Ook bezig met de eerste..

• Weet je...eigenlijk gebeurt het klussen echt niet meer spontaan en alleen gericht om kinderen te maken.
    Dat vind ik echt wel jammer.
    Ik hoop dat onze relatie er niet onder gaat lijden...

disappointed.gif
  • Hoi Eden,

Ik was ook bang dat het niet meer spontaan zou gaan. Toen ben ik bij mezelf ten rade gegaan. En niet meer rekenen was geen optie want elke keer als ik opde kalender keek wist ik al welke dag het was.
    Ik heb met mezelf afgesproken dat 1x in de 3 dagen voldoende zou moeten zijn en dat het anders maar een maand langer moet duren voor ik zwanger zou zijn. 1x in 3 dagen (zeg maar maandag wel dinsdag niet woensdag niet en donderdag weer wel) dat wil zeggen dat het in je vruchtbare periode 2 of 3 keer is en dat was eigenlijk goed te doen. En het heeft ook al zijn vruchten afgeworpen ben nu 5 weken zwanger.
    Misschien is het een tip voor je.

Liefs Zonnetje
  • ja, wat is de juiste manier?
    Ik denk dat het ook een beetje niet te geforceerd moet gebeuren.
    Duimen maar dat het snel raak is.
  • Hallo Dames!

Hoe is het hier met iedereen?

Eden wat frustrerend h? dat klussen,heb op een site gelezen dat bepaalde standjes ook nog helpen???
    Als we daar ook nog aan moeten beginnen... Niet wanneer we zin hebben en dan ook nog op een manier waar we zelf mischien wel helemaal niet voor kiezen tired.gif
    Maar wat zijn we blij als het dan raak mocht zijn!
    Dus mischien dan toch maar uitproberen wink.gif

Veel liefs Sandra
  • Dag Sandra,

Ik heb die standjes allemaal geprobeerd en het heeft tot nog toe geen resultaat opgeleverd.
    Weet je ik denk dat het ook gewoon afhangt van hoe lang de pil (of de hormonen) in je lichaam zitten.
    Verder heb ik het gevoel dat ik er vanaf vanaf deze maand een beetje minder mee in mijn hoofd zit. En dat is vanzelf gekomen. De afgelopen 6 maanden stond ik ermee op en ging slapen met de gedachte aan zwanger worden. Nu denk ik er niet meer te veel over na en dat doet mezelf eigenlijk heel goed want ik was er echt wel te veel mee bezig. Ik geraakte er bijna onderdoor.
    En hopelijk helpt dit...

Liefs

Ik blijf duimen!!
  • Hoi Dames

Zonnetje en Sara, gefeliciteeeeeeerd!!!!

Ik ben heel blij voor jullie. Geniet er maar met volle teugen ervan.

Bij mij zal het nog even duren, met mijn onderzoeken, en medicatie, niet ideaal om nu zwanger te zijn, maar ik geef de moed niet op. Heb even in een dipje gezeten, maar ik heb er met mijn vriend over gepraat en voel me al veel beter. We zien wel wat er komt, geen kinderen krijgen is nog niet het einde van de wereld voor mij. ik kan me dan meer inzetten voor de kinderen van mijn zus.

Eden, je moet er zo niet aan denken om zwanger te worden, ik weet het is niet gemakkelijk, maar ze zeggen altijd , van het moment dat je er niet meer aan denkt, heb je prijs. Probeer maar, je zult wel zien, de volgende maand ik het jouw beurt.

aan iedereen veel klus plezier, en tot later

bianca
    tongue.gif
  • Goedemorgen allemaal,

hier ben ik ook weer eens. Alles gaat goed tot nu toe. Mijn borsten doen enorm zeer en vanmorgen had ik voor het eerst een vlaag van misselijkheid. Toch dat was na een kwartiertje al weg.
    Ik ben nu 5 weken en 3 dagen. nervous.gif
    Donderdag de 22e heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Ik vraag hem dan voor een inwendige echo content.gif . Onbewust ben ik nog steeds onzeker dat er iets niet goed is, nav mijn miskraam vorig jaar.
    Hopelijk is alles in orde en kan hij mij geruststellen awe.gif

Groetjes
    Sara & baby.gif
  • Hallo allemaal,

Bianca, bedankt voor je felicitatie ik bevat het nog steeds niet heb ik het idee.
    En ja je hebt wel een beetje gelijk, de laatste maand was ik er ook minder mee bezig (onbewust) en ja het resultaat weten jullie.

Sara ik hoop voor je dat alles goed zal zijn bij de gyn.
    Ik mag pas in de 10e week naar de dokter en die zal me dan doorverwijzen naar de gyn in de 12e week. Duurt nog lang hoor!
    Als ik me te druk maakte mag ik eerder naar de gyn. maar ik moet eerlijk zeggen dat dat wel meevalt, maar ja ik heb (gelukkig) nooit een miskraam gehad en hoop natuurlijk dat dat zo blijft!

Verder alle meiden veel succes.

Liefs Zonnetje
  • hey,

Gisteren ben ik naar de huisarts geweest voor mijn bloedname. Zit met een serieuse blauwe plek.
    Ben gisteren nog flauw gevallen bij de huisarts. Ik heb al een tijdje pijn in mijn rug en hij deed me enkele bewegingen doen tot het plots zwart kwam. Hij durft geen foto’s laten nemen omdat de kans bestaat dat ik zwanger ben en ook pijnstillers mag ik niet nemen uitgezonderd Dafalgan. Nu is het afwachten tot mijn menstuatie. Als ik ze krijg mag ik iets zwaarder nemen en mag ik foto’s laten nemen. Als ik zwanger ben zal het moeten worden besproken met de gyneacologe.

Gisterenavond kreeg ik nog een sms van mijn collega die enkele weken geleden doopmeter werd. Ze is zelf 4maanden en een half zwanger. Moest gisteren even slikken omdat ik weet dat ze het niet echt wilde en ook omdat wij het echt willen.Mijn man en ik waren een beetje jaloers. Vandaag even gebeld. Ze durfde het bijna niet te zeggen en wilde het me eerst vertellen. Ze had al drie zwangerschapstesten gedaan en al twee bloednames en die tekenden allemaal negatief, dus we dachten dat ze niet zwanger was. Tot ze gisteren terug testte. Jammergenoeg wil de papa er niets van weten. Gisteren wilde ze abortus maar nu wil ze het zeker houden, enerzijds omdat het bij ons niet meer mogelijk is en ook omdat ze de echo gezien heeft en ze het gewoon prachtig vind. Morgen brengt ze de echofoto mee. bigsmile.gif Vind het eigelijk wel leuk. Hopelijk kunnen we binnenkort samen gaan winkelen achter babyspullen.

groetjes

Isje
  • Hallo allemaal!

Heb sinds vanavond zere borsten, lijkt spierpijn.
    Hopelijk een goed teken!
    Nog 3 dagen voor mijn NOD dag, SPANNEND horror.gif
    Isje hopelijk is het voor ons deze keer ook raak wink.gif
    Heel liefs Sandra
  • Hoi,

het is de eerste keer dat ik schrijf heb hier al wel veel gelezen. Wij zijn ondertussen van september vorig jaar aan het oefenen maar nog altijd niks. Ook voor mij zijn het zenuwslopende dagen. Jullie hebben mij alvast een hart onder de riem gestoken. Bedankt! baby.gif
  • Hoi Poohbear,

Erg he dat wachten, eerst op je vruchtbare dagen en dan op je NOD. Weet je wanneer je NOD is. Ik duim en denk hier aan veel meiden dus je kunt er ook nog wel bij.

Bij mij beginnen de symptomen serieus de kop op te steken. Ik kom `s morgens misselijk uit m’n bedje en ik hoop maar dat het niet erger wordt want als ik over moet geven gaat het op m’n werk wel opvallen denk ik, als het niet erger wordt als zo neem ik het maar gewoon voor lief.

Hoe is het verder met de dames hier? nog NOD-ers binnenkort?
    Ik duim voor jullie hoor!

Liefs Zonnetje
  • Hoi allemaal,

zonnetje: als je wat in bed eet voordat je opstaat een cracker ofzo. Dat helpt bij mij heel erg. Misschien bij jou ook wel. probeer het zou ik zeggen.

Ik heb gisteren mijn eerste positiebroek gekocht. Ik kan bijna geen broeken meer aan. Ze zijn allemaal heel erg krapjes. Deze zit echt heel lekker, en je ziet nog niet dat het een positiebroek is. Erg handig dus.

Verder gaat alles goed aan deze kant. Wel lekker veel kwaaltjes zoals ochtendmisselijkheid en ook wel een beetje stemmingswisselingen. Maar het is voor het goede doel om zo maar te zeggen. Ik wacht weer op mijn volgende afspraak met de gynaecoloog maar helaas is dat pas over ongeveer 4 weken.

Nou, ik spreek jullie snel weer...

groetjesssss
  • Hoi Melissa,

bedankt voor de tip, morgen eet ik cracker op bed. Het vervelende is dat het bij mij heel de dag aanhoud, maar gelukkig hoef ik niet over te geven. Leuk dat je een postitiebroek gekocht hebt dat maakt het wel echt he. Ik heb het nog niet nodig ben eerder afgevallen als aangekomen. Is bij je buik alleen dikker of zie je het ook aan de kilo’s? Ik mag in de 10e week pas naar de dokter (20 mei ongeveer) en in de 12e week (3 juni ongeveer) duurt wel erg lang hoor.

Liefs Zonnetje
  • hey,

Poohbear welkom hier. Geef je NOD door dan kunnen we duimen voor jou.

Sandra onze NOD begint te naderen. Voel helemaal niets en hoop er eigelijk niet op. Als ik dan niet zwanger ben ben ik minder ontgoocheld. Ik ben enkel verschrikkelijk moe, maar ik denk dat het komt doordat ik veel slaap heb moeten inboeten door mijn rugpijn.

Op mijn werk houd de babyboom aan. Gisteren hoorde ik dat er nog een collega zwanger is. Had het gisteren even moeilijk. Had het gevoel dat iedereen in mijn omgeving zwanger wordt en ik niet.

Zonnetje helpt het niet door je maaltijden over heel de dag te spreiden. Elke 2 uur iets eten. Bij een vriendin van mij beterde haar misselijkheid daardoor.

Melissa en Zonnetje nu hebben jullie een reden om een nieuwe outfit te halen. wink.gif

groetjes

Isje
  • Hallo allemaal!

Morgen is eindelijk mijn NOD dag, hoop zo dat de devil.gif devil.gif weg blijven!!!
    Ben vandaag voor de eerste keer de hele ochtend en halve middag misselijk geweest en heb pijn in mijn onderrug ik hoop maar dat het goede tekens zijn en geen voortekenen van de devil.gif devil.gif . Isje ik denk aan je hoor en hoop dat het ook voor ons raak mag zijn wink.gif

Vanaf wanneer hebben jullie getest zonnetje en melissa?
    Ik kan echt niet wachten om te testen!

Heel veel liefs Sandra
  • Hallo allemaal,

Sandra, ik heb 2 dagen na m’n uiterste NOD getest. Het duurde lang maar de uitslag was wel overduidelijk.

Melissa, ik heb vanmorgen een cracker op bed op maar het heeft niet mogen helpen een uur later heb ik overgegeven. Ik voel me nu echt beroerd, lastig hoor als je 38 uur werkt. Ik durf nu niets te eten want mijn gevoel zegt dat het er meteen weer uitkomt.

Verder weinig nieuws hier

Liefs Zonnetje
  • Hallo allemaal,

gisteren ben ik naar de gun geweest. Er was nog geen vruchtje te zien, jammer. Wel een vruchtzakje. De gyn zegt dat het een uitzondering is dat je al een vruchtje kunt zien maar dat in mijn geval vond hij het wel verstandig om toch al een afspraak te maken. We hebben een vervolgafspraak gemaakt voor 6 mei smile.gif bij 8 weken.
    Dan zou er meer te zien moeten zijn....we wachten dus maar effe af. Hij heeft in ieder geval mijn onzekerheid weggenomen zodat ik nu meer kan genieten content.gif

Sandra ik thumbup.gif thumbup.gif voor je.

Zonnetje zet ’m op. het is voor een goed doel moet je maar denken tongue.gif

Melissa, ik kan niet wachten tot ik ook mijn eerste positiebroekn kan kopen bigsmile.gif

Groetjes
    Sara
  • Hallo allemaal!

Hier (nog) geen tekenen van de devil.gif devil.gif !
    Durf niet blij te zijn, dan valt het dadelijk zo tegen als de devil.gif devil.gif wel komen...
    Wat is dat afzien zeg dat afwachten en hopen horror.gif
    we wachten met testen tot volgende week zaterdag, als ik dan niet ongi ben geworden mag ik stiekem toch wel een beetje blij zijn sad.gif
    Ben wel af en toe misselijk, dat is tenminste al iets.
    Ben net bij vriendin langs geweest, die is over 4 weekjes uitgeteld. SPANNEND!
    Hoe is het bij jouw isje ook elke keer met angst na het toilet? of kun je je gedachten redelijk er vanaf houden.
    We blijven gewoon thumbup.gif thumbup.gif

Liefs Sandra
  • Hallo allemaal!

Helaas ze zijn er de devil.gif devil.gif !
    Heb alleen roze afscheiding inplaats van rood maar dat zal vanavond wel doorzetten cry.gif

liefs Sandra
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld