Ook bezig met de eerste..

• hoi,

wij zijn nu een jaar bezig en het wil maar niet lukken.
    nu heb ik een gekke vraag, kan je na de eisprong gewoon met elkaar vrijen, is dat dan niet schadelijk als je mogelijk bevrucht kan zijn, ik vraag namelijk omdat ik deze week mijn ongi moet krijgen en nu heb ik gisteravond(zaterdag) gevreen, en daarna hadt ik meteen bloedverlies, en vandaag kreeg ik een kramp en ook metteen daarna helderrood bloedverlies, het was wel niet veel.
    kan iemand mij een antwoord geven.

groetjes linda
  • hoi allemaal,

nog steeds geen devil.gif devil.gif te bekennen. Misschien ga ik morgen eens testen, maar ik weet het nog niet zeker. Wil natuurlijk alleen positief nieuws nervous.gif Ik wacht nog ff af, maar jullie horen snel van me...

groetjesss
  • Hey iedereen,

Zonnetje, Bedankt voor je medeleven ! Ik hoop dat alles vlug achter de rug is en daarna zie ik wel ...

Melissa, veel succes met testen morgen, hoop voor je dat er een dikke tweede streep komt !!!! wink.gif

Heb mijn naam van het lijstje geschrapt....

Linda: 23 jaar, dag ??, NOD 16 februari
    Stephanie:25 jaar, dag ??, NOD 21 februari

Melissa : 21 jaar, cyclus 3,dag 24, NOD 16-18 maart
    Isje: 26 jaar, 15-16 cyclus, NOD 26 maart
    Veerle: 24 jaar, dag ??, NOD 28 maart
    Kelly: 23 jaar, cyclus 9, dag ?, NOD 30 maart
    Lotte : 32 jaar, cyclus 1,dag ?,NOD 30 maart
    Debbie: 24 jaar cyclus 4, dag 13, NOD 2 april
    Caro: 25 jaar, cyclus 8, dag ?, NOD 03 april
    Bianca: ?? jaar, NOD 06 april
    Hannah: 22 jaar, cyclus 7 dag ?, NOD 8 april
    Zonnetje: 28 jaar, cyclus 5, dag 7, uiterste NOD 09 april
    Annelies: 26 jaar, dag ??, NOD ?? maart
    Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 7 april
    Sara: 32 jaar, cyclus 7, NOD 11-14 april
    Monique: 24 jaar, dag ??, NOD 11-14 april

groetjes
    Brigitte
    love.gif
  • hey,

Brigitte veel sterkte.

Verder niet veel nieuws te melden. Ik moet afwachten. Heb tot dit weekend niet veel gedacht aan zwanger worden maar nu begin ik terug te hopen met als gevolg waarschijnlijk weer een teleurstelling volgend weekend.( welk een zin)

Begin uit te zien naar de testen die ik moet ondergaan. Vind het zelf raar maar denk dat ik geruster zal zijn als ik weet of er iets mis is.

Aan degene die in de klusperiode zitten veel klusgenot.
    Melissa laat zeker iets weten

Groetjes,

Isje
  • hoi allemaal,

nou, na heel wat getwijfel van mijn kant heb ik toch maar getest....enuhhh IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!! bigsmile.gif bigsmile.gif bigsmile.gif bigsmile.gif bigsmile.gif . Ik tril nog steeds helemaal, want ik kan het bijna niet geloven...

groetjes en tot snel!!!
  • Hey Melissa,

Hier ook nog eens van harte gefeliciteerd !!!!
    Ben blij ook eens goed nieuws te horen !!! wink.gif

Isje, bedankt hoor, voor je medeleven !!!

groetjes
    Brigitte love.gif
  • Hoi Melissa,

nou als dat geen goed nieuws is thumbup.gif thumbup.gif
    geweldig, dat geeft ons meiden ook weer moed of niet soms ? content.gif Hartstikke tof.
    Zelf moet ik nog effe wachten mijn klusperiode komt er deze week weer aan.

Brigitte, hopelijk gaat alles voorspoedig en zien we je snel weer op het NOD lijstje

Groetjes
    Sara wink.gif
  • Melissa,

Een heel dikke proficiat. thumbup.gif
    Eindelijk iemand die zwanger is.

Isje
  • melissa van harte gefeliciteerd er moest hier wel iemand zwanger worden. thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif

Ik zelf heb weinig te melden ben net van mijn devil.gif devil.gif af dus we moeten weer wachten voor de klusperiodeen dan weer wachten wachten en wachten.Maargoed het kan dat hebben we wel gezien.we moeten deze week een afspraak maken in het ziekenhuis dus ben benieuwd.
    Voor de rest wens ik iedereen veel succes niet nog moet afwachten ze zeggen als er eenschaap over de dam is volgen er meer dus allemaal veel succes.
    veel liefs monique thumbup.gif
  • hey,

Bij ons zeggen ze geen een zonder twee en geen twee zonder drie dus dat belooft.
    bigsmile.gif

Isje
  • eindelijk een uitgerekende datum ook onder mijn naam bigsmile.gif Ik hoop dat ik mensen aansteek voor een positieve test. Ik thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif voor iedereen.....
  • Proficiat melissa!!!
    eden
  • Melissa.

van harte joh hardstikke leuk eindelijk (weer eens) iemand zwanger.

Geniet er lekker van.

Zonnetje
  • hey Sara,

Ook jij bedankt voor je medeleven !

groetjes
    Brigitte love.gif
  • Hallo allemaal,

Als eerste Melissa, gefeliciteerd!!!!!!!!! top.

Ik ben nu ruim driekwart jaar bezig en het mag niet lukken disappointed.gif , af en toe denk ik, misschien ben ik wel te oud (35). nou ja, niet te oud, maar lukt het niet meer zo snel meer.

Ik hield me er eigenlijk niet zo erg meer mee bezig, maar ik heb sinds een week last van samentrekken in mijn buik, eigenlijk net zoals als je ong. moet worden, maar volgens mij is dat veels te vroeg en het begon vlak na de ov.
    en mijn borsten ook (eigenlijk 1 nog het ergst).

Hebben meer dit meegemaakt, of is dit dan eindelijk de voorbode (ik geloof er al niet meer in)., misschien toch maar een afspraak met de gyn. maken.

Hoop iets te horen van jullie.

Groetjes,
    Judith
  • Dag dames,

Na 4 negatieve ovutesten was vandaag de vijfde en laatste echt wel dik positief. Dus morgen gaan wij ons nog een goed geven en dan is het weer afwachten tot de 7e (NOD). En we hebben ook al een 5 dagen de om de dag methode gedaan dus, als het nu niet lukt, zakt de moed mij echt wel weer in mijn schoenen.

Liefs en allemaal thumbup.gif
  • Eden,

Veel klusgenot.
    De om de dag methode is erg lastig he. Wij hebben het een maand geprobeerd en dan opgegeven. Ik was niet zwanger en we vonden het zo geknutseld.

groetjes,

Isje
  • J hoor isje, ik moet zeggen dat het echt heel gemaakt is en eerlijk gezegd is het niet meer altijd van te willen maar van te moeten. Ik denk dat wij het ook maar 1 maand zullen proberen. Om ruzies te vermijden.

Liefs
  • wat een misselijkheid vanmorgen, en toen vanmiddag die moeheid. Het lijkt wel of ik ineens al die kwaaltjes krijg. Het hoort er maar bij om zo te zeggen.... ik ga nu ff een tukkie doen...

doei doei
  • Hallo allemaal,

wat is het hier rustig zeg bored.gif

Zonnetje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld