Ook bezig met de eerste..

• Hoi,

ja nu weet ik het effe niet meer wanneer de innesteling zou kunnen zijn. Mijn gyn zei destijds dat het een dag of 6 duurt voordat het eitje in de baarmoeder aankomt. Vervolgens heeft het nog een week de tijd om zich in de baarmoeder te hechten. Zodoende kom ik aan 14 dagen. sad.gif

Mmm, weet je, je kunt het beste maar gewoon naar je NOD aftellen dat is denk ik toch het "gemakkelijkste" goofy.gif Voot zover het gemakkelijk is.
    Is er geen NOD dan effe testen bigsmile.gif

Groetjes
    Sara
  • hey,

Is ook een manier bigsmile.gif Jammer dat die testen zoveel kosten.

isje
  • Als je testen koopt via www.babybrabbel.nl en dan naar de link gaat van pre-mom shop ben je een v??l voordeliger uit dan in de winkels !!! Soms wel euro 15,00 !!

Groet
    Sara thumbup.gif
  • Hey iedereen,

Wil jullie gauw laten weten hoe het met me gaat.

Heb goed nieuws en minder goed...
    Mijn operatie die gepland was voor donderdag , gaat niet door ...
    Mijn chirurg heeft alle foto?s en scans van de voorbije maanden en weken nog eens bekeken, en hij twijfelt of de tumor effectief wel is teruggekomen of dat er iets anders aan de hand is...of zelfs dat er mss niets is...
    Daarom wil hij nu nog drie maanden wachten, alles dan nog eens onderzoeken en dan beslissen of we moeten ingrijpen of niet.....

Zodus deze week geen operatie, maar dat wil ook zeggen dat we ook nog moeten wachten om zwanger te worden.....
    Het is mss zelfs mogelijk dat zwanger worden niet meer mogelijk is omdat het zou kunnen slechte bijwerkingen hebben op de tumor... en het beter is het dan niet te doen...
    We moeten nu nog wachten tot nieuwjaar en dan gaan we de hele zaak, samen met de arts nog eens goed bekijken, en dan definitief beslissen of het een risico blijft of niet...

Zodus , dit jaar voor mij geen zwangerschap meer...

Ik zal hier wel nog eens komen,maar niet zo vaak meer...want ik heb het er nogal moeilijk mee ...

Ik wens jullie allemaal veel succes !!!!

Groetjes

Brigitte
    love.gif
  • Hoi Brigitte,

dat is geen leuk nieuws, hopen maar dat er niets is en dat je je binnenkort toch weer in het ’zwanger worden’ leven kan storten.

Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt, zet hem op meissie!

....liefs zonnetje
  • Brigitte,

Veel sterkte.
    Begrijp dat je het nu moeilijk hebt.

groetjes,

Isje
  • Hallo iedereen,

Eerst en vooral , bedankt voor jullie steun !

Ben blij dat jullie begrijpen, dat ik het er niet makkelijk mee heb , op dit moment toch....
    Mss dat als er wat tijd overgaat, het wat gemakkelijker zal gaan....

En mss is mijn situatie nog niet helemaal hopeloos en valt alles binnen een jaartje wel opnieuw mee....
    Ik hoop het toch alleszins !!!!!

Ik wil jullie toch allemaal v????l succes wensen en ik kom hier zeker nog wel eens kijken ...
    Ik hou jullie zeker wel nog op de hoogte !!!!

Groetjes Brigitte love.gif
  • Brigitte veel sterkte en geluk gewenst!!!
  • Hoi Brigitte,

zo’n bericht kan je behoorlijk zout in de "wonde"strooien. Hopelijk vliegt het jaar voor je voorbij zodat we je snel weer in dit forum terug zien.
    Zet ’m op h? ... thumbup.gif thumbup.gif

Liefs
    Sara nervous.gif
  • hallo brigitte,
    KOp op he meid , en je weet dat als er wat is dat je op dit forum altijd terecht kunt .Veel sterkte liefs
    monique thumbup.gif
  • Hallo allemaal,
    Ja hebnog steeds niet echt veel te melden , en moet zeggen ben er eigenlijk ook niet zo heel veel mee bezig zal nu zo ongeveer in de klus periode moeten zitten , maar we zijn er niet echt zo mee bezig , en dat is denk iik ook beter zo .We moeten weer terug naar het ziekenhuis om alles nog eens te controleren .Dus deze maand zal er niet echt veel in zitten .Maargoed we geven niet op , we gaan er gewoon iets minder mee bezig zijn , geen ovulatie testen meer , geen thermometer meer , geen getel , geen testen .We zien het wel het komt als het moet komen zeggen ze altijd dus we wachten rustig af en gaan nu lekker een vakantie boeken en daar naartoe leven.MIjn hele leven draaide alleen nog maar om een baby , en zag zelfs de andere mooie dingen in het leven niet meer.Ik kon alleen maar denken aan moeder worden en andere dingen waren voor mijn gevoel niet meer belangrijk.Ben nu anders gaan denken mijn kindje zal komen als het er klaar voor is , en als ik er zelf helemaal klaar voor ben , want een baby in een stress buik is ook niet goed.Dus lekker genieten en we zien wel.Het zonnetje schijnt en de lente is in zicht wat is er nou mooier.Ik was zelfs "jaloers" als ik andere moeders zag lopen met een baby of zwangere vrouwen zag , nu denk ik mijn tijd komt nog ik mag alles nog mee maken , en het maakt eigenlijk ook niet uit of dat nu is of over een jaar.Ik ga daar ook ooit nog heel intens van genieten op het moment dat het mijn tijd er voor is.!
    Ik voel me goed nu wink.gif en wens iedereen heel veel sterkte met afwachten en weer veel klusplezier.
    veel liefs monique thumbup.gif
  • Hoi Monique,

dat is nog eens een positieve instelling thumbup.gif
    Je hebt helemaal gelijk, je koet vooral genieten van de dingen die je wel hebt dan wordt het gemis van hetgene wat je niet hebt iets minder. Wellicht komt het hummeltje dan vanzelf bigsmile.gif

Het weer levert daar inderdaad een goede bijdrage aan.
    Dus...dames lekker van het weer genieten em wie weet goofy.gif goofy.gif

Groetennnnn

Sara
  • Hallo,...... is hier iemand het is hier zo rustig cry.gif
    en ik heb ook niet veel te vertellen.
    Hoewel..... heb gister een heel klein beetje bloedverlies gehad echt heel weinig, maar amper te zien. Wat moet ik daar nou weer van denken. Kom er steeds meer achter dat je lichaam je verschrikkelijk voor de gek kan houden.
    Ik moet nog dik een week afwachten, 9 april is mijn NOD

Liefs Zonnetje content.gif
  • Hoi Zonnetje

ik zou bijna denken dat het iets te maken heeft met innesteling... bigsmile.gif
    Heb je verder nog "klachten"? nervous.gif
    Is toch wel raar maar ik zou gewoon afwachten en jezelf voorhouden dat het niets te betekenen heeft. Anders maak je de devil.gif devil.gif misschien wakker , hi,hi

Houdt ons wel op de hoogte....

Trouwens mijn bortsen doen nog steeds behoorlijk pijn en zijn ook voller, is al sinds maandag. Zaterdag had ik mijn ov en hebben we ook geklust...Misschien ook een voorteken ??

Groetjes
    Sara
  • Hoi Sara,

Nee, verder geen klachten geen pijnlijke borsten, geen blauwe aders, niet misselijk zelfs niet een heel klein beetje. Ik voel me eigenlijk op en top, ik heb helemaal de lente in m’n bol en ben erg vrolijk, dat is op zich natuurlijk al wel goed maar geen aanwijzing op een eventuele zwangerschap.

Hoop voor jou dat het inderdaad een voorteken is en dat je snel duidelijkheid hebt. Hoe lang zijn jullie al bezig? Waarschijnlijk heb je dat al ergens hier verteld maar dan moet ik alles weer lezen en we hebben al heel wat neer getypt hier, dus.....

groetjes Zonnetje content.gif
  • Hoi Zonnetje,

We zijn nu 1 jaar bezig. Afgelopen september heb ik met 12 weken een miskraam gehad waarbij 1 week later een curretage uitgevoerd werd aangezien het vruchtje niet vanzelf kwam. down.gif
    Vanaf november hebben we weer groen licht gekregen om te klussen (1 maand pauze) en vanaf die tijd zijn we ook alweer druk bezig. Iedere maand denk ik dat het zover is maar deze maand is het eigenlijk voor het eerste dat mijn borsten al pijn doen 2 dagen na de ov content.gif content.gif

Bij mijn 1e zwangerschap had ik 2 weken voor mijn NOD (vrijwel meteen na de ov) ook pijn in mijn borsten. Hopelijk is dit echt een goed teken.

Doei
    Sara tongue.gif
  • Hoi Sara,

ik hoop met je mee hoor, wanneer was je NOD ook alweer? Het is wel een duidelijker teken dan dat kleine beetje bloedverlies van mij he?
    Ik ben in november gestop met de pil, en mijn NOD is nu 9 april.
    Ben je wel een beetje over je miskraam heen?

Waar is verder iedereen? Het is hier zo rustig, ligt iedereen in de zon.

Liefs Zonnetje content.gif
  • Goedemorgen Zonnetje,

Mijn NOD is 10/11 april. Nog effe volhouden dus. Jouw bloedverlies kan evengoed een teken zijn hoor, bij iedereen is het anders. De pijn is er nog steeds en tevens heb ik een opgeblazen gevoel en lage rugklachten.
    bigsmile.gif
    Het is uiteraard geen garantie want er zijn genoeg mensen die helemaal niets merken en dan zwanger blijken te zijn. smug.gif

Ik heb mijn miskraam nog niet helemaal verwerkt. Mijn uitegrekende datum zou 6 april zijn...dat is dan wel even moeilijk cry.gif cry.gif
    Het zou daarom perfect zijn als ik volgende week terug zwanger zou zijn, toch ?

Liefs
    Sara wink.gif
  • Hoi Sara,

een kennisje van ons heeft ook een miskraam/vroeggeboorte gehad op 4,5 maanden, ze kwam er ook niet makkelijk overheen (en te begrijpen natuurlijk). Ze was begin maart eigenlijk uitgerekend. Sindsdien gaat het veel beter met haar. Het is dus echt niet gek dat je je rot voelt.

Succes ik hoop dat het ’raak’ is we kunnen samen aftellen naar onze NOD. Ik duim voor je hoor

Liefs Zonnetje wink.gif
  • hey,

Leuk voor jullie dat jullie samen kunnen aftellen. Hopelijk zijn jullie beiden zwanger.

Ik zit met een klein probleem. Mijn menstruatie wil niet stoppen, ze is heel traag doorgekomen maar ik blijf kleine hoeveelheden bloedverlies hebben. Dit is nu al meer dan een week. Kan iemand mij helpen?

groetjes,

Isje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld