Ook bezig met de eerste..

• hallo allemaal ,
    ik ben nog steeds in mijn afwacht periode , em probeer er zo min mogenlijk mee bezig te zijn , moet zeggen het lukt me niet echt , je blijft toch hopen.Ik weet dat het deze maand niet echt veelkan worden , we hebben verkeerd geklusd , heb de griep gehad net in mijn vruchtbare periode , maar toch blijf ik hopen.Ik word soms gek van mezelf , en de maanden lijken wel jaren te duren. Maargoed meer heb ik ook niet te vertellen is nu weer wachten

Melissa ik hoop dat het verder niet is en ik duim natuurlijk met je mee thumbup.gif thumbup.gif

Zonnetje ik hoop dat het voor jou een innestelingsbloeding is ik kan me voorstellen dat het verwarrend is allemaal
    en eden ik hoop dat ook jij zwanger bent.
    Veerle je weet wat ze zeggen op het moment dat je er niet mee bezig bent word je vaak het snelste zwanger dus wie weet .
    Dames veel succes allemaal en we hopen deze maand weer op een zwanger iemand
    veel liefs monique thumbup.gif thumbup.gif
  • Hoi allemaal,

ff goed nieuws van deze kant. Het bloeden is gestopt hier. Das in ieder geval een goed teken denk ik. Wel heb ik nog een paar kleine krampjes.... Ik kan niet wachten tot volgende week, de volgende echo....

ik ga lekker van het lekkere weer genieten....
    doeggg
  • Melissa, fijn joh dat het bloeden is gestopt we hopen maar dat de krampjes ook snel verdwijnen en dat op de echo van volgende week alles goed is. Ik duim nog steeds voor je hoor.

Liefs Zonnetje
  • Hej iedereen!!

dit is weer een maand geleden dat ik hier was. Het is me toch gelukt er even niet aan te denken, er niet zo mee bezig te zijn.

Hoe gaat het met jullie? Al zwangeren bij gekomen?
    NOD-ers?
    Waar is het lijstje? Iemand update?

Ik ben nu ook NOD-er, ben dag 33, langste cyclus is 34 dagen, dus nog 2 dagen wachten en dan ... weet ik weer meer. Het begint weer te kriebelen want nu is mijn collega-vriendin ook zwanger geworden (een 5 weken is ze, dus pas) Zo leuk! En nu ik... nu het weer zo lang duurt, .. en nu ik plots last krijg van pijn in mijn borsten maar vooral in mijn tepels. De allereerste keer dat ik dat moet meemaken. Dus wie weet!

Groetjes en laat me iets weten!!

Caro
    xxx
  • Dag dames...

Caro, het is weer een tijdje geleden. Ik zal voor je duimen

bijgaand het aangepaste lijstje..
    Melissa : 21 jaar, cyclus 3,dag 24, NOD 16-18 maart ZWANGER !!!

Debbie: 24 jaar cyclus 4, dag 13, NOD 2 april !!!!!
    Caro: 25 jaar, cyclus 8, dag ?, NOD 03 april !!!!!
    Bianca: ?? jaar, NOD 06 april
    Hannah: 22 jaar, cyclus 7 dag ?, NOD 8 april
    Zonnetje: 28 jaar, cyclus 5, dag 7, uiterste NOD 09 april

Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 6-7 april
    Sara: 32 jaar, cyclus 7, NOD 10-11 april
    Monique: 24 jaar, dag ??, NOD 11-14 april
    Isje: 26 jaar, 17 cyclus, NOD 23 april
    Annelies: 26 jaar, cyclus 4, NOD ?? april

HALLO Veerle, Kelly en Lotte???
    Veerle: 24 jaar, dag ??, NOD 28 maart
    Kelly: 23 jaar, cyclus 9, dag ?, NOD 30 maart
    Lotte : 32 jaar, cyclus 1,dag ?,NOD 30 maart

het wordt weer spannend deze weken
    content.gif

Zelf heb ik nog steeds behoorlijk pijn in mijn borsten en ook lage rugpijn. Vanorgen had ik een vervelend gevoel in mijn buik. Weet echter niet of dit een vlaag van misselijkheid was. Meer een gevoel van als je veel te veel gegeten hebt (Maar ik was nog nuchter hoor bigsmile.gif )

Zouden dit wellicht enkele symptomen kunnen zijn, ik hoop zo van wel nervous.gif
    Mijn NOD is 10-11 april
  • Hoi Sara,
    ik denk dat we maar gewoon af moeten wachten. Ik heb ontzettende zere borsten, kan niet eens op m’n buik slapen en manlief viel op dat ze wel ’erg lekker stevig’ waren (echte mannen opmerking). Prettig is anders maar ja alles voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Caro, knap van je dat je er minder mee bezig bent. Ik moet zeggen dat het bij mij deze maand ook minder is als voorgaande maanden, het scheelt wel in het wachten het gaat allemaal wat sneller. Ik zal aan je denken de komende dagen enne laat iets horen als er iets bekent is.

Liefs Zonnetje
  • Ow, Zonnetje en Saartje!! Dat klinkt bekend in de oren! Niet leuk, zere borsten. Wist niet dat dit zo vervelend kon zijn. Ik heb een lang bad genomen en toen voelde ik niets meer! Ik kom er uit en ’t begon weer. Ja hallo, je kan moeilijk een hele dag blijven "soppen" he!
    Ben eens benieuwd, by the way, heb me blijkbaar misrekend vorige keer want uiterste NOD is 6 april. Hopelijk een cadeautje voor ventjelief want die verjaart 9 april!

Ik duim voor iedereen hier!! Wat een lange lijst is dat hier geworden zeg!! Tof tof tof!

Groetjes en thumbs up dames!!

XXX
    Caro
  • Hallo allemaal!

Wat leuk om te zien dat er meer mensen zijn die elke maand af tellen!
    Ik dacht dat ik de enigste was die elke dag van de maand af zit te tellen. Mijn NOD dag is 23/24 april dus dat duurt nog eff. Wel "positief" die zere borsten allemaal, dat is toch een van de symthomen dat het raak is deze keer.
    Allemaal heel veel succes!!! wink.gif
  • Welkom Sandra!

Ja, jij moet nog even wachten! Heb je je vruchtbare periode dan net gehad of zit je er volop in? Temperatuur jij? Ik heb dat maar 1 maand gedaan, en nu niet meer. Ik zag dat alles goed was, maar voelde dat ik er teveel mee bezig was. Daarom dat ik een maand even niets van me heb laten horen, bewust.
    Hoe oud ben je, hoeveelste cyclus is dit?

Groetjes aan iedereen!
    thumbup.gif tongue.gif content.gif bigsmile.gif
  • Welkom Sandra!

Ja, jij moet nog even wachten! Heb je je vruchtbare periode dan net gehad of zit je er volop in? Temperatuur jij? Ik heb dat maar 1 maand gedaan, en nu niet meer. Ik zag dat alles goed was, maar voelde dat ik er teveel mee bezig was. Daarom dat ik een maand even niets van me heb laten horen, bewust.
    Hoe oud ben je, hoeveelste cyclus is dit?

Groetjes aan iedereen!
    thumbup.gif tongue.gif content.gif bigsmile.gif
  • Hoi Sandra,

ook van mij welkom natuurlijk en dat je maar snel een positief resultaat mag hebben wink.gif

Met mij is het momenteel nog hetzelfde als gisteren. Mijn bortsen doen zeer en zijn zelfs heel warm. En weer dat rare gevoel de hele tijd...niet misselijk maar vandaag een beetje een gevoel alsof ik veel te nuchter ben smug.gif

Mmm, nog 5-6 dagen tot mijn NOD nervous.gif nervous.gif

Groetjes
    Sara thumbup.gif thumbup.gif
  • Dag ladies,

Eerst en vooral welkom Sandra!

Melissa: toch goed nieuws en wij leven met je mee. Hopelijk draait alles goed uit.

Vrijdag had ik een test gedaan!! Ik kon mij ook niet houden, maar ze was negatief (ook wel wat logisch...5 ? 6 dagen voor mijn NOD.)
    Nu heb ik het het weekend een beetje laten rusten en dit weekend zijn mijn borsten nog meer pijn gaan doen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik deze symptomen de afgelopen 3 maanden ook heb gehad. Zere borsten, dus durf mij hier niet op toe te spitsen dat het een symptoom is van een eventuele zwangerschap.

Mijn misselijkheid is volledig over...was maar 1 dag en waarschijnlijk door de spanning van het wachten of door een verkeerde hap.

Buikpijn of krampjes heb ik vandaag nog niet gehad.
    Weet je ik moet zeggen dat ik deze maand niet echt veel buikpijn heb gevoeld maar meer een soort steken in mijn rug.

Ik wacht nog even af en heb mij voorgenomen als woensdag avond 7/4 mijn regels niet zijn doorgekomen, dat ik terug test. Indien negatief, wacht ik tot vrijdag en ga dan naar de doc, bloed prikken.

Mijn anders dan anders gevoel slaat af en toe toch om in twijfels maar soms voel ik mij toch nog anders dan anders...misschien het zonnetje en de lente (zoals iemand reeds zei!)

Ik houd jullie op de hoogte. Pfffff kan toch opluchten hoor je hart te luchten bij zielsverwanten.

Eden thumbup.gif
  • Hallo allemaal,

ik een heel verhaal typen is alles ineens weg ERROR.

Sandra welkom hier we hopen dat je snel zwanger bent wink.gif

Verder weinig verandering hier, of en toe steken onder m’n oksel misschien omdat daar spieren van je borsten zitten ofzo??? disappointed.gif

groetjes en tot horens maar weer,
    Zonnetje
  • hey,

Sandra, jou NOD is op dezelfde dag als ik, kunnen we samen aftellen.

Met mij is alles weer in orde. Mijn menstruatie is eindelijk gestopt. Ondertussen zitten we terug in de klusperiode.

Melissa hoe is het met jou?

Caro, het zou wel een leuk cadeau zijn voor je man moest je zwanger zijn. thumbup.gif

groetjes allemaal

Isje
  • Wees gegroet!

Eden, ik ga ook woensdag testen als ik morgen mijn regels nog niet heb! Samen testen!! Haha! Weet al wat ik morgen ga doen om mijn gedachten te verzetten, maar woensdag weet ik nog niets. Donderdag weer wel en vrijdag, ja, dan gaan we vieren he, ventje is jarig. Dus ik hoop dat ik de dagen goed ga doorkomen, welk resultaat ook, regels of niet. Iemand idee?n? Ben alleen thuis dan, ventje moet gaan werken.
    Isje: klussen maar!!
    Zonnetje: ook spannend voor jou he!!

thumbup.gif tongue.gif bigsmile.gif content.gif
  • Ja Caro lekker samen testen en hopelijk hebben we beiden goed nieuws te melden. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs, thumbup.gif
  • Ihhhh,

we hebben veel wachtende deze week, spannend hoor, hoe is het met jullie? allemaal de zenuwen? Bij mij valt het mee, het is minder dan voorgaande maanden. M’n borsten doen veel minder pijn nu (wat moet ik daar nu weer van denken).
    Ik begin weer steeds meer het idee te krijgen dat ik weer verschrikkelijk voor de gek gehouden wordt door mijn lichaam en hormonen.
    Nou ja nog 3-4 dagen tot m’n NOD dus afwachten maar

Zijn er nog mensen aan het klussen of zitten we allemaal te wachten op onze vruchtbare periode en NOD’s ?????

liefs disappointed.gif
  • Hallo allemaal!

Ik ben net 23 geworden afgelopen maand en dit is mijn allereerste cyclus dus ik ben wat dat betreft nog echt een groentje. Ik ben bewust nog niet aan het temperaturen omdat ik nu al elke dag zo bezig ben met het zwanger worden, en dan helemaal ben ik bang. Mijn vruchtbare dagen wijken nog een beetje af denk ik omdat ik afgelopen maand pas ben gestopt met de pil. Dus nu nog maar even op goed geluk.
    Sara het klinkt allemaal toch wel als op en top zwanger maar ik wil je niet onterecht blij maken.Ik hoop zo met jullie mee. Ik zelf heb nog helemaal geen symptomen, ik ben gewoon elke dag blij als de
    devil.gif weg blijven. Elke keer voel ik wat steekjes en gerommel in mijn buik en denk ik ojee, maar er is (nog) geen rede tot teleurstelling. Isje wat leuk dat we samen kunnen aftellen, hopelijk eindigen we allebei hartstikke zwanger aan het einde van deze maand wink.gif
    Eden ik kan het me zo voorstellen dat je een paar daagjes eerder aan het testen bent gegaan ik kan ook niet wachten!
    Duimen maar dat de test van jouw en caro positief is woensdag!
    Ik zal voor jullie duimen dat jullie allemaal snel zwanger raken en voor degene die al gezegend zijn met een zwangerschap, wens ik een hele fijne zwangerschap!
    Echt fijn om zo contact met elkaar te kunnen hebben!
    Bedankt voor al jullie leuke spontane reacties
    Groetjes Sandra
  • ff kort om te zeggen dat er nog niets te zien valt.
    moet nu snel weg!!

Groetjes aan iedereen!
    xxx
  • goedemorgen ladies,

Vandaag heb ik een klein dipje... cry.gif Als ik nl. in september geen miskraam had gehad was ik vandaag uitgerekend. shocked.gif
    Gek he maar het houdt me toch wel bezig, aan de andere kant hoop ik zo dat in het weekend de devil.gif devil.gif wegblijven. Ik wil tot maandag wachten met testen.

Vanmorgen deden mijn borsten al pijn toen ik opstond shocked.gif en gloeiden ze helemaal.

Dat wachten is het "ergste" maar ja, ik moet gewoon geduld hebben en voldoende afleiding zoeken
    nervous.gif

Vele groetjes
    Sara bigsmile.gif bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld