Negatieve bloedtest, toch zwanger?

• Negatieve bloedtest, toch zwanger?

het klinkt stom en volgende week zal ik pas echt weten hoe het zit maar toch...daarom ik er toch effe een topic over open.

22/08 moet ik ongesteld worden.
    13/08 heb ik een bloedtest bij de dokter gegaan en die kwam negatief.

Toch voel ik mij zwanger. we zijn al langer aan het proberen voor een kindje en nog nooit deze symptomen gehad.
    Houd mijn lichaam me dan zo voor de gek.
    6/8 ben ik dagelijks al misselijk, nu sochtends nog steeds!
    Mijn borsten doen gevoelig pijn, en als ik op mijn tepels druk komt er een druppel melk uit (!!) Snap je dat ik dan toch begin te denken dat die test verkeerd is. aan wat ligt dit dan? voor de rest was alles in mijn bloed in orde.
    en ik ben moe, ik ga veel meer naar de grote wc dan anders.
    t klinkt allemaal onozel maar ik voel het wel sad.gif

zou er toch nog een kans zijn?

• Als je 22/8 je maandstonden moet krijgen, is 13/8 negatief testen op bloed volkomen normaal. In het allerbeste geval, test je enkele dagen voor je maandstonden positief maar nooit zo een lange periode voordien al. Je kan pas positief testen als je hcg aanmaakt en dat gebeurt pas na een eventuele innesteling. Hoe moeilijk ook, maar ik vrees dat je nog even op het wachtbankje zal moeten zitten om duidelijkheid te krijgen. Mijn duimen staan intussen alvast omhoog voor je smile.gif
  • Ik zou toch niet te veel hopen. Je bent pas zwanger vanaf het moment dat het eitje de baarmoeder heeft bereikt en een innesteling begint. Maar zodra dat gebeurd begint je lijf meteen hcg aan te maken. Bij de een gaat dat super snel, bij de ander gaat de stijging van hcg trager.

Als jij je zwanger voelt zou het eitje dus al ingenesteld moeten zijn. Maar de huisarts zegt negatief in bloed dus geen hcg hoger dan 5 aanwezig..
  • Ik voelde het ook super snel dat ik zwanger was maar ik heb nooit een bloedafname laten doen zo vroeg.
    Symptomen komen pas vanaf de aanmaak van hcg zeggen ze, dus dat iq dan weer een beetje tegenstrijdig met uw bloeduitslag natuurlijk
    Het kan nog altijd natuurlijk . Maar of dat wat je nu voelt al van de zwangerschap is ? Volgens de bloeduitslag niet maar het kan nog e.
  • helaas net al wat bloed bij het afvegen, dus dit zal wel het begin zijn van... niets aan te doen.
    Misselijkheid is er nog en alle andere symptomen. mijn lichaam houd me echt voor de gek.
    weer een les voor volgende keer dat ik op niets meer mag letten en gewoon wachten of ik overtijd ben of niet. bespaar me een hele hoop miserie.

dankjewel voor jullie reacties meiden

• @Jamima : is het doorgebroken? Als het zoveel vroeger is dan verwacht, is het misschien een innesteling?
  • nog steeds niet. nog wel roos bloed bij het afvegen.
    vanochtend nog misselijker dan ervoor maar ik durf er niet meer teveel bij nadenken. ik wacht af. wss zullen ze wel doorbreken, zoniet moet dat miniem bloed toch zeker maandag gedaan zijn ook om innesteling te zijn.
    ik vertrek vandaag op weekend met men mannetje, effe gedachten verzetten. proberen toch bigsmile.gif
  • Geniet ervan smile.gif Heb bij mn eerste zwangerschap 5 dagen hevig bloedverlies gehad, idem aan mn regels, op het moment van mn regels... nadien bleek ik plots 8w zwanger te zijn wink.gif Bleek nadien dus ook een innesteling geweest te zijn. Het kan dus wel hoor haha

Maar eerst: fijn weekend, niet teveel aan denken en genieten smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld