Bloeding hebben maar toch zwanger?

• Bloeding hebben maar toch zwanger?

Hallo allemaal,

wij proberen nu al een drie tal maand zwanger te geraken van een 2de kindje.
    Mijn cyclus hangt zo altijd rond de 31 dagen.
    normaal was vandaag mijn NOD. maar ik denk vorige week dinsdag mijn menstruatie al te hebben gekregen.
    Doch was het een vrij rare menstruatie. eerst 3 dagen bruine afscheiding. daarna 4 dagen redelijk gebloed en dan weer 2 dagen bruine afscheiding.
    (Normaal heb ik wat bruinige afscheiding en daarna 3 dagen mijn menstruatie)

Vandaag heb ik geen verlies meer. toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben.
    ligt grotere borsten (geen pijnlijke), moe, lage rugpijn en steken in de streek van mijn liezen en baarmoeder.

Ik zou morgen een zwangerschapstest willen doen. alhoewel ik denk dat die toch zeker negatief zal zijn aangezien ik zo gebloed heb.
    wat denken jullie? Zou ik nog zwanger kunnen zijn, of houd mijn lichaam mij voor de gek?
  • Heb je test gedaan?
    Lijkt me toch op regels dat wat je vorige week hebt gehad ? Voor innesteling lijkt me dit hevig bloeden.
    Misschien hormonenhuishouding wat in de warm door de hittegolf ofzo?
    geen idee of dat er wat mee te maken kan hebben wink.gif
  • Ik heb maandag een test gedaan maar die was negatief. Ik wist het ergens wel, dus ik ben niet zo teleurgesteld.
    Op naar ronde 4. Ben al opnieuw gestart met ovulatietesten. happy.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld