cyclocur

• heykes,

Ik zoek dames met verhalen/ervaringen over cyclocur.
    Wie heeft dit genomen en kreeg een mooie cyclus daardoor en is zwanger geworden.
    Ikzelf,heb blijkbaar te veel mannelijk hormoon en daardoor moeilijk een eisprong.

Alvast bedankt om te reageren.
    groetjes,wendy
  • Hoi Wendy,

ik ben blij dat je dit onderwerp aanbrengt. Ikzelf heb al meermaals een topic geopend rond dit onderwerp, maar kreeg slechts ??n enkele reactie.
    Ik ben zelf gestart met cyclocur en vandaag nam ik mijn laatste pilletje. Het voordeel van cyclocur is dat je perfect weet wanneer je eisprong valt. Ik moet nu dus afwachten tot volgende week om te zien of ik zwanger ben of niet.
    Het is mijn eerste strip cyclocur.
    Ik hoop, net als jij, hierdoor ook vlug zwanger te raken.
    Ik kreeg dit voorgeschreven van mijn gyn omdat mijn cyclussen heel erg lang duurden (een keer zelfs 90 dagen!), meestal tussen de 35 en 45 dagen.
    Hopelijk brengt cyclocur ons gauw geluk!
    Houd je me op de hoogte met jouw ervaringen?

Groetjes,

Minne
  • hey,

bedankt voor je reactie.Mijn laatste regels waren 27 februari,dus das ook echt al lang geleden h?.Moest je eerst iets nemen om je regels op te wekken voor je met cyclocur begon?
    Morgen ga ik naar de huisarts om een voorschrift voor cyclocur en dan begin ik er ook mee.
    Ik ben al in de medische molen geweest(onderzoeken ed.)en daaruit is dus gebleken da ik te veel mannelijk hormoon maak.Met als uitspraak da ik dus te veel overgewicht heb en dus moet afvallen.Maar nu heb ik geen zin om te wachten tot ik na ettelijke kilo's is mijn regels krijg.Ik ben wel aant dieten en ben al wel een stuk of 7 kilo kwijt,maar ik ben ook al bijna een jaar gestopt met de pil,en wordt nu wel ongeduldig.

groetjes,wendy
  • hey hey

ik ben dus vandaag begonnen met cyclocur.
    Wat zijn eigenlijk de bijwerkingen die jullie ondervinden?

groetjes,wendy

ohja de huisarts denkt wel ni da ik daardoor zwanger ga geraken ma hij zei ook da het geen kwaad kan om is te proberen.
  • Hoi Wendy,

inderdaad, ook bij jou is het al heel lang geleden dat je ongesteld geworden bent! Hopelijk lukt het via cyclocur om het evenwicht in je hormonen te herstellen.
    Ik hoorde al mensen die zwanger geworden zijn door cyclocur, het staat immers ook op de bijsluiter dat het geen middel is om zwangerschap te vermijden.
    Hopelijk helpt het je en worden we beiden snel zwanger!

Groetjes,
    Minne
  • hey minne,

ik duim zeker da we allebei vlug zwanger mogen worden.Hoelang ben je al bezig met cyclocur en heb je last van bijwerkingen?

groetjes,wendy
  • Hoi Wendy,

ik heb gisteren het laatste pilletje genomen van mijn eerste strip. Ik heb geen last van bijwerkingen! Gelukkig maar!
    Hoe oud ben jij? Waar woon je ergens?

Groetjes,
    een nieuwsgierige
  • hey minne,

ik ben er 26 en kom uit antwerpen.Voor jou word het dus spannend...
    Ik heb ook al wel gelezen da je veel kans om zwanger te worden als je stopt met cyclocur,dus de maanden erachter.
    Kben is benieuwd of het iets uithaalt.
    Hoelang ben je al bezig voor een baby.gif ?
    En hoelang waren je cyclussen vroeger?

ja ook nieuwschierig h? wink.gif

groetjes,wendy
  • Hoi,

we zijn nu van januari bezig voor een kindje, maar heb wel van februari tot mei geen regels gehad, dus eigenlijk nog niet zo lang ?cht aan het proberen (met kans op resultaat, dus).
    Mijn cyclussen varieerden voor de pil van 30 tot 32 dagen.
    Na het stoppen met de pil zaten er cyclussen bij van 45 dagen en ??n keer zelfs 90 dagen! astonished.gif
    Ik ben zelf trouwens 25 en woon in W-Vl.

Groetjes,
    Minne
  • hey,

Ja wij zijn al wat langer aant proberen.Al? proberen,in juli gestopt met de pil en kmaakte mij geen zorgen da het na een paar maanden niet lukte.
    Maar nu zou ik gewoon al graag ne normale cyclus willen krijgen.Dan ben ik al een tevreden meisje goofy.gif !
    Kga is gaan werken seh.Jaja met dit weer en op ne zondag. horror.gif

Groetjes,wendy
  • Hier enkele 2 daagjes te vroeg mijn devil.gif gearriveerd. Op naar de volgende ronde cry.gif
  • hey,

Minne,tis altijd een teleurstelling h? als de devil.gif erdoor komen h?.
    Maar tkomt wel goed hoor bij ons allebei.
    Het is moeilijk om er niet constant aan te denken h?.Ik kreeg altijd de raad toen ik zei da het niet goed lukte om zwanger te geraken,de mensen zeiden dan "goh ge moet er ni zo mee bezig zijn"
    maar das ni makkelijk als het bij andere vrienden van de eerste maand stoppen met de pil en al prijs hebben...
    Maar ik probeer echt wel positief te blijven denken en te hopen da het ooit wel lukt.

groetjes,wendy
  • hey hey,

ik had zaterdagavond een ietsepietsie licht bloedverlies tijdens het afvegen.Maar dan was het weg.raar h?.Begin vandaag met de bruine pilletjes van de cyclocur.
    Ma kvond da toch raar zenne.Wat ik ook heb de laatste dagen zijn pijnlijke tepels.Nog nooit last van gehad.
    Zou da allemaal door de cyclocur komen??

groetjes,wendy
  • Cyclocur

Dag dames
    Hoe weet je met cyclocur wanneer je ovulatie valt?
  • Cyclocur

Hallo zou ik ook graag willen weten ...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld