Ook bezig met de eerste..

• hoi allemaal
    jullie mogen de moed totaal niet opgeven. ik en mijn vriend hebben 2 jaar geprobeer zwanger te worden maar het bleef maar op teleurstellingen uitdraaien.Na mijn laatste negatieve test hebben we besloten nog een maand te proberen en anders gingen we een bevruchting laten doen door de arts. We haden onder tussen een hormonen kuur gedaan maar nergens op gehoopt. Ik was 1 dag overtijd en we gingen op weekend gaan en skien ik dacht ik doe gewoon een test dan weet ik zeker dat er’ niets is en dat ik met een gerust hart op de skie latten kon gaan staan. Maar 5 min later bleek ik toch zwanger te zijn het was totaal onverwacht. Dus mensen niet treuren en veel geduld hebben het komt op de onverwachtste moment content.gif
    veel sterkte allemaal
  • Hallo allemaal,

Monique wens je ventje ook maar sterkte hoor! Hij zal ook niet lekker in z’n vel zitten nu, we hopen maar dat verder alles goed zit bij jullie!

Verder heb ik even een vraag aan jullie allemaal;
    ik heb nu cycli gehad tussen 26 en 31 dagen (ja ik weet het da’s best regelmatig). Nou zeggen ze dat je eisprong ongveer 14 dagen voor je volgende ongie ligt dan zouden we dus rond 22 maart - 26 maart moeten klussen. Volgens mij ligt mijn eisprong 16 dagen voor ongie, kan dat kwaad? En moet je nou om de dag of om de 2 dagen klussen. Overal staat iets anders ik wordt er niet goed van! Kan iemand van jullie mij helpen? ponder.gif ponder.gif

bedankt alvast

groetjes Zonnetje
  • hey,

Wij klussen als we er zin in hebben. bigsmile.gif
    Mijn gyneacologe zegt dat het best is om de twee dagen omdat het sperma dan van betere kwaliteit is.
    Denk dat je eisprong 14 dagen na je ongie ligt. Weet het niet zeker hoor.
    Ik ben heel regelmatig, 28 dagen cyclus dus voor mij is het net in het midden.

groetjes

Isje
  • hoi zonnetje

mij hebben ze altijd gezegd dan het beste is om de 2 dagen dan
    is het sperma terug in de goede vorm dat wil zeggen niet te oud en ook niet te jong thumbup.gif
  • Hallo allemaal,

Ik heb altijd gehoord om de dag dus maandag wel, dinsdag niet, woensdag weer wel... Nu ik moet zeggen dat het soms echt wel een hele opgave is. Mijn man werkt in posten en ik zelf heb ook een heel drukke baan. Dus als wij ’s avonds thuis komen, is het vaak zo dat we beiden gewoon te moe zijn.

Monique veel sterkte en veel succes!!

Ik zelf ga deze maand voor de eerste x ovu testen gebruiken. Zaterdag start ik met de eerste. Normaal gezien heb ik mijn eisprong 24.03. Wij zien wel. Ik houd jullie op de hoogte!

Nog mensen die goede of slechte ervaringen hebben met ovu testen?

Greetz thumbup.gif
  • Nog steeds geen devil.gif devil.gif te bekennen.... Ik begin me naar mijn idee allerlei kwaaltjes in te beelden. Ik durf nog niet te testen.... nog ff wachten ermee...

groetjes
  • Hoi Melissa,
    spannend hoor ik duim voor je hoor, zet hem op !!!
    Liefs Zonnetje thumbup.gif
  • Hallo allemaal,

heb net geprobeerd om m’n profiel te maken en dat is gelukt maar het komt niet bij m’n berichtjes te staan cry.gif

nog maar eens proberen

Liefs
  • Ja joepie,

nou doet tie het, m’n profiel bedoel ik, er moet nog eens iets bijgeschaafd worden maar dat komt nog wel

liefs en tot morgen smug.gif
  • hallo, is hier nog iemand??? bored.gif
  • hallo allemaal,

Ja sorry moet zeggen heb niet echt veel te melden op dit moment en voel me nog steeds een beetje depri.We zijn gisteren nog bij een hypno therapeut geweest (Ja we proberen echt alles hoor) en zonder dat hij het kon weten vertelde hij ook al dat het bij mijn mannetje niet goed zat ,hij vertelde ook dat er met mij helemaal niets aan de hand was , dus daar ben ik wel blij om , nu ook hopen dat hij gelijk heeft .Hij vertelde ons dat het nog effe zou duren voor we zwanger zouden raken en dat idt wel met een beetje hulp zou gaan gebeuren.Verder zou ik volgende maand wel weer overtijd raken , maar nog niet zwanger ,mijn menstruatie zoal nu wat onregelmatiger worden .Maar voor het eind van het jaar zou ik dik zwander zijn .Weet niet zo goed wat hij daar nou precies mee bedoelde. cry.gif cry.gif maar dat eind van het jaar klinkt nog zo ver weg.Moet zeggen mijn instelling is er wel door veranderd heb nu zoiets van ik zie het wel en probeer niet elke maand er zo mee bezig te zijn.Het schijnt ook veel beter te zijn.Ook voor mijn eigen.Dus ik zie het wel.Hij sprak met wijze woorden en vertelde ons dat een kind pas komen zal op het moment dat je het niet zal verwachten.
    Dus we laten ons verassen en we gaan lekker genieten van de lente en zomer.
    melissa ik duim voor je mee en hoop dat je zwanger bent.en voor de rest veel succes allemaal.
    Veel Liefs Monique thumbup.gif thumbup.gif
  • Hoi Monique,

het is wel positief als bij jou alles goed is, ja ik begrijp dat het nog niet leuk is maar je weet in ieder geval waar je ongeveer aan toe bent!
    Ik kan me ook goed voorstellen dat je depri bent hoor, ik heb dat ook een paar dagen als ik ongesteld ben geworden.
    Maar kom op he zet hem op, ook bij jullie komt het goed hoor! Soms is het ook wel de makkelijkste weg om even lekker de moed te laten zakken, dat doen we allemaal weleens denk ik, even lekker zielig zijn!
    Kop op hoor en maak er een leuk ontspannen weekend van! wink.gif

Liefs Zonnetje
  • Dat het niet altijd lang hoeft te duren ben ik het levende bewijs van. Ik ben nadat ik gestopt ben met de pil 1 x ongi geweest en nu ben ik 5 weken zwanger van mijn eerste! Ik was zo verbaasd dat ik de test 3x over gedaan heb voor ik het geloven kon. love.gif
  • Gefeliciteerd Irma. Dat geeft ons weer goede hoop wink.gif .

Liefs
  • Hoi Irma,

van harte gefeliciteerd hoor, echt superleuk. Zoals je begrepen gaat het bij de rest van ons niet zo snel. Geniet er lekker van.

Liefs Zonnetje
  • Melissa,

hoe is het bij jou nog geen devils??

Zonnetje
  • hoi allemaal,

bedankt voor iedereen die meeleeft natuurlijk. Nog steeds geen devil.gif devil.gif . Hoop natuurlijk dat het positief nieuws is. Maar het kan ook een beetje door de stress komen deze maand op mijn werk. Ik heb super last van stemmingswisselingen en allerlei andere kwaaltjes, hoop dat ik het op een berg zwanger kan gooien. Durf nog niet te testen, dus daar wacht ik nog ff mee....

tot snel melissa
  • Melissa,

Wanneer test je? Laat zo vlug mogelijk iets weten.
    Vind het erg spannend.

Isje
  • Hey iedereen,

Heb gisteren de uitslag gekregen van mijn onderzoeken ivm mijn been.
    Het is weer niet goed en moet dus opnieuw geopereerd worden...op 1 april...

Wat dus wil zeggen dat we nog een maandje of twee langer moeten wachten om proberen zwanger te worden...,
    Als ik er ooit nog wil mee doorgaan, met al die operaties altijd...

Schrap me alleszins maar voorlopig van het NOD lijstje, want weet nog niet hoe het verder moet....

groetjes aan iedereen en mss tot later
    Sorry als ik eventjes baal, maar heb er allemaal wat genoeg van....

groetjes
    Brigitte love.gif
  • Hoi Brigitte,

veel sterkte hoor, hoop dat we je vlug weer op het NOD listje mogen zetten!

Melissa, Hoe is het bij jou nog steeds geen devils?

Hier weinig nieuws mijn klusweek zit eraan te komen en dan maar weer afwachten.

groetjes Zonnetje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld