Ook bezig met de eerste..

• Hoi Eden,

ik heb ook het idee dat we niet op het goede tijdstip klussen. Maar volgens mijn temperatuur zou het goed moeten zijn dus ik weet het ook niet helemaal meer. Misschien ga ik ooit ovu testen proberen maar ik ga het eerst nog zo proberen.

groetjes
  • Temperaturen heb ik nog niet gedaan...lukt dat een beetje?
    Ik moet wel zeggen dat ik ermee gestart was maar dat mijn temperatuur de eerste 5 dagen van mijn 3de cyclus al zo fel verschilde dat ik ermee gestopt ben...

Mijn temperatuur was soms zelf van de ene op de andere dag 1,5? hoger!!

Ik had steeds op hetzelfde uur, met +/- een zelfde aantal uren slaap en voor ik opstond, en met een digi thermo gemeten. Heb ik dan iets mis gedaan????

Ik houd jullie op de hoogte betreffende de ovutesten!
    Greetz
  • hallo allemaal ,
    ben ik weer ja sorry moest werken vandaag had uitgerekend vandaag weer die klote vroege dienst. Ging vanmorgen naar het toilet en zag aan het papiertje een klein beetje geel , bruinig iets zitten ,dus ik was weer helemaal depri daar komen mijn devil.gif devil.gif , ben net thuis gekomen en zie nog steeds verder niets , geen bloed niets .Ik snap er helemaal niets van wie kan mij aub helpen. Ik word hiert zo radeloos van . Liefs monique cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif
  • en had ok nog eens die zwangerschapstesten besteld via babby brabbel de vorige week donderdag , en heb ze nog steeds niet in huis. ze zijn vrijdag opgestuurd dan moet ik ze toch al thuis hebben.
  • Hoi Monique,

ik begrijp je verdriet hoor, ik ben vandaag vreselijk uit m’n doen. De laatste 2x begon het bij mij net zo telkens echt maar een ienieminie beetje. En je blijft moed houden! Ik weet dan ook niet of het de 1e dag van mijn ongie is of dat je pas moet gaan tellen als het echt bloed is. Ik leef met je mee hoor meissie!

Eden, ik heb de eerste maanden nadat ik gestopt was met de pil getempt. en eerst zag ik er ook niets in maar na verloop van tijd kreeg ik het een beetje door. Nu temp ik alleen in het begin van mijn ongie en rond de vruchtbare periode om te kijken wanneer de eisprong is geweest, mijn temperatuur zit voor de eisprong onder de 37? (36,6 tot 36,8)en na de eisprong boven de 37? (37,1 -37,2) het is dus bij mij wel duidelijk te zien. Het het begin van mijn cyclus schommelt mijn temperatuur ook hard hoor! Zo ben ik er ook achter gekomen dat ik soms 16 dagen voor ongie al m’n eisprong gehad heb.

groetjes Zonnetje
  • Dank denk ik dat ik ook maar eens opnieuw ga temperaturen!
    Monique jammer maar kop op...ooit zal het wel lukken en liever vroeg dan laat, maar ik duim mee!!! thumbup.gif
  • Hoi allemaal

nou monique niet al te best nieuws. Jij had precies dezelfde klachten als ik, dus de moed begint bij mij ook wel de schoenen in te zakken. Tot nu toe nog geen last van ongi klachtjes, maar wat niet is kan nog komen.

Wel had ik vanochtend licht last van misselijkheid, maar ja, kan ook van het eten komen gisteren, al hoop ik natuurlijk wink.gif .

Snel zullen we het weten....

melissa
  • Hoi Melissa,

onze hoop is op jou gevestigd hoor nu Monique en ik afgevallen zijn. We hopen maar dat het bij jou allemaal postief is.

Misschien wordt het weer tijd voor een NOD lijstje.
    Mijn uiterste NOD is 9 april en dit is de 5e dag van mijn cyclus.

Nou succes allemaal weer en tot schrijfs!

Liefs
  • hallo,
    IK ben nog steeds niet ongesteld.Ben nog nooit te laat geweest , maar heb wel vage buikklachten wat is dit.Mijn test was negatief
  • Hoi Monique,

ik had het dus echt mis, je bent toch nog niet ongie!!! Sorry foutje.
    Heb je zo’n test van baybrabbel geprobeerd? Welk merk had je (ik ben niet nieuwsgierig hoor). Ik zal vanavond flink voor je duimen en hopen dat ongie wegblijft.

groetjes
  • goedemorgfen allemaal,
    ben nog steeds niet ongie , maar heb wel nog last van buikpijn. Al moet ik wel zeggen dat ik nu best wel zenuwachtig ben moet zo met mijn mannetje naar het ziekenhuis nu mag hij zich laten controleren en daarna moet ik naar de tandarts 4 gaatjes boren.Dus die buikpijn die heb ik zowiezo .maargoed ik hoop nog steeds op het beste , en jullie horen nog van me .
    veel succes allemaal liefs monique
  • Ooooohhhhh Monique,
    spannend hoor ik duim nog steeds voor je al vanaf gisteravond (begin er nu moe van te worden) als het moet hou ik het nog best een paar dagen vol. thumbup.gif thumbup.gif

Melissa hoe is het met jou nog geen devils? Ik zal ook voor jou duimen.

groetjes en succes
  • hey,

Ben even niet meer mee.
    Monique jij ben nog niet ongesteld? Dus duimen we voor jou thumbup.gif
    Melissa en zonnetje hebben jullie jullie menstruatie? Hopelijk blijft die uit.

Aan iedereen veel klusgenot.Aangepast door isje op 16/03/2004 10:53
  • Hoi Isje,

bedoel je dat je ongie bent geworden of begrijp ik het mis?
    Nou ik ben sinds vorige week woensdag al ongie het zal zo’n beetje wel over zijn. Dus op mij maar niet meer rekenen.

Wil iedereen z’n NOD weer doorgeven en haar hoeveelste cyclus dan zal ik binnenkort wel een lijstje maken.

Liefs
  • hey,

Het is eerder zo’n lijstje dat ik nodig heb. Ik kan echt niet meer mee wie ongie is en wie niet. Sorry voor jou dat je ongesteld bent geworden. Het wordt tijd dat er weer eens iemand zwanger is hier.

Normaal is mijn NOD 26 maart. Cyclus weet ik niet juist, 15 of 16 denk ik.

groetjes

Isje
  • Hallo allemaal,

ik zal is wat met dat lijstje poberen, ik heb het gekopieerd van een paar pagina’s terug, dus als er nog iets
    aangepast moet worden horen we het wel:

Linda: 23 jaar, dag ??, NOD 16 februari
    Stephanie:25 jaar, dag ??, NOD 21 februari
    Debbie: 24 jaar, dag 24, NOD 03 maart
    Monique: ?? jaar, dag ??, NOD 14 maart
    Sara: 32 jaar, dag ??, NOD 16 maart
    Melissa : ?? jaar, cyclus ?,dag ?, NOD 16-18 maart
    Brigitte: 33 jaar, cyclus 5 ,dag 11, NOD 26 maart
    Isje: .. jaar, 15-16 cyclus, NOD 26 maart
    Veerle: 24 jaar, dag ??, NOD 28 maart
    Kelly: 23 jaar, cyclus 9, dag ?, NOD 30 maart
    Lotte : 32 jaar, cyclus ?,dag ?,NOD 30 maart
    Caro: 25 jaar, cyclus 8, dag ?, NOD 03 april
    Bianca: ?? jaar, NOD 06 april
    Hannah: 22 jaar, cyclus 7 dag ?, NOD 8 april
    Zonnetje: 28 jaar, cyclus 5 dag 7, uiterste NOD 09 april
    Annelies: 26 jaar, dag ??, NOD ?? maart
    Eden: 25 jaar, cyclus ?,dag ?, NOD ?

Linda, Stephanie en Debbie waar zijn jullie gebleven?

Monique, Sara en Melissa we duimen voor jullie hoor, zet hem op he!

Zo het koste even tijd maar daar is tie dan, hoop dat het allemaal nog een beetje klopt! Ik heb hem al een keer aan moeten passen want alles stond door elkaar!

groetjesAangepast door Zonnetje op 16/03/2004 12:46
  • Nou ja wat is dit nou zet ik alles keurig onder elkaar verspringt het allemaal weer, sorry dames niet zo overzichtelijk dus!
  • Hoi allemaal,

ff snel berichtje...nog geen devil.gif devil.gif hier....hopelijk blijft het zo
    bij de andere al iets te bekennen??
    melissa
  • Hey iedereen,

Heb nog een paar dingen aangepast aan het lijstje...

Monique: ?? jaar, dag ??, NOD 14 maart
    Melissa : 21 jaar, cyclus 3,dag 24, NOD 16-18 maart
    Brigitte: 33 jaar, cyclus 5 ,dag 17, NOD 26 maart
    Isje: .. jaar, 15-16 cyclus, NOD 26 maart
    Zonnetje: 28 jaar, cyclus 5, dag 7, uiterste NOD 09 april
    Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 7 april

groetjes
    Brigitte
    love.gif
  • Heb nog een paar aanpassingen....

Monique: 24 jaar, dag ??, NOD 14 maart
    Melissa : 21 jaar, cyclus 3,dag 24, NOD 16-18 maart
    Brigitte: 33 jaar, cyclus 5 ,dag 17, NOD 26 maart
    Isje: 26 jaar, 15-16 cyclus, NOD 26 maart
    Zonnetje: 28 jaar, cyclus 5, dag 7, uiterste NOD 09 april
    Eden: 25 jaar, cyclus 5,dag 4, NOD 7 april

groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld