Man heeft een probleem

• Man heeft een probleem

Ik heb dit forum gevonden via Google en ik hoop hier een oplossing te kunnen vinden want ik zit echt met de handen in het haar.

Sinds begin dit jaar ben ik met de pil gestopt en zijn mijn man en ik ook terug wat vaker beginnen vrijen. Ons libido was vroeger niet zo heel erg hoog dus het is best 'intens' geworden in de week rond mijn eisprong als je het met vroeger vergelijkt.

Het duurde al van in het begin van onze relatie wat langer bij mijn man eer hij kon ejaculeren tijdens het vrijen, maar dat probleem is nu eigenlijk nog alleen maar erger geworden. Hij wil graag een baby maar het lijkt alsof zijn lichaam de verhoogte frequentie niet kan volgen.

Tijdens de seks verliest hij soms zijn erectie en het duurt echt heel, heel lang eer hij klaarkomt. Het vergt ook veel van hem, het is echt een sportinspanning waar hij enorm veel moeite moet voor doen om er te geraken, en op het einde ben ik ook kapot. Het is misschien wat intiem om te schrijven maar de volgende dag heb ik dus echt pijn aan mijn bovenbenen van zo lang opengespreid te liggen.

Weet iemand hier een ultieme oplossing om dit weer wat leefbaar te maken? Dit is echt niet leuk meer...
  • Dit probleem komt vaker voor dan je denkt. Mijn man heeft ook een wat lager libido en als we twee keer per week vrijen, is het erg lastig voor hem om die tweede keer binnen een 'redelijke' termijn klaar te komen. Ik herken dat gevoel van die spieren tussen de benen de volgende dag heel goed! Hij heeft het trouwens ook als hij het zelf doet, dan mag hij zoveel met zijn jongeheer spelen als hij wil, er komt gewoon niks, ook niet na een half uur. En steeds weer erectie weg, erectie terug, enzoverder.

Wij zijn hiervoor naar een seksuoloog gegaan omdat ik zwanger wou worden en hebben een heel goede tip gekregen: enkel vrijen op de dag dat je een positieve ovulatietest hebt, met een week ervoor onthouding. Dan de dag van de test vrijen en als het niet lukt na een minuutje of vijf, gewoon ophouden en later op de dag terug proberen. Uiteindelijk raakte mijn man op het einde van de dag na een aantal keren zo 'vol' dat het bijna automatisch gebeurde. Op die manier ben ik twee keer zwanger geraakt.

Succes!
  • Yep het probleem is me bekend. Mijn man heeft ook een wat lager libido en ik moet bekennen dat ik dat - in vergelijking met vorige partners - aangenaam vind. Maar dat betekent ook dat het wat moeizamer gaat als je het plots vaker begint te doen. Mijn man kan dan ook gewoon niet klaarkomen, wat hij ook doet. Gewoon goed timen, met een ovulatietest, en dan is 1 keertje voldoende.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld