Clearblue Leeg Venster

• Clearblue Leeg Venster

Hallo iedereen,

Heb deze ochtend 2 tests gedaan van clearblue met wekenindicator.
    2 keer doe ik alles op de goeie manier en begint het zandlopertje te pinken.
    Na 3 minuten krijg ik een leeg venster. Dit behoort tot de testfouten terwijl ik alles correct doe.
    Te vroeg doe ik het zeker niet want ben ondertussen al 3 dagen overtijd.
    Ik vind dit wel jammer want het zijn toch wel dure testen.
    Iemand ervaring mee?

Groetjes!
  • Ik zou inderdaad denken dat de test om één of andere reden mislukt is dan. Geen idee waaraan dat lege venster anders nog kan liggen. Zelfs al zou je het te vroeg doen, dan zou je normaalgezien een '-' (negatief dus), dus dat zal het niet zijn... Stom inderdaad!
  • Dan is er inderdaad iets fout gegaan bij de test. Heb ik zelf ook 1x gehad. Misschien toch eens een gewone test doen dan?

Heb je de test 20 seconden ondergedompeld in urine? Ik vond dat er heel snel een zandloper verscheen op de test, maar heb toch altijd gewacht tot de 20 seconden om waren voor ik hem eruit haalden. Misschien dat je anders te weinig urine hebt voor een correcte weergave? Ik denk maar mee he... Aangepast door Este op 28/02/2019 09:04
  • Ja hoor zeker 20 seconden. Heb luidop mee geteld bigsmile.gif.
    Ik vind het gewoon vreemd dat het bij allebei de testen is. Kwamen uit dezelfde verpakking.
    Bij mijn zoontje had ik een gewone test van kruidvat en geen problemen mee gehad.
    Heb inderdaad terug andere gekocht maar geen digitale dan.
    Bedankt voor mee te denken alvast smile.gif!
  • Waren het recent gekochte testen? Was de houdbaarheidsdatum nog goed?

Als de datum nog goed is, zou ik dit durven melden bij de fabrikant, is misschien iets fout gegaan bij de productie van dat lotnummer... Zeker gezien je zegt dat ze uit dezelfde verpakking kwamen...
  • Ik heb de testen wel al 5 maand geleden gekocht maar toch nog geldig tot 2020.
    Had soms ook problemen met hen ovulatietesten die ook testfouten gaven.
    Bij sensitest had ik dit niet.
  • Daarnet positief getest. Was dus duidelijk iets mis met de testen. Heb het zelf nog niet gezegd tegen mijn man 🤐.
  • Proficiat! Hoorde onlangs in een mamagroep nog van iemand dat de test niets deed na de zandloper. Zou mijn geld wel terugvragen.
  • Proficiat @Elena86 !!
    Kruidvat testen 2 voor 5 euro zijn bij mij de beste.
    Die clearblue test laat het resultaat ook verdwijnen na x aan tal dagen.
    Bij de goedkope kruidvattesten blijft het streepje "eeuwig" zichtbaar. ik bewaar ze dan ook smile.gif
  • Bedankt meisjes! Hopelijk verloopt alles goed en blijft hij/zij zitten.
    Ik heb nu de gewone clearblue tester gekocht met een plus teken. Kan ik ook bewaren smile.gif.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld