Ook bezig met de eerste..

• hallo allemaal,

ten eerste zonnetje en sara VAN HARTE GEFELICITEERD.
    En we blijven maar roepen als er eenschaap over de dam is volgen er meer.
    Morgen is mijn NOD en ik weet al dat de devils onderweg zijn.Ik hoop dat ze zo snel mogelijk komen dan ben ik er weer vanaf.
    Isje ik ben het helemaal met je eens toevallig dat ik van het weekende met mijn mannetje ook een gesprek heb gehad. Het beheersyt ook je hele leven en vooral bij mij , waardoor de relatie toch op een of andere manier onder druk komt te staan. We gaan nu waarschijnlijk een nieuwbouw woning kopen en onze gedachte daar meer op richten.
    Ik ben ook gaan inzien dat het mijnleven gewoon helemaal is gaan beheersen alles draaide bij mij om zwanger worden.Ik vergat soms gewoon andere dingen , omdat ik alleen maar die bepaalde datums in mijn hoofd had en ik maar bleef tellen en bleef zoeken naar symptonen.
    Dus ook wij gaan iets meer op een ander pad leven , maar ik kom hier zeer zeker nog wel kijken .
    Ik leef met iedereen mee!
    Veel liefs monique thumbup.gif
  • Hallo allemaal,

bedankt voor jullie felicitatie’s. Ik heb verder geen symptomen als alleen grotere/stevige/gevoelige borsten.
    Daardoor lijkt het best wel onwerkelijk, ik denk ook dat ik het nog niet helemaal bevat.
    We wachten voorlopig met het vertellen. Ik wil het heel graag aan een goede vriendin vertellen, maar als zij het nu al weet duren de komende 8 maande voor haar ook erg lang., dus ik probeer nog even te wachten, ze heeft het ook echt helemaal niet door wink.gif

Misschien heel raar maar ik heb het gevoel dat ik de niet zangeren onder ons verdriet doe, maar ik wil hier heel graag blijven en meemaken hoe de rest het maakt en horen over hun kwaaltjes etc. etc. en natuurlijk wil ik horen wanneer jullie ook het leuke nieuws kunnen vertellen.

Zijn er nog NOD-ers onder ons, dames die we die lastige wachttijd door kunnen helpen?

Isje en Monique ik hoop dat jullie je een beetje op iets anders kunnen concentreren en dat jullie toch snel en onverwacht zwanger zullen zijn.

Meiden veel succes en sterkte allemaal.

Liefs Zonnetje
  • Een dikke prooooooffiiiiciaaat aan alle zwangeren,

Liefs
    Eden,

Nu de rest nog thumbup.gif

Mijn nieuwe NOD is 5/5 ben nu dag 8 van 6e cyclus en 28 dagen cyclus.
  • Hallo allemaal!

mijn NOD dag is 23/24 April, en wat duurt dat wachten laaaaaaaang. Soms denk ik ja ik ben anders als anders en dan denk ik weer nee ik beeld het me maar in. Ach ja we wachten gewoon heel geduldig af en hopen op 2 streepjes aan het einde van deze maand!
    Als jullie me mischien nog wat kunnen vertellen over jullie eerste sympthomen en vanaf wanneer ze zich openbaarden dan heb ik ook weer wat houvast. Ik had Sara en zonnetje al van harte gefeliciteerd en ik vind het harstikke leuk om van jullie te horen hoe het met jullie gaat en wat jullie allemaal voelen en meemaken!

Heel veel liefs
    Sandra wink.gif
  • Hoi Dames!

Ben er weer even niet geweest. Heb deze morgen mijn ongi gekregen! eindelijk! Nu was mijn cyclus dus 42 dagen!!
    Pfjoei!! Ik hoop dat het nu wat minder is volgende keer! Of dat ik gewoon zwanger ben natuurlijk!
    Afin, ik moet echt proberen er minder mee bezig te zijn!!

Zonnetje en Sara: een dikke proficiat!! Ik moet toegeven dat ik stikjaloers ben!! Mijn eerste reactie was: oh nee, dat is niet eerlijk!! Afin, ik ga mij met Monique aansluiten: ik moet er weer tussenuit!! Ik doe het gewoon mezelf aan!! dokter heeft het toen bij de bloedtest nog gezegd dat ik er teveel mee bezig ben.

Groetjes iedereen!!
    Ik ga ff verder balen!!
    Caro
  • Goedemorgen dames,

hartstikke bedankt voor jullie felicitaties... content.gif . Ik kan het nog steeds niet geloven en ik durf ook niet heel erg blij te zijn omdat ik weet dat jullie weer in de "wachtperiode" zitten. Dat vind ik best sneu cry.gif .

Mijn borsten doen ongelooflijk zeer en ’s morgens bij het opstaan voel ik me al een beetje misselijk, nog niet zo heel veel maar dat zal misschien de komende weken wel komen.

Sandra: ik kreeg de 1e keer pijn in mijn borsten 2 dagen na de eisprong. Dit was tevens onze klusdag.
    Ik heb dit maal een complete ovulatietest gebruikt (7 stuks) en ben begonnen met testen omstreeks de 14e dag. Ik heb net zo lang getest totdat ik duidelijk zag dat de piek op zijn hoogst was. Daags n? het klussen voor de zekerheid nog een keer getest en toen bleek dat de piek weer weg was. Misschien is het een keer een idee om ook het gehele ovulatie pakket aan te schaffen en te gebruiken. Via babybrabbel.nl kun je er goedkoop aankomen (in ieder geval goedkoper dan bij de drogist).

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Zonnetje, hoe is het met je ????

Caro en Eden, laat jullie niet kisten meiden. Ik thumbup.gif thumbup.gif h??l hard voor jullie deze maand.

Isje, ook voor jou zal de zon gaan schijnen

Heel veel liefs aan allen
    Sara & baby.gif
  • Allereerst van harte zonnetje en sara... eindelijk weer een paar zwangeren erbij.

Ik ben een paar daagjes vrij geweest en heb het erggg druk gehad. Nu dus maar weer eens een beetje bijlezen. En meteen goed nieuws bigsmile.gif Ik ben bij de gynaecoloog geweest en ze had goed nieuws. Het hartje klopt zoals het hoort en het ligt netjes op groeischaal. Een doodgewone innestelingsbloeding dus. Ben blij dat ik nu eindelijk duidelijkheid heb.

Mijn lieverdje was mee deze keer. En toen we het hartje hoorde hadden we allebei een rood hoofd. We waren zoo blij allebei, de hele dag waren we allebei hardstikke vrolijk. Soort 3e paasdag bigsmile.gif .

Ik laat snel weer iets van me horen...

doei doei
  • Hoi Sara,

Het gaat goed met me, ik heb helemaal geen klachten. Dat is best gek daarom bevat ik het nog niet helemaal denk ik.

Verder weinig nieuws.

Liefs Zonnetje
  • hey,

Zonnetje en Sara verdriet doe je ons niet.
    Ik moet wel zeggen dat ik even moest slikken toen ik het las, twee personen zwanger. Ik geef toe dat ik ook een beetje jaloers ben. Maar ik gun je het echt. Dus laat ons zeker weten hoe het gaat.

Melissa blij dat alles in orde is. De eerste echo is waarschijnlijk iets speciaals.

Monique ben blij dat we met twee zijn. Ik probeer mijn gedachten ook op iets anders te richten en momenteel lukt die goed. Ik moet binnenkort een aantal bijscholingen geven en terwijl ik daarmee bezig ben denk ik niet aan zwanger worden.

groetjes,

IsjeAangepast door isje op 14/04/2004 11:39
  • Neen, "verdriet" kan je het niet noemen maar meer een kleine jaloersheid. soms denk ik waarom zij en ik niet. En toch is dat niet slecht bedoeld hoor.

Ik denk maar altijd, eens is het ook mijn beurt.
    Wij komen er ook wel meiden en ondertussen genieten wij mee met de zwangeren onder ons.

Ik ga deze maand weer de ovutesten proberen. Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik het 3 x met ovutesten probeer en als ze alle 3 positief waren en ik nog niet zwanger, zijn wij ondertussen een dikke 7 mndn aan het proberen en dan maak ik een afspraak bij mijn gyne voor eens te laten testen of alles ok is.

Want als ik positieve ovutesten heb, betekent het toch dat ik een eisprong maak.

Tot schrijfs, disappointed.gif
  • Goedesmorgens Dames!

Ik heb eff een vraagje, mijn NOD dag is 23/24 April, ik wilde net m`n spijkerbroek aandoen maar heb er drie aangedaan en krijg ze geen van alle dicht moet verplicht mijn knoop open laten! Kan het zijn dat als je zwanger bent je buik opzwelt of zoiets???? horror.gif
    Veel liefs Sandra
  • Goedemorgen allemaal,

bedankt voor jullie "jaloezie" dat stelt me tenminste een beetje gerust.

Eden, als ik jou was zou ik toch een heel pakketje ovutesten gebruiken. Je ziet nl echt heel goed wanneer je piek is.
    Het controlestreepje is dan beduidend vager dan het test-streepje. Probeer gewoon een hele week. Ik heb nl in het verleden ook vaker 3 of 4 testen gedaan. Het hormoon is gedurende deze dagen wel zichtbaar maar de eisprong steekt er echt boven uit.. nervous.gif

Sandra, een week voor mijn NOD had ik ook een behoorlijk opgeblazen gevoel. Een beetje een idee van een Michelin-popje. Ik zou gewoon ff wachten. Is wel spannend zeg, ik thumbup.gif thumbup.gif voor je.

Liefs
    Sara tongue.gif
  • hey,

Ik zit lekker in het zonnetje. Moet binnen een uurtje wel terug gaan werken maar daar denk ik even niet aan.

Sandra hopelijk is het een teken dat je zwanger bent. Ik duim voor jou. Mijn NOD is ook 23 april dus.

Ik heb een klein vraagje, heeft iemand van jullie ooit getemperd?
    Is het de bedoeling dat je een mooie curve uitkomt?
    Bij mij verschilt dat van dag tot dag soms wel tot een graad. Begrijp er echt niets van. Ik zal bepaalde vrienden toch nog moeten gelijk geven, dat ik niet normaal ben. bigsmile.gif

groetjes.

Isje
  • Hallo Allemaal!

Wat is het hier rustig!
    Isje we kunnen nu samen de laatste week gaan aftellen en nu maar hopen dat de devil.gif devil.gif weg blijven!!
    Elke keer als ik moet plassen ben ik blij als ze er nog niet zijn shocked.gif
    Ik heb helemaal op dit moment geen voortekenen dat ik zwanger ben, geen gespannen zere borsten, geen krampen meer in mijn buik... Ach ja we blijven gewoon thumbup.gif thumbup.gif ! Hoe gaat het met de zwangere dames onder ons, Hoe voelen jullie je, lekker aan het genieten van jullie zwangerschap bigsmile.gif thumbup.gif
    Hopelijk kunnen wij ons snel bij jullie aan gaan sluiten wink.gif

Veel liefs Sandra
  • goedemorgen dames,

Help me aub ik begrijp niets vanmijn lichaam , ik zij de vorige week nog zo heel stellig dat ik er minder mee bezig zou gaan zijn . Ik wist voor mijn eigen heel zeker dat ik ongie zou worden .Ben nu inmiddels vier dagen over tij terwijl ik zes maanden lang netjes 28 dagen cyclus had . Vorige maand was ik ook twee dagen overtijd , maar toen had ik bij de eerste dag de proef met het wc papiertje naar binnen duwen gedaan en daar zat al roze bruinig spul aan.Deze keer echter nog niet .Heb wel vage buikpijn , maar verder niet echt iets geks.Heb vanmorgen weer eeen clearblue test gedaan , maar weer negatief.Wie weet wat het zou kunnen betekenen.
    liefs monique down.gif down.gif
    LAAT MAAR LOOS ALARM DE devil.gif devil.gif ZIJN ER AL WEER!!Aangepast door monique op 18/04/2004 19:47
  • hey,

Sandra, ik heb ook nog geen verschijnselen van zwangerschap. Ik moet morgen wel voor een bloedname horror.gif Zie het echt niet zitten. Neem het liever zelf af bij mijn bewoners. bigsmile.gif Controle van de hormonen.

Ik vind die laatste week voor de menstruatie altijd zo stresserend.

Monique als je het niet vertrouw ga naar de arts en laat bloed nemen, dan ben je het zeker.

Hoe is het met de dames die zwanger zijn?

groetjes

Isje
  • Hallo Allemaal!

Isje die laatste week is inderdaad wel spannend!
    Maar ik heb ook nog geen echt symptomen hoor, behalve dat ik vaker moet plassen. Het schilt wel dat we saampjes kunnen aftellen. Hopelijk zijn we allebei hartstikke zwanger bigsmile.gif thumbup.gif
    Hopelijk is de controle goed.
    Succes met de bloed afname horror.gif

Heel veel liefs Sandra
  • Hallo allemaal,

met mij alles prima hoor. Sinds dit weekend wel een beetje ’klachten’ gekregen. Ik heb pijn in m’n onderrug en vannacht ben ik misselijk wakker geworden maar na even op de bank gelegen te hebben en een glas water begon het gelukkig alweer wat te zakken.

Isje, kom op hoor bloed afnemen duurt niet zolang maar inderdaad prettig is anders.

Monique, weet je zeker dat het devils zijn? Stom he ben je altijd regelmatig ongi komen ze ineens 4 dagen later. Je lichaam kan je goed voor de gek houden, maar kom op meis zet hem op hoor!

Hoe is het verder met de dames hier? Nog NOD’ers?

Liefs Zonnetje
  • Hallo Dames!

Nog 4 Dagen voor mijn NOD-dag 23 April!
    Willen jullie allemaal voor Isje en mij mee thumbup.gif thumbup.gif Ik hoop zo dat het raak is!
    Als de devil.gif devil.gif maar weg blijven horror.gif

Liefs Sandra
  • Natuurlijk thumbup.gif thumbup.gif wij mee isje en Sandra!!
    Veel succes!

Ik zit momenteel in mijn klusperiode en na woensdag worden het weer zenuwslopende dagen tot aan mijn NOD op 05.05.

Wat een mens toch lijden kan h?.

Doei,
    Eden
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld