Ook bezig met de eerste..

• hallo allemaal,

Ten eertse van harte welkom sandra.het fijne is hier dat of je je nu goed voelt of klote je kunt hiet altijd wel terecht en er is altijd een luisterend oor.
    Ja ik heb nog steeds heel weinig te melden heb vorige week woensdag mijn ovulatie zo ongeveer ergens gehad.Ik ben al twee weken een beetje grieperig , en dat is geen positief teken voor een zwangerschap , en als ik hoor wat jullie allemaal voor symptonen hebben dan weet ik eigenlijk wel heel zeker dat deze maand weer een grote teleurstelling gaat worden.Ik voel verder helemaal niets , behalve dat mijn neus helemaal verstopt zit en mijn keel wel schuurpapier lijkt.
    Maargoed dat is niet wat je moet voelen. Ik begin er langzamerhand wel een beetje depri van te worden. SORRY.
    Er zijn soms van die momenten dat ik echt van die huilbuien krijg en het idee heb dat alles me tegenzit.
    Maargoed maandag moeten we weer naar het ziekenhuis en dan word mijn mannetje nog eens opnieuw gekontroleerd omdat het de vorige keer niet goed was.Maar moet zeggen het schiet zo niet echt op .Maar weer effe afwachten alsof we al niet anders doen.
    NOu goed genoeg gezeurt iedereen die nu de symptonen heeft kom op en hopen dat jullie allemaal zwanger zijn , en voor de mensen die nog moeten afwachten veel succes en veel klusplezier.
    Liefs monique
  • Hallo allemaal,

ik kan me mij Monique aansluiten, ik zit namelijk ook ziek thuis! Heb nog niks gegeten omdat slikken nogal pijn doet, mijn linker oor zit dicht, dan heb ik het warm en dan weer koud en nog hoofdpijn ook drunk.gif drunk.gif
    Ik ben echt best zielig hoor wink.gif

Monique ik leef dus met je mee en we kunnen samen ziek zijn ook al is dat niet prettig. Kom op he hou de moed erin hoor Meissie misschien kom je deze week iets meer te weten.

Sara, ik kan me voorstellen dat je uitgerekende datum niet leuk is. Misschien wordt het hierna wat makkelijker enne als ik je zo hoor zou je best zwanger kunnen zijn! Kom op hoor. Even afwachten nog!

Zo ik kruip weer op de bank.

Liefs Zonnetje
  • Hallo Dames!

Sara heel veel sterkte vandaag, ik leef met je mee. Hopelijk is het helemaal raak Maandag!En ben je hartstikke zwanger.
    Hallo Monique, het is inderdaad heel fijn dat je hier je ei kwijt kunt en samen met andere naar een zwangerschap toe kunt leven. Ook fijn om te weten dat het wachten op de NOD dag voor meerdere ?rg lang duurt.Balen dat je grieperig bent! Dat wachten elke keer als de devil.gif devil.gif langs zijn geweest, daar wordt je af en toe helemaal moedeloos van en depri. sad.gif Ik verlang naar de eerste symptomen van een eventuele zwangerschap, maar ben bang dat dat nog wel eff gaat duren daar mijn NOD dag pas 23/24 April is tired.gif
    Wanneer kregen jullie last van die zere borsten? of eventuele andere symptomen?

Liefs
    -x-
    Sandra
  • Veel beterschap Monique en Zonnetje, vandaag maar lekker op de bank en rustig aan doen!

Groetjes
    -x-
    Sandra wink.gif
  • Voel mij slecht!
    devil.gif devil.gif zijn er.
    Weer op naar een andere maand. Nog veel geluk aan iedereen die het nog niet weet.

Eden
  • hey,

Sara veel sterkte.

Monique en Zonnetje samen ziek zijn heeft ook iets vind ik. Veel beterschap.

Eden, op naar de volgende maand is soms makkelijker gezegd dan gedaan he. Even een dagje of enkele dagen balen en er dan weer tegenaan.

groetjes

Isje
  • Hallo allemaal,

Eden balen, stomme dingen ook die devil.gif devil.gif

Bedank voor jullie medeleven met die grieperige onder ons.
    Ik voel me nog lant niet toppie morgen nog maar een dagje thuis denk ik.

groetjes Zonnetje
  • Hey iedereen,

Ben er ook nog eens vandaag....

Voel me sinds gisteren echt veel beter....
    Geen zorgen, geen kinderwens..., alles loopt vlotjes...

Denk dat het komt omdat ik gisteren alle babyspullen die ik al gekregen had van anderen weg gedaan heb...(een badmeubel, een babysit,enz...)
    Had ze gestokkeerd op een tweede kamer die we hebben en ik werd er voortdurend mee geconfronteerd...
    Nu ze weg zijn voel ik me wel opgelucht...
    En komt er ooit een kindje , koop ik wel nieuwe....
    Dat is zelfs nog plezanter ,alles zelf gaan uitzoeken...

Zodus mijn humeur is al veel beter dan vorige week ...

Iedereen veel succes met zwanger worden !!!!

Kom hier zeker nog een kijkje nemen, hoor !!!

Groetjes
    Brigitte love.gif
  • Hallootjes,

ik weet het even niet meer disappointed.gif
    Wie kan mij helpen ? De pijn in mijn borsten is een beetje minder (wel forser qua volume)!! en het opgeblazen gevoel is er ook nog steeds. Sinds gisteren heb ik ’s morgens een rood gloeiend gezicht. shocked.gif

Mijn moeder zei gisteren dat ik mij er niet te veel op moest fixeren omdat anders de teleurstelling misschien te groot zou zijn als mijn devil.gif devil.gif toch besluiten om te komen. heeft ze ook wel gelijk in.
    Toch voel ik miji niet zo lekker in mijn vel smug.gif

Komt iemand dit bekend voor of weet iemand wat dit wellicht te betekenen heeft ? Nog 4 dagen tot mijn NOD shocked.gif

Liefs
    Sara wink.gif
  • Hej iedereen!!

Sara, ik zou het niet weten meisje! Ik heb nog altijd (nu een viertal dagen) last van pijnlijke borsten. Maar ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief.
    Ik weet het niet goed, ik kan nog ongi worden en ook nog zwanger blijken te zijn doordat ik te vroeg getest heb!
    Nu het enige dat ik kan doen is afwachten!! Grrr!!!

Eden: wat een pech!! Lekker mokken meid!! Laat je maar eens goed gaan! Ik denk aan je!! Dikke kus om beetje te troosten! X

Zonnetje en Monique: al wat beter? Ook voor jullie een X

Sara: ik kreeg last van mijn borsten afgelopen weekend. Dus 3 dagen voor mijn uiterste NOD.

Groetjes iedereen!!
    Caro thumbup.gif bigsmile.gif tongue.gif content.gif
  • Dank je Caro!!
    Ik hoop voor jou dat het een dikke + is!!

Voel mij weer wat beter...kan ook niet anders h?. Ik moet gaan werken en mijn hoofd erbij houden.

Maar ja, ik ben alweer dik aan het wachten op onze klus periode. Al ga ik proberen mij er niet te fel op te focussen. Ooit lukt het ons ook wel. Maar het doet pijn dat het nu nog niet is.

Groeten, cry.gif
  • Hallo allemaal,

er is niet veel geschreven de afgelopen dagen. sad.gif

Ik ben nog steeds ziek thuis, morgen is m?n NOD en ik voel van alles maar geen ongie gevoel! Hoop dat dat een goed teken is. Verder weinig nieuws hier. Als ik iets weet horen jullie het.
    O ja als ik niet ongie wordt gaan we zondag 1e paasdag testen smug.gif

Monique hoe is het met jou, al wat beter? je bent niet alleen hoor ik denk aan je.

Caro ik duim voor je!!!!

Liefs Zonnetje

Ps. Sara mijn borsten doen ook niet altijd pijn hoor, we zitten en beetje in hetzelfde schuitje.
  • hallo allemaal,
    Ik voel me nu dus echt effe helemaal klote , We zijn vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest , en het was weer niet goed ik word er echt zo moedeloos van , daar bij heb ik al sinds gisteren van die vage buikkrampen , terwijl ik pas volgende week dinsdag mijn NOD heb.Dus met andere woorden mijn ongie zal er wel weer aan zitten te komen iets positievers kan ik er echt niet meer van maken , dat ik pijn aan mijn tepels heb , niet eens aan mijn borsten ,maar dat heb ik elke maand als ik ongie moet worden , dus weer een teken .En het ergste is dat de klap dadelijk nog eens komt als ik weer ongie ben.Ik voel me op dit moment echt helemaal leeg van binnen en zo alleen. cry.gif cry.gif .Sorry dames heb eigenlijk verder niets meer te melden gewoon effe een dipje.
    Zonnetje ik hoop voor je dat het bij jou raak is deze maand . Voor de rest veel succes allemaal.
    Veel liefs monique cry.gif cry.gif
  • dames ???

waar zijn jullie vandaag allemaal astonished.gif astonished.gif

Caro en zonnetje ik thumbup.gif voor jullie dat jullie ongi wegblijft.
    Monique, ik vind het echt sh... voor je down.gif maar laat de moed niet zakken, ook voor jou gaat de zon schijnen goofy.gif

Bij mij is het nog steeds hetzelfde. Mijn bortsen doen ongelooflijk zeer en zijn ook in volume toegenomen horror.gif Dat merk ik vooral aan mijn bh. Mmm, als ik loop voel ik me net een Michelin-popje, zo opgeblazen. De enige broek die ik aan krijg is een jeans.
    Maar ja, mij kennende zullen het wel voortekenen zijn van NOD die 11 april is (nog 3 dagen dus horror.gif )

In ieder geval zet ’m op en laat jullie niet klein krijgen bigsmile.gif

Liefs
    Sara tongue.gif
  • Hallo allemaal!

Monique ik leef met je mee, maar laat de moed niet zakken!

Hallo Sara, vanaf wanneer had je last van zere borsten?
    Ik voel nog niets.
    Zal nog wel te vroeg zijn denk ik.

Liefs Sandra -x-
  • Hoi Sandra,

ik heb er al bijna 2 weken last van. Om precies te zijn 2 dagen na mijn eisprong en mijn "klusdag"

Groetjes
    Sara nervous.gif
  • zit er nog iemand nu op het forum?
  • Hallo Allemaal!

Heb sinds vandaag last van m`n buik, weet niet of het de devil.gif devil.gif zijn of (hopelijk) een symptoom van zwangerschap? Heb ook pijn in m,n onder rug en ben al heel de dag onrustig stom h?... Mischien ben ik te gefixeerd op het zwanger worden? Ga telkens na wc omdat ik de devil.gif devil.gif verwacht.. hoop echt dat ze weg blijven! Moet ook veel vaker plassen als normaal.

Liefs Sandra
    -x-
  • Hallo Lente!

Wat een rust hier h?!
    Bijna niemand aanwezig.
    Iedereen is denk ik aan het relaxen op de bank...

-x-
    Sandra
  • Monique: geef de moed niet op meisje! Hier een knuffel alleen voor jou : ***
    Zonnetje: ik duim voor je!!!
    Sara: amai zeg, zo snel pijn je borsten! Bij mij is dat pas afgelopen weekend begonnen! Nu dus een week last.
    Dit zijn toch wel duidelijke tekens of niet? En je NOD is pas 11 april? Wow, dan zou het wel eens kunnen dat je zw bent!
    Sandra: toi toi toi! Hatelijk he, dat afwachten en telkens die "angst" als je naar toilet gaat!

Dames, ik ga vandaag, sebiet, naar de dokter. Ik ga een bloedtest vragen. Ik hoop dat het nog niet te vroeg is! Weet iemand wanneer dat hormoon in je bloed traceerbaar is?
    Ik voel sinds gisteravond en deze morgen wat een vage buikpijn, maar niet zoals wanneer ik ongi moet worden. Raar. Ik weet niet wat er van te denken.
    Denken jullie straks aan mij?

Groetjes en duimpjes voor iedereen!
    Caro thumbup.gif bigsmile.gif tongue.gif content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld