Ook bezig met de eerste..

• Hallo dames,

we hebben al een tijdje geen lijstje meer bijgehouden. Willen jullie deze weer updaten ??
    Kunnen we weer iedereen op de voet volgen...

Melissa : 21 jaar, cyclus 3,dag 24, NOD 16-18 maart ZWANGER !!!
    Isje: 26 jaar, 15-16 cyclus, NOD ????
    Veerle: 24 jaar, dag ??, NOD 28 maart
    Kelly: 23 jaar, cyclus 9, dag ?, NOD 30 maart
    Lotte : 32 jaar, cyclus 1,dag ?,NOD 30 maart
    Debbie: 24 jaar cyclus 4, dag 13, NOD 2 april
    Caro: 25 jaar, cyclus 8, dag ?, NOD 03 april
    Bianca: ?? jaar, NOD 06 april
    Hannah: 22 jaar, cyclus 7 dag ?, NOD 8 april
    Zonnetje: 28 jaar, cyclus 5, dag 7, uiterste NOD 09 april
    Annelies: 26 jaar, dag ??, NOD ?? maart
    Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 7 april
    Sara: 32 jaar, cyclus 7, NOD 10-11 april
    Monique: 24 jaar, dag ??, NOD 11-14 april

Isje: het kan wel eens voorkomen als je menstruatie traag op gang komt dat het iets langer duurt. Dit kan iedere maand weer anders zijn. Ik had eerst altijd een periode van 7-8 dagen. Tegenwoordig nog maar 3 dagen. Maar dat is ook niet alles want ik ben er dan wel 3 dagen slecht aan.
    Als je het niet vertrouwt zou ik even naar de HA gaan.

Groetjes
    Sara
    content.gif
  • hey,

Mijn NOD is 23 april. Cyclus 17.

Het is juist dat dat ik heel vreemd vind. Sinds ik gestopt ben met de pil, nu al meer dan een jaar, had ik steeds ongeveer drie dag mijn menstruatie en dan nog enkele dagen bruinverlies maar nu blijft het rood. Ik heb er verder geen last van enkel dat ik enorm moe ben. Ik zou elk moment van de dag kunnen slapen.
    Ik zal nog even afwachten.

groetjes

Isje
  • Melissa : 21 jaar, cyclus 3,dag 24, NOD 16-18 maart ZWANGER !!!

Debbie: 24 jaar cyclus 4, dag 13, NOD 2 april

Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 7 april
    Isje: 26 jaar, 17 cyclus, NOD 23 april

Hoe is het met Veerle, Kelly, Lotte en Annelies ???

Debbie: morgen is je NOD ik duim voor je thumbup.gif thumbup.gif

Isje: Mmm toch wel vreemd misschien toch effe je HA aanspreken ?? shocked.gif
  • Dag dames,

Eerst en vooral sterkte voor iedereen die onlangs iets vreselijks meemaakte en proficiat aan alle zwangeren.

Even mijn hart uitstorten.
    Ik heb een sterk gevoel dat het deze x raak is. Ik durf het eigenlijk niet goed zeggen om teleurstellingen te voorkomen.

6 of 7/4 heb ik mijn NOD en ik voel mij echt heel anders dan anders. Iets in mij zegt dat er wat aan de gang is...
    Intu?tie???

Wat ik heel raar vind is dat ik totaal geen ongipijnen heb en normaal gezien heb ik vanaf de eisprong regelmatig een echt zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ik voel echt niets. Ik heb alleen mijn eisprong gevoeld en dag 20 van mijn cyclus voelde ik ook een felle steek in mijn rechter onderbuik. (Innesteling?)

Niet echt veel zwangerschapsverschijnselen alleen een beetje moe en ik heb de indruk ook meer witverlies.

Maar ik kan natuurlijk niets anders dan gewoon stilletjes afwachten...

Wachten jullie mee af?

Oh ik hoop het zo!!!!

Liefs eden
    thumbup.gif
  • Hoi Eden,

natuurlijk thumbup.gif thumbup.gif wij metje mee....
    Nog 5-6 (moeilijke) dagen afwachten.... shocked.gif

Houdt ons op de hoogte

Liefs Sara goofy.gif
  • Hallo iedereen,

Vorige maand heb ik laten weten dat mijn man en ik besloten hadden om toch nog even te wachten met een tweede kindje. Ik ben ondertussen gezellig dit forum en onderwerp blijven volgen. Aan allen die ondertussen zwanger zijn ’proficiat’. Aan allen die het nog niet zijn, het komt echt wel sneller dan je denkt.

Ik ben dus gezellig vorige maand terug gestart met de pil. Alles leek in orde totdat mijn strip op was. Ik krijg geen devil.gif . Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Ondertussen zijn we toch weeral 4 dagen verder en ik heb nog altijd geen devil.gif . Nu weet ik het echt niet meer. Hoe is het toch mogelijk dat we, nu we beslist hadden om te wachten, misschien toch zwanger zijn. Indien ik zaterdag nog geen devil.gif heb, doe ik opnieuw een test. Is die toch negatief dan moet ik echt wel naar de dokter voor een bloedonderzoek.

zenuwachtige groeten
    Veerle shocked.gif
  • Echt wel spannend h? Veerle!!
  • Hallo Eden,

Het zou ongelofelijk zijn moest ik nu echt zwanger zijn. Spannend is het alvast. Ik kan er eigenlijk niet bij stil staan want mijn zoontje vraagt al zoveel energie. Het is al enkele nachten dat hij niet doorslaapt. Wij naar de kinderarts want we sukkelen al enkele maanden met zijn oortjes. Alles bleek perfect in orde. Deze middag belt mijn man mij dat onze kleine pruts een tandje heeft. Vreselijk toch dat ik daar niet aan gedacht had!

Ik hou je alvast op de hoogte van mijn eventuele zwangerschap.

Veerle
  • Hallo dames,

Wat van het goede weer genoten?

het is voor een paar wel wat spannende dagen he, voor mijzelf ook, mijn nod 6 april !!!

Ik voel me niet anders dan anders, alleen wat pijnlijke borsten, maar dat dan ook zeggen dat devil.gif ze op komst zijn. afwachten geblazen.

Iedereen die in de wacht periode zit, veel succes gewenst

tot later
  • Hoi allemaal,

daar ben ik weer eens. Ik ben me gisteravond kapot geschrokken. Ik verlies bloed, nu nog steeds. Hoop dat het allemaal niets voorsteld endat het een innestelingsbloeding mag zijn. Gelukkig had de gynaecoloog vanmiddag nog plek. Zij wil voor de zekerheid een echo maken. Hoop dat alles goed zit.... Ik laat snel weer iets van me horen, maar ik moet het even kwijt... Ik ben bang....

groetjessss
  • Hoi Melissa,

Heel veel succes, meid. Ik thumbup.gif thumbup.gif voor je.
    Laat ons snel iets weten....

Debbie: 24 jaar cyclus 4, dag 13, NOD 2 april !!!!!

Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 6-7 april

HALLO Veerle, Kelly, Lotte en Annelies ???
  • Hallo allemaal,

Melissa heel veel sterkte.... ik hoop maar dat het niet al te veel betekent en dat je goed nieuws krijgt bij je gyn. Laat het in ieder geval even weten!!

Eden, dat gevoel dat jij hebt dat het raak zou kunnen zijn, dat heb ik ook, ik weet niet waar het vandaan komt. Misschien omdat ik een paar dagen terug een ieniminie beetje bloed verloor (innestellingsbloeding?????), of misschien komt het door het mooie weer, en wordt ik daar zo vrolijk van.

Iedereen die aan het wachten is op haar NOD, heel veel succes ik duim voor jullie.
    En voor de rest, zet hem op dames en klus er vrolijk op los.

liefs Zonnetje content.gif
  • melissa, sterkte!!! thumbup.gif
  • hey,

Debbie vandaag is je NOD, laat iets weten.

Eden, Bianca en Zonnetje ik hoop echt voor jullie dat het raak is. Jullie bevallingsdatum zou echt niet ver uit mekaar liggen. Nog even afwachten. Veel succes alleszins.

Veerle hoe is het met jou?

Melissa ik hoop echt dat het een innestelingsbloeding is. Een vriendin en een collega hebben tijdens hun zwangerschap ook bloedingen gehad en ze zijn beiden bevallen van een gezond kindje. Ik kan wel begrijpen dat het schrikken is. Laat snel iets weten. thumbup.gif

Groetjes,

Isje
  • Hello Girlies,

Het is schandalig lang geleden dat ik nog een berichtje heb achtergelaten op het forum. Wil echter niet zeggen dat ik niet met jullie heb meegeleefd de voorbije maand, ik ben regelmatig komen meelezen hoe het iedereen verging. Aan alle wannabe-zwangeren : volhouden, volhouden, volhouden! Ook wij lopen binnenkort met een bolle buik rond!
    Aan Melissa : Een dikke proficiat met je zwangerschap! Ik las net dat je wat bloedverlies hebt gehad. Goed dat je zo snel bij je gyn. terecht kan, dan kan je straks het weekend gerust ingaan.

Ik had mij na mijn vorige cyclus voorgenomen om minder te gaan focussen op het zwanger worden (was ook wel nodig, want hoewel ik uiterlijk h??l relax leek, zat ik innerlijk heel de tijd te zenuwen). En ik moet zeggen: het is een aanrader om je zwangerschaps-gedachten verplicht op rust te sturen! Ik heb mij de voorbije maand ?cht kunnen inhouden en ben niet geen nod of eisprong-periode gaan berekenen. Alleen de week voor mijn ongi begon het een beetje te kriebelen, maar toen wist ik ook gelijk dat ik ongi zou worden. Misschien gek, maar ik had geen zwanger-gevoel (had het wel gehoopt natuurlijk). En eergisteren zijn dan de devil.gif binnen komen vallen. Ik ga dus vanaf nu m’n 4e cyclus in. Ik kan niet zeggen dat ik er kapot van ben, maar in mijn hoofd zit nog wel dat h??l stil stemmetje dat zich regelmatig afvraagt of er ?cht niks mis is met mij. Stom waarschijnlijk, maar het is er nu eenmaal. op 20/04 moet ik voor mijn halfjaarlijkse controle naar mijn gyn., dus ga ik er van profiteren om haar mijn ongerustheid voor te leggen.

Voor de rest wordt ik continu geconfronteerd met bolle buiken. Familie, vriendenkring, collega’s, iedereen lijkt wel zwanger! En ik gun het ze allemaal, maar het zijn er allemaal zo van "bij ons was het vanaf de eerste keer prijs" en daar zou ik mijn haren van kunnen uittrekken! Ik wil ook van de eerste keer prijs hebben! annoyed.gif En als dat niet gaat dan nu toch op z’n minst van de 4 keer prijs! bigsmile.gif

Coit, het mijn naam dus aangepast op het lijstje. Ik blijf wel volhouden met het niet-berekenen van mijn nod en eisprong-periode, dus het vraagteken blijft er nog even staan.

Groetjes,
    Annelies

Debbie: 24 jaar cyclus 4, dag 13, NOD 2 april !!!!!

Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 6-7 april
    Annelies: 26 jaar, cyclus 4, NOD ?? april

HALLO Veerle, Kelly en Lotte???
  • Vandaag voel ik mij echt niet goed, vanaf vandaag is mij een zeer lichte zeurderige buikpijn komen opzetten. Ik hoop niet dat de devil.gif devil.gif in zicht zijn.

Langs de andere kant had ik gisteren enorm gespannen borsten en vandaag ben ik echt al heel de voormiddag (weliswaar met momenten) echt heel misselijk!!

Wachten maar!!!

Zo dames tot na het weekend
  • Hallo allemaal,

ik ontdekte net weer een minimale hoeveelheid bloedverlies, net als afgelopen dinsdag. Het is vandaag de 22e dag van m’n cyclus en vanmorgen heb ik toevallig mijn temperatuur nog een keer genomen en die was keurig hoog, zeg maar.
    Wat moet ik hier van denken, ik vind het maar een beetje eng. Mijn laatste menstruatie’s had ik 2 dagen van tevoren al wat bruinverlies maar dit is wel erg lang van tevoren, toch..... (gemiddelde cyclus 29 dagen) Weet iemand misschien wat dit is?

Liefs Zonnetje disappointed.gif
  • Zonnetje,

Ik zou zeggen innestelingsbloed, maar als je het zeker wilt weten, kan je misschien best eens bij je doc langsgaan.
    Succes.
    thumbup.gif
  • Hoi allemaal,

ben net naar de gynaecoloog geweest. Zij heeft een echo gemaakt. Ze zei dat ze me niet gerust kon stellen. Omdat ik hiervoor een lange cyclus heb gehad kan het zijn dan het kindje hierdoor nog niet zo groot is. Een leeg vruchtzakje kan ook nog. Het is afwachten, als het bloedverlies door blijft gaan en ik nog meer krampen krijg is het geen goed teken. Over 1,5 week krijg ik nog een echo. Hopelijk is er dan wel iets te zien. Weer afwachten...... Ik vind het wel een beetje eng hoor. Ben zo bang dat ik het verlies. Hopelijk blijft de kramp en bloed nu weg en wordt het zeker niet erger....

Hoop dat ik jullie weer een beetje heb ingelicht.... Spreek jullie snel..

groetjessssss
  • Hoi Eden,

ik hoop natuurlijk dat het een innestellingsbloeding is maar dat komt lang niet bij iedereen voor en ja dan denk van waarom bij mij wel. Heb verder geen symptomen die duiden op een zwangerschap, maar ja dat zou ook wel erg vroeg zijn denk ik. Als het volgende week nog zo is misschien toch maar eens bij doc lang.

Melissa ik zal aan je denken hoor het komende weekend en hoop dat het bloed en de krampen wegblijven, jammer dat je gyn. je niet gerust kon stellen. Zet hem op meissie laat de moed niet zakken hoor.

Liefs Zonnetje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld