Gynaecoloog gezocht regio Keerbergen

• Gynaecoloog gezocht regio Keerbergen

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag voor jullie.
    Ergens midden 2021 verhuizen wij richting Keerbergen, aangezien wij nu van een heel andere regio komen, willen we graag een gynaecoloog hebben in regio Keerbergen.
    We hebben nog geen kinderen, maar omdat we er stilletjes aan aan willen beginnen, zou ik dus ineens een gynaecoloog willen van regio Keerbergen. Praktisch gezien is de huidige gynaecoloog geen optie omwille van de afstand op termijn.
    De wachttijden zijn blijkbaar erg lang, vandaar dat ik nu dus al op zoek ben.

Bij een zwangerschap, voorkeur te bevallen in AZ St Maarten, maar is geen vereiste.

Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Fleurtje
  • Ik ga bij dr Anke Roels. Zij zit in AZ Sint-Maarten.
    Ik ben daar héél tevreden over. Ze legt alles goed uit en straalt rust uit.
    Let wel: haar agenda staat vaak vol (voor gewone onderzoeken buiten de zwangerschap wel te verstaan), is een erg gewilde gyn in Mechelen heb ik de indruk. Maar zeker de moeite om even te wachten smile.gif

Enkele vrouwen uit mijn omgeving gaan ook bij dr Anke Roels (aangezien ze hier in de gemeente een privépraktijk had, nu dus niet meer) en ik hoor daar ook alleen maar positief over.

Bij mijn bevalling van mijn eerste kindje waren de vroedvrouwen ook lovend over haar (en over andere gyneacologen iets minder lovend bigsmile.gif). Zelf heeft ze de bevalling niet kunnen doen, want het was net in een periode dat ze in vakantie was.
    Bij mijn tweede zwangerschap bleek dat ik een recente besmetting van toxo had opgelopen bij de eerste bloedresultaten. Toen ik belde voor meer uitleg en raad heeft ze me tussen haar afspraken genomen en alles even uitgelegd wat er zou gebeuren. Toen bleek dat het risico te groot was op een besmetting bij de baby heeft ze haar eerlijke mening gegeven en mij ook goed begeleid.

Enige minpuntje/ergernis: ze kan haar niet altijd aan het tijdstip van afspraak houden; maar welke dokter wel bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld