Ook bezig met de eerste..

• Hoi Caro,

ik zal voor je thumbup.gif thumbup.gif . Hopelijk krijg je geweldig nieuws nu voor de Paasdagen.

Sandra: hopelijk ook voor jou goed nieuws dat je niet ongi wordt.

Liefs Sara tongue.gif
  • Hallo allemaal!

Caro ik zal voor je thumbup.gif thumbup.gif
    Hopelijk ben je harstikke zwanger!
    Laat gauw wat weten, ben heel benieuwd.

Liefs Sandra
    -x-
  • hoi,

Caro ik duim ook voor je hoor laat sne liets weten he!
    Sara, ik heb ook al dik een week pijn in m’n borsten, maar ja alles voor het goede doel.
    Sandra, voor jou duim ik ook hoor.

Het is maar goed dat ik ziek ben kan ik heel de dag duimen voor iedereen (hihi)
    Het gaat trouwens al wel beter hoor!
    Vandaag is mijn NOD. Geen ongie gevoel, geen bruin/rose verlies net als voorgaande maanden, en zere borsten en ik ben ook niet zenuwachtig, misschien goede tekenen.

Als ik nieuws heb horen jullie het!

groetjes Zonnetje
  • Hallo Dames!

Zonnetje, jij klinkt wel zwanger.
    Al die symptomen en en tekens, ik zal voor je thumbup.gif thumbup.gif .
    Fijn dat je je wat beter voelt!
    Ik ben (nog) steeds niet ongie maar heb vanacht steeds wakker gelegen van "krampen" in mijn buik. Heb ik nog nooit zo gehad. Wel minder erge krampen maar dan waren er binnen een paar uurtjes de
    devil.gif devil.gif deze keer gelukkig nog niet hopelijk een goed teken?! shocked.gif

Liefs Sandra
    -x-
  • Zonnetje, dat klinkt inderdaad goed bigsmile.gif
    Sandra, misschien zijn het "innestelingskrampjes" content.gif

Ik heb even het NOD lijstje aangepast:
    Melissa : 21 jaar, cyclus 3,dag 24, NOD 16-18 maart ZWANGER !!! Laat nog een iets horen hoe het met je gaat

Debbie: 24 jaar cyclus 4, dag 13, NOD 2 april !!!!!
    Bianca: ?? jaar, NOD 06 april
    Hannah: 22 jaar, cyclus 7 dag ?, NOD 8 april !!
    Caro: 25 jaar, cyclus 8, dag ?, NOD 09 april !!!!!
    Zonnetje: 28 jaar, cyclus 5, dag 7, uiterste NOD 09 april !!!

Laten jullie even weten hoe het is ??

Eden: 25 jaar, cyclus 5,NOD ?? april
    Sara: 32 jaar, cyclus 7, NOD 11 april
    Monique: 24 jaar, NOD ?? april
    Isje: 26 jaar, 17 cyclus, NOD 23 april
    Annelies: 26 jaar, cyclus 4, NOD ?? april

HALLO Veerle, Kelly en Lotte???
    Veerle: 24 jaar, dag ??, NOD 28 maart
    Kelly: 23 jaar, cyclus 9, dag ?, NOD 30 maart
    Lotte : 32 jaar, cyclus 1,dag ?,NOD 30 maart

Liefs Sara tongue.gif
  • hallo allemaal,

Bedankt allemaal voor de lieve woordjes en de steun.Dat doet een mens echt goed.We hebben vandaag naar de gynercoloog gebeld , en we kunnen pas over een maand daar terecht en nu heb ik eens zitten tellen (doe onderhand niets anders meer) en dat is precies de NOD van mijn volgende menstruatie er vanuitgaande dat ik 14 april ongesteld wordt.Dus dat duurt nog wel effe want de maanden lijken bij mij wel jaren te duren , maargoed er is hulp in het vooruitzicht.Ja verder heb ik weinig te melden , ben mijn menstruatie al af aan het wachten.Hoop gewoon dat deze lekker op tijd is kunnen we weer opnieuw beginnen.Ja moet wel eerlijk zeggen dat de moed me zowat in de schoenen zakt , elke maand weer dat wachten en wachten.Hoe erg ik ook gehoopd had op dat december kindje het zal er geen worden in elk geval niet dit jaar.
    disappointed.gif Verder heb ik eigenlijk weinig te melden , heb geen pijnlijke borsten , gen symptonen alleen aal buikkrampjes , dus dat zegt genoeg.
    nou voor iedereen die wel last heeft van die kwaaltjes hoop ik dat de devil.gif devil.gif wegblijven en dat het raak is. veel liefs monique
  • Hallo dames,

Ik heb geen goe nieuws gekregen van de paashaas , ze zijn er weeral, die verdomde devil.gif .

Je mag me ook van de lijst nemen, ik ga een tijdje hier geen kijkje meer doen, moet namelijk een kijk operatie ondergaan, voor heel mijn baarmoeder met alles er op en er aan na te kijken, maar ze hebben me niet veel hoop gegeven. Ik wens iedereen goede hoop en veel geluk dat het allemaal zal lukken, voor iedereen.

Als het met mij wat beter gaat, zal ik wel iets laten weten en terug komen kijken naar deze site.

tot later
    bianca
  • Ik kom ook weer even om de hoek kijken.

Mijn nod was gisteren en vandaag ben ik ongesteld geworden. Dinsdag over een week heb ik een afspraak met de huisatrs, omdat mijn cyclus een beetje vreemd is. Ik heb 4 tot 5 dagen voordat ik ongesteld moet worden al licht bloedverlies, dat houdt die vijf dagen zo aan en dan de zesde dag breken ze echt door.
    Nou schijnt het zo te zijn dat er dan wat mis is met je progesterongehalte, dus dat wil ik graag even laten checken. Progesteron zorgt voor de innesteling, en als dat niet lukt kan je lang wachten.... down.gif

Ik hou jullie op de hoogte. Mijn nieuwe nod is op 7 mei.

Succes met wachten!!!!

Liefs van Hannah love.gif

Caro, hoe is het??????? baby.gif
  • Hallo allemaal,

Bianca, sterkte met je operatie, ik duim voor je dat alles goed is.
    Hannah, balen voor je die devils en ook nog eens een dag te laat. We hopen maar dat alles goed is bij de doc. en anders moeten ze je snel iets geven zodat het goed komt. Jij ook veel succes.

Over mezelf kan ik kort zijn nog geen devils, gister was m’n NOD. Als ze er morgen niet zijn gaan we testen. nervous.gif
    Zal je zien dat er morgenochtend devils zijn.
    horror.gif

Nou dames fijne dag nog.

Liefs Zonnetje
  • Hej iedereen!!

Gisteren dus naar dokter geweest voor bloedtest. Zelfde avond nog had ik resultaat: negatief!
    Ik helemaal deprimo en lekker .
    Maar ook nog niet ongi en nog altijd die leuke (!) sympies!
    Gek word ik er van! Ah nee, da kan ni, want dat ben ik al!!

Groetjes!
    Caro
  • Hallo Allemaal!

Bianca heel veel sterkte met de operatie.
    Ik zal voor je duimen!

Zonnetje ik ben zo benieuwd of je zwanger bent, je symtomen wijzen er allemaal op dat je hartstikke zwanger bent.
    Ik zal voor je thumbup.gif thumbup.gif

Caro wat ontzettend balen zeg, maar wat zegt de ha er van dat die symptomen blijven en je ongi weg blijft??
    Dat is toch wel heel vreemd.

Ik heb op dit moment eigenlijk geen symptomen, maar ben gelukkig nog niet ongi geworden ondanks mijn buik krampen van een paar nachten terug. We blijven gewoon hopen!
    Vanaf wanneer kan je eigenlijk normaal testen of je zwanger bent, en als je vroeg test kan je dan zwanger zijn maar toch een negatief resultaat krijgen?

heel veel liefs
    sandra
  • Hoi dames,

vandaag is mijn NOD. Ik kon vanmorgen niet wachten en heb een test gedaan.....2 streepjes astonished.gif
    IK BEN ZWANGER !!!!!

Ik moet iedere keer op de test kijken want ik kan het niet geloven.
    Mijn hubbie en ik hebben besloten om het aan niemand te vertellen tot we de eerste echo hebben gehad.
    Om te voorkomen dat iedereen het weet en we vervolgens misschien weer een miskraam krijgen.

Nu ga ik snel van passbrunch genieten...

Liefs
    Sara & baby.gif
  • Hey Sara,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!!!
    Geniet ervan met volle teugen !!!! thumbup.gif wink.gif

Groetjes
    Brigitte love.gif
  • Hoi Sara,

van harte gefeliciteerd joh, hardstikke leuk, geniet er lekker van.

Nu het volgende nieuws. Ik had vanmorgen ook 2 strepen......... en ben dus ZWANGER.
    Joepie dat schiet lekker op met 2 tegelijk.

Mannetje bevat het nog niet helemaal geloof ik.

Ook wij hebben besloten om het nog tegen niemand te zeggen.
    Met 10 weken mag ik naar de dokter voor verwijsbrief voor echo, en dan op 12 weken een echo.
    Voorlopig proberen we onze mond te houden.

Prettig pasen nog.
    Liefs Zonnetje
  • Zonnetje en Sara
    Heeeeeeel erg gefeliciteerd jullie!!!!!

Ik ga morgen een bloedtest doen!
    ik ben helemaal zenuwachtig!!! nervous.gif
    Mijn maandstonden moesten op 1 April komen, en nog steeds niets. Alleen een beetje bruine afscheiding op 1 April maar voor de rest niets. Ik ben de laatste drie dagen wat misselijk geweest ?s morgens, maar vandaag ook weer niet.
    Ik heb soms ook een zeurende pijn in mijn onderbuik, maar anders dan bij de regels... Ik heb geen pijnlijke borsten, misschien wordt het weer een negatieve test cry.gif

Daag
    Leen
  • Hey zonnetje,

Ook jij een dikke proficiat !
    Geniet ervan !!!! wink.gif thumbup.gif

groetjes
    Brigitte love.gif
  • Hallo Allemaal!

Zonnetje en Sara allebei heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er van!!! bigsmile.gif thumbup.gif
    Dat is nog eens een mooi paas cadeau voor jullie!

Heel veel liefs
    Sandra
  • Goedemorgen dames,

nog niet misselijk van de eieren ????

Heej, zonnetje,
    geweldig zeg ook van harte proficiat thumbup.gif
    Ben jij ook op 19 december uitgerekend ? Ik wel. Mijn hubbie is nog steeds nuchter. Hij is bang dat ik er mij te zeer op verheug....vorige keer bleek het bij de echo (12 weken) mis te zijn. Mijn gyn heeft toen gezegd om bij de volgende zwangerschap al een echo met 8 weken te maken. Dat is dus over 3 weken. Het is ook moeilijk om "nuchter" te blijven als het zoooo gewenst is. Maar mijn hubbie heeft wel ergens gelijk vind ik.

Doegies
    Sara wink.gif
  • Hee Zonnetje en sara,

Super gefeliciteerd!!!
    Hebben jullie veel last van de bijwerkingen?????

Mijn NOD was uiterlijk 22 maart, nog steeds niets maar ook 1 negatieve test.
    Moet deze week naar de dokter.
    Ook al weet ik dat het waarschijnlijk niets is, ik blijf hoop houden.
  • hey,

Zonnetje en Sara proficiat met jullie zwangerschap.

De rest fijne paasdagen gewenst.

Wij proberen onze kinderwens aan de kant te schuiven. Deze maand doen we nog testen omdat we achteraf dan niet moeten denken of er iets mis was of niet. En dan zullen we wel zien. Ik ben er nu meer dan een jaar mee bezig en het beheerst een groot gedeelte van mijn leven, een beetje teveel. We hebben er heel het weekend over gepraat en we denken dat het voor beiden het beste zal zijn.

Ik kom zeker nog wel langs.

groetjes

IsjeAangepast door isje op 12/04/2004 11:39
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld