Ook bezig met de eerste..

• hallo allemaal ,

Het is hier inderdaad heel rustig , maar ik heb verder ook nog niet zo heel veel te melden we zitten nu weer in de afwacht periode om te mogen klussen dat zal ergens tussen 29 maart en 2 april zijn.En daarna is het weer twee weken afzien.Maargoed er is hier gelukkig weer iemand zwanger dus we hebben weer hoop .Ik heb zo stieken al weer eens zitten tellen en als ik deze maand zou aantellen dan ben ik 23 december zo plus minus uitgeteld.Wat een mooie datum he.Maargoed we gaan er maar niet vanuit.

O ja ik heb wel iets te melden ik ben JARIG vandaag en ben nu 25. bigsmile.gif bigsmile.gif .

Verder wens ik iedereen weer veel sterkte in de afwacht periode en veel plezier in de klusperiode
    Veel liefs monique
  • van harte gerfeliciteerd monique

mijn klusdagen zijn het zelfde als die van jouw leuk hoor een ben volgens de berekeningen als ik zwanger ben uitgerekend op 24 dec spannend he

groetjes miertje
  • Hoi Monique,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Alles verder goed bij jullie? wel leuk dat je samen met Miertje af kan wachten.

Volgens mij zijn alle ladies druk hier want het is nooit zo rustig geweest.

groetjes
  • Hallootjes,

ik ben ook weer even in beeld en ga samen met Monique en Miertje afwachten.
    Dat wil zeggen mijn klusperiode is ongeveer 25e - 2 april.
    Ik neem ’m voor alle zekerheid maar iets ruimer. Je weet maar nooit.
    Mijn "uitrekendatum" zou dan op 19 of 21 december vallen

Monique: een heel fijne verjaardag en misschien krijg je wel een h??l speciaal cadeautje bigsmile.gif bigsmile.gif

Groetjessss
    Sara wink.gif
  • Monique van harte gefeliciteerd en voor je verjaardag dat al je wensen mogen uitkomen!! (van iedereen trouwens!)

Weet je dat ik regelmatig de opm krijg van mensen dat ze het superzielig vinden als een kind in december verjaart want volgens velen is het voor het kind niet fijn aangezien er al zoveel feesten zijn die maand.
    Stomme redenering h?.

Wat zou het toch OH ZO FIJN zijn als wij allemaal perfect konden plannen hoe en wanneer. Maar ja zo zit de wereld niet in elkaar...Jammer maar helaas.

Ik ben af aan het wachten tot mijn NOD maar voel mij echt niet prima...zielig eigenlijk
  • monique van harte..... dat de kinderwens snel mag uitkomen

voor iedereen natuurlijk!!

Ben flink misselijk aan het worden s ochtends. Aan de ene kant wel blij, dat weet ik dat er iets gaande is. Hebben het aan onze ouders verteld. Die hadden het helemaal niet verwacht. Ik had ook niet verteld dat ik was gestopt met de pil. Ze vonden het helemaal fantastisch....

tot snel...moet nog wat boodschappies doen....
    doei doei
  • hallo allemaal

Allereerst een gelukkige verjaardag Monique, mag alles uitkomen wat je maar wenst.. bigsmile.gif

Het is lang geleden, maar hier ben ik dan weer. het is klusjes tijd voor mij, niet gemakkelijk als je vriend met de nacht shift staat, even klussen tussen de soep en pataten om het plat te zeggen, hopelijk komt er iets van.

Vanaf woensdag is het terug baby boom, kijken jullie daar ook naar, of ligt dit soms moeilijk bij sommigen.

Ik heb gezien dat in het lijstje mijn leeftijd een ? is, wel dit is 25 jaar.

Alle, iedereen een goede nachtrust toe gewenst,
    groetjes Bianca
  • Halooo ????

Dames ??? waar zijn jullie vandaag allemaal astonished.gif

Of zijn jullie soms allemaal aan het klussen bigsmile.gif bigsmile.gif

Groetennnnnnnnn
    Sara smug.gif
  • Hey melissa,

Wat vervelend dat je misselijk wordt ’s morgens, hoop dat het snel stopt en dat je van je zwangerschap kan genieten !!!!!

En denk maar het is voor de goede zaak ,he !!!! wink.gif bigsmile.gif

groetjes
    Brigitte love.gif
  • hey,

Ben hier ook nog even. Deze nacht teruggekomen van enkele dagen Barcelona. Had gehoopt dat ik zwanger zou terugkomen maar nee, gisteren waren de devil.gif er in vol ornaat, dit na drie dagen kleine hoeveelheden bruinverlies. Dus gestart met temperaturen en binnen 14 dagen bloedonderzoek en dan nog een contrastfoto van de eileiders.

Monique proficiat met je verjaardag, een beetje laat. blush.gif

groetjes

Isje
  • heerlijk isje, een kleine vakantie of voor je werk naar barcelona?
    mijn misselijkheid gaat beter s ochtends. Mijn liefje komt ontbijtje op bed brengen. Dat helpt gelukkig wel. Moe ben ik wel hoor, lig s avonds hardstikke vroeg in mijn bedje, trek het anders niet meer. Hoop dat iemand binnenkort weer goed nieuws heeft....

groetjessss
  • Goedemorgen dames,

het is behoorl;ijk rustig geweestde afgelopen, zeker van het heerlijke weer genoten content.gif

Ik heb een vraagje aan jullie...
    Afgelopen zaterdag hebben mijn hubbie en ik geklust maar blijkbaar heb ik toen ook mijn eisprong gehad. Vandaag (2 dagen later)heb ik al behoorlijk gevoelige borsten en het lijkt alsof ze een beetje forser zijn geworden. Kan dit een voorteken zijn ??? astonished.gif
    Of is het te vroeg om nu al symptomen te hebben ???

Vele groetjes
    Sara
  • O ja mijn NOD zou pas 11 april zijn...

content.gif
  • Hoi Sara,

ik wilde dat ik je kon helpen maar helaas ik heb er weinig ervaring mee, ik hoop voor je dat het een goed teken is!

Ik heb ook een vraagje hoelang na je eisprong is je innestelling (als het raak zou zijn dan he) en kun je dat voelen?

groetjes Zonnetje
  • Hoi zonnetje,

je innnesteling is ca 14 dagen na je eisprong. Als het gepaard gaat met bloedverlies lijkt het alsof je een beetje ongi bent. De innesteling hoef je niet te merken. Ik merkte er de eerste keer tenminste niets van..

Groet
    Sara wink.gif
  • Hoi Sara,

bedankt voor je antwoord, ik had al even gezovht hier en daar maar werd niet veel wijzer.

groetjes Marion
  • Hallo,

Volgens mij is de innesteling ts 5 en 7 dagen na de eisprong. Mijn gyne heeft dit verteld. Maar persoonlijk denk ik dat het ook wel van persoon tot persoon kan afhangen.
    Sara, zijn 14 dagen niet wat lang aangezien je dan meestal ongesteld wordt??? Volgens mijn gyne treedt de ongesteldheid op na afsterven van het eitje als het niet bevrucht is en dit zou ook een 7 tal dagen in beslag nemen.

Maar Sara ik moet zeggen dat met momenten (zeker niet de hele dag door) ik ook zeer gevoelige borsten heb. Mijn Nod is 7/4. Ik moet zeggen dat ik iets anders dan anders voel.

Sinds ik gestopt was met anticonceptie had ik al van direct na de eisprong een zeurderige buikpijn. Dus +/- 14 dagen voor mijn regels voelde ik al een zeurderig gevoel in mijn buik. Nu ben ik +/- 8 dagen van mijn ongi en tot nog toe niks.

Het enige wat ik ditmaal bewust heb gevoeld is mijn eisprong (door gebruik van ovutesten) en als ik begin te tellen wat de dag van de innesteling zou zijn, had ik gisteren de innesteling. Gisteren heb ik wel 1x kortstondig een steek gevoeld in mijn onderbuik, en dat was het. Geen bloedverlies.

Nu is het alleen nog maar hopen.... veel geluk voor jou!
    Ik hoop dat ik de volgende mag zijn die goed nieuws heeft.
    Groeten,
    Eden

thumbup.gif
  • Dames,

Ook even melden...wij klusten steeds verkeerd. Ik had een verlate eisprong en dit heb ik ontdekt door de ovutesten.

Ik dacht mijn eisprong altijd een 3 tal dagen vroeger te hebben. Met gevolg, geen geklus en ook geen kans op zwangerschap.

Liefs Eden
  • Sterkte Isje,

Veerle, Kelly en Lotte bij jullie al nieuws?
    Hopelijk geen devil.gif devil.gif in zicht.

Liefs eden
  • hey,

Wij hebben een kleine vakantie genomen. Even niet bezig zijn met experts, advocaten, vloeders,...
    En ook even niet bezig zijn met zwangerschap. Alhoewel ik toch overal zwangere vrouwen zie. Ik heb er wel een serieuse verkoudheid aan overgehouden.

Ik weet eigelijk niet wanneer de innesteling gebeurd.
    Ik vraag me ook af hoe het komt dat sommige mensen toch hun menstruatie hebben en zwanger zijn. Hoe weten die personen dan dat ze zwanger zijn?

Melissa hoe is het met de misselijkheid. Een vriendin van mij was ook erg misselijk tijdens haar zwangerschap en zij at heel verdeeld,ze at evenveel als anders maar meer gespreid en de misselijkheid was beter.

Ik hoop dat er binnenkort nog enkel zwanger zijn. Veel succes allemaal.

groetjes,

Isje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld