo allemaal!

Het is even geleden dat ik hier ben geweest, wilde mezelf even met andere dingen bezig gaan houden.
    21 mei is m`n NOD dag shocked.gif
    we wachten maar weer geduldig af!
    Hopelijk blijven de devil.gif devil.gif weg deze maand
    Veerle en Eden Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap,geniet ervan thumbup.gif bigsmile.gif

Liefs Sandra -x-
  • Hey,

Sandra, We kunnen weer samen aftellen, mijn NOD is ook 21 mei. Ik hoop het voor ons beiden dat ze deze maand wegblijven.
    Ik moest na mijn vorige menstruatie een contrastonderzoek laten doen van mijn eileiders. En daar vertelde de arts me dat hij een vermoeden had van een miskraam samen of kort voor of na mijn vorige menstruatie (in maart)

Eden proficiat met je zwangerschap.

Groetjes,

Isje
  • Dank je voor de felicitaties!
    En ik duim voor jullie allemaal.
    Met mij is alles wel ok.

Eden
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld