Ook bezig met de eerste..

• Hello Ladies,

Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets op het forum heb geschreven. Het maakt het voor mezelf wat makkelijker om niet te veel na te denken over "snel zwanger worden". En ik moet zeggen, het lukt me beter dan verwacht. Ik ben nog steeds niet gaan uitrekenen wanneer ik ongi zou moeten worden en ik zit v???l minder naar de kalender te turen dan vroeger. Heb nu wel het gevoel dat ik meer naar mijn lichaam dan naar de kalender luister. Ik hoop dat ik dit
    vol kan blijven houden, voor mij persoonlijk kan ik nu op
    een veel relaxere manier omgaan met onze kinderwens.

Maar ik kom regelmatig kijken naar jullie berichten en het
    blijft me deugd doen om te merken dat we met z’n allen dezelfde kwaaltjes en gevoelens ondervinden.
    Aan al diegenen die onaangenaam devil.gif -bezoek hebben
    gekregen : blijven volhouden, h?, gewoon weglachen die domme duivels! En aan al diegenen die nu in spanning afwachten of ze deze maand w?l een positief testje kunnen bovenhalen : v???l succes!

En inderdaad, het is al een tijdje geleden dat er nog eens iemand van ons forum "ik ben zwanger"-nieuws mocht rondstrooien, dus statistisch gezien wil dit zeggen dat we binnenkort gewoon met z’n allen tegelijk zwanger zijn! content.gif

Groetjes,
    Annelies
  • Linda: 23 jaar, dag ??, NOD 16 februari
    Stephanie:25 jaar, dag ??, NOD 21 februari
    Debbie: 24 jaar, dag 24, NOD 03 maart

Monique: 24 jaar, dag ??, NOD 14 maart
    Sara: 32 jaar, dag ??, NOD 16 maart
    Melissa : 21 jaar, cyclus 3,dag 24, NOD 16-18 maart
    Brigitte: 33 jaar, cyclus 5 ,dag 17, NOD 26 maart
    Isje: 26 jaar, 15-16 cyclus, NOD 26 maart
    Veerle: 24 jaar, dag ??, NOD 28 maart
    Kelly: 23 jaar, cyclus 9, dag ?, NOD 30 maart
    Lotte : 32 jaar, cyclus ?,dag ?,NOD 30 maart
    Debbie: 24 jaar cyclus 4, dag 13, NOD 2 april
    Caro: 25 jaar, cyclus 8, dag ?, NOD 03 april
    Bianca: ?? jaar, NOD 06 april
    Hannah: 22 jaar, cyclus 7 dag ?, NOD 8 april
    Zonnetje: 28 jaar, cyclus 5, dag 7, uiterste NOD 09 april
    Annelies: 26 jaar, dag ??, NOD ?? maart
    Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 7 april

Hallo, hier was ik weer eventjes. Ik heb gelijk de lijst even aangepast. Ik heb even rustig aangedaan. Dit keer was ik bijna 12 dagen ongesteld, dus daar was ik erg moe van.
    Nu komen de klusdagen en daarna de spannende dagen er weer aan. Dus ik ben hier dan vast vaak te vinden.
    Sara en Melissa spannend zo op de dag van de NOD, ik ben benieuwd. En ik vind dat iemand maar een keertje zwanger moet zijn op dit forum. (het liefst natuurlijk allemaal tegelijk) wink.gif
    Groetjes Debbie
  • Linda: 23 jaar, dag ??, NOD 16 februari

Lotte : 32 jaar, cyclus ?,dag ?,NOD 30 maart
  • Ik heb alles bij gelezen intussen, maar Monique weet je al iets meer? Ik ben erg benieuwd!!!
  • hallo allemaal,

Ik weet eigenlijk nog niet zo heel veel meer , moet zeggen ben nog steeds niet ongesteld , maar heb wel nog last van buikpijn.heel vreemd allemaal , en ben toch bang dat mijn lichaam me door de stress helemaal voor de gek aan het houden is en ik toch wel ongie moet worden een dezer dagen.maar goed dat is afwachten.Ik heb ook nog een test gedaan die ik bij baby brabbel besteld heb en ook deze was negatief.Ik durf dus op helemaal niets te hopen.

En dan nog iets minder leuk nieuws , ben met mijn mannetje bij het ziekenhuis geweest voor het zaad te laten controleren en we kregen niet echt goed nieuws , het zaad was namelijk niet in orde hij had veel te weinig zaadcellen , vandaar dat het ook moeilijk word om zo makkelijk zwanger te kunnen raken , dus moeten we doorgestuurd worden als het nu niets word deze maand , maagoed niet getreurd tegenwoordig kunnen ze zoveel , en laten we zeggen alles komt goed.
    allemaal veel succes en bedankt voor jullie medeleven ik ben nog steeds in afwachting , maar ik leef ook met jullie allemaal mee. heel veel liefs monique thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
  • Daar ben ik weer.

Sorry voor de late reactie.

Erik en ik zijn al een tijdje bezig en het wilde maar niet lukken ik ben van een regelmatige cyclus naar een heel onregelmatige gegaan. Mijn huisarts nam me gelukkig serieus en heeft een bloedonderzoek laten doen. daaruit kwam naarvoren dat mijn prolactine te hoog is en mijn fhs te laag deze twee moeten elkaar in evenwicht hoeden. alleen weten we nog niet hoe ik mijn prolactine omlaag moet krijgen hij is 3 keer de max. waarde.

Ik moet nu dus van de gyn gaan tempen om te kijken of ik wel ovuleer. ik reageer niet op de ovulatietesten , krijg binnenkort een echo en ook erik moet tweemaal een bijdrage leveren.
    op het moment lijkt het allemaal net of het over iemand anders gaat.

ik ben waarschijnlijk niet vaak aanwezig want ik werk op onregelmatige tijden maar ik lees altijd wel alles na als ik weer online ben nou tot later
  • Hoi Allemaal,

Monique het is nu deubbel te hopen dat het toch goed zal zijn, anders ga je de medische molen in en dat maakt het allemaal niet makkelijker. Je hebt zo te horen wel een positieve instelling en dat werkt natuurlijk toch wel mee. Was je al lang bezig ik bedoel hoe kwam je erachter dat je toch naar de dokter wilde gaan?
    Heel veel succes verder en ik hoop dat je ongie toch nog lekker 8 maanden weg zal blijven. Kom op he!!!

Grace jammer dat je nu zo onregelmatig bent dat geeft alleen maar nog meer onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat het niet helemaal tot je doordringt, ik zou het ook niet kunnen geloven. We hopen dat je dokter je huishouding snel in orde heeft en dat je vlug zwanger mag worden.

Als ik vandaag zo lees zijn er 2 mensen die richting de medische wereld moeten gaan. Iedereen staat daar wel eens bij stil maar het dringt volgens mij pas tot je door als het zover is.
    Meiden zet hem op allemaal het wordt onderhand tijd dat iemand een test heeft met 2 dikke strepen, als het kan met z’n allen tegelijk. Veel succes iedereen!!!!!

Liefs Zonnetje
  • Veel succes Monique!!!!!
    En dat je weet dat de zaadjes niet echt in orde zijn, is heel erg maar toch is het misschien een geruststelling dat je weet wat er is en dat jullie nu verder kunnen.
    Liefs thumbup.gif
  • hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen al een geprobeerd om een bericht te sturen om zeven uur , maar op een of andere manier lukte het niet . Ik heb geen goed nieuws de devil.gif devil.gif zijn namelijk gekomen , en hoe ik heb buikkrampen gehad als nooit tevoren. ik ben verdrietig cry.gif cry.gif cry.gif maar weet nu wel weer waar ik aan toe ben.We zullen het weer opnieuw moeten proberen , ik ben er zo bang voor.Ik voel me effe een beetje depri sorry meiden.gisteren kreeg ik het slechte nieuws in het zieken huis en had nog hoop omdat ik niet ongie was , maar vandaag storte al mijn hoop zo ineens weer in.Ja we gaan de medische molen in en ben er helemaal niet blij mee.Maargoed we weten nu tenminsten waarom het niet zo een twee drie lukt. we gaan in ieder geval weer met frisse moed naar een nieuwe cyclus en mijn NOD zit dan ergens tussen 11 en 14 april.
    bedankt dat jullie zo positief meeleefde ik hoop dat er iemand anders nu nog meer kans heeft kom op allemaal veel succes liefs monique thumbup.gif
  • hai hai

monique, hopelijk heb je door de medische molen snel geluk....

bij mij nog geen devil.gif devil.gif te bekennen...

groetjes..
  • Hoi Allemaal,

bah, monique dat is echt heel erg balen. Je blijft toch hoop houden tot op het laatst he? Ik hoop dat je zo snel mogelijk iets voor jullie kunnen doen. En wij weet ben je dan wel direct zwanger. Dan was dat het ontbrekende puzzelstukje! Ik duim voor je thumbup.gif

Groetjes Debbie
  • Hoi Monique,

ik wordt erg verdrietig van je berichtje. Ik had echt goede hoop dat het goed zou zijn. Ik leef met je mee en kan me heek goed voorstellen dat je verdrietig bent hoe is het met je mannetje? Misschien heb je het al ergens op het forum verteld maar hoelang ben je al bezig? Zet hem op he meissie!! Ik denk aan je.

Melissa voor jou begint het nu echt spannend te worden, ik zal voor je duimen.

Liefs Zonnetje
  • hallo alllemaal ,
    dank je wel voor jullie reacties.We zijn nog niet zo heellengbezeig nu gaan we voor de 7de cyclus , en het was eigenlijk per toeval dat de huisarts ons doorgestuurd heeft.Ja mijn mannetje voelt zich net zo klote ,we krijgen maandag de hele uitslag van zijin test , want we weten nu alleen dat de hoevelheid niet goed is , maar we weten nog niets over kwaliteit, vorm , endergelijke , ik hoop dat dat wel goed is , en dan moet ik verder nog onderzocht worden , en kan alleen maar hopen dat het bij mij verder goed is.maargoed dat is allemaal afwachten.Het zal allemaal nog wel effe duren.Dus we gaan samen voor de volgende cyclus.
    Melissa , het is toch goed nieuws dat er nog niets te zien is ik duim voor je mee thumbup.gif ik gun het echt iemand hier er moet op zijn minst toch een iemand zwanger worden kom op allemaal we laten ons niet uit het veld slaan
    veel liefs monique
  • Goedemorgen allemaal goofy.gif

Ik weet niet zo goed hoe ik dat lijstje moet aanpasssen, maar ik zit officieel in cyclus 1...(?).

Monique, wat balen! Maar ja, ooit zijn we met z?n allen aan de beurt! bigsmile.gif Hopelijk duurt dat ooit niet eeuwig nervous.gif

Enne Melissa? Vandaag uiterste NOD dag...ben benieuwd hoor. Alle hoop is nu een beetje op jou gevestigd, maar we wachten maar weer af bored.gif

Ik thumbup.gif voor iedereen!

Liefs
  • Hey iedereen,

Lotte, heb het lijstje voor je aangepast....

Linda: 23 jaar, dag ??, NOD 16 februari

Lotte : 32 jaar, cyclus 1,dag ?,NOD 30 maart

groetjes
    Brigitte
  • Goedemorgen meiden,

Mmm, mmm, volgens mij is het iets in de lucht dat het deze maand een depri-maand is.

Monique: heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt. Ik was tenslotten 3 dagen te vroeg. shocked.gif
    Mijn NOD is nu net als jij 11 of 14 april. Dat is knudde als je cyclus ineens onregelmatig wordt horror.gif

Toch voel ik me zelf een stuk beter als ik van het weer kan genieten zoals gisteren. Dan plaatst "het"zich een beetje naar de achtegrond en misschien is dat wel gunstig. Je bent dan meer ontspannen.

Ik heb in ieder geval op www.l10.nl ovulatietesten gekocht.
    Die zijn op deze site v??l goedkoper ( 5 stuks euro 14,00) dan in de winkel (5 stuks euro 30,00). awe.gif

Misschien een ideetje voor fegene die ook onregelmatig zijn

In ieder geval heb ik een nieuw lijstje gemaakt met mijn NOD erbij.

Zet ’m op meiden thumbup.gif thumbup.gif

Linda: 23 jaar, dag ??, NOD 16 februari

Lotte : 32 jaar, cyclus 1,dag ?,NOD 30 maart
    Sara: 32 jaar, cyclus 7, NOD 11-14 april
    Monique: 24 jaar, dag ??, NOD 11-14 april
  • Hoi allemaal,

nog steeds niets te bekennen hier....hoop dat die devil.gif devil.gif ook echt wegblijven, al denk ik niet dat het gelukt is deze maand. Verder helemaal geen buikpijn of iets wat op ongi lijkt.. we wachten af (rotwoord)

groetjes........
  • Melissa,

als je helemaal geen klachten hebt is dat toch een goed teken, waarom denk je dat het deze maand niet gelukt is?
    Ik zal in ieder geval voor je duimen dat de devil.gif wegblijven thumbup.gif
    Houd ons op de hoogte bigsmile.gif

Liefs
    Sara
  • Dankjewel voor het aanpassen van lijstje. smile.gif Welk woord kunnen we verzinnen voor ?afwachten?. Ik denk er nog even over na, want er schiet me nu niets te binnen.

Fijne dag allemaal en misschien tot zo?!
  • hey

Monique veel sterkte. Had er wel op gehoopt.

Melissa hoe voel je je? Hopelijk ben jij zwanger. Het moet waarschijnlijk vervelend zijn voor jou dat wachten. Denk dat ik hypernerveus zou rondlopen.

Ben deze maand niet veel bezig met zwanger worden wat niet wil zeggen dat het mij niet meer kan schelen. Er zijn momenteel zoveel andere dingen die mijn aandacht opeisen(bouwproblemen, bijscholingen voorbereiden,een zware studentenbegeleiding,...) dat zwanger worden even naar de achtergrond is verschoven. En ik moet zeggen ik ben veel rustiger, denk dat het me even goed doet. Zou het iedereen aanraden al kun je dat niet programmeren.

groetjes

Isje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld