Alle testen zijn negatief - Kan ik alsnog zwanger zijn?

• Alle testen zijn negatief - Kan ik alsnog zwanger zijn?

Hey iedereen,

Ik ben ondertussen enkele maanden aan het proberen zwanger worden. Ik registreer alles mooi op een app waardoor ik kan vaststellen dat mijn cyclus steeds dezelfde is (op de dag juist). Nu ben ik reeds 4 dagen overtijd en heb ik bij dag 2 overtijd een bloeddtest laten afnemen die negatief was. Ook mijn urinetesten zijn negatief maar ik ben nog nooit zo "onregelmatig" geweest. Zou het kunnen dat ik alsnog zwanger ben?

Dank je voor je reactie/ervaringen!
  • Ik heb zelf een erg onregelmatige cyclus dus kan niet spreken uit eigen ervaring, maar een vriendin van mij heeft ooit eens een cyclus overgeslagen, m.a.w. eens geen eisprong gehad. Daardoor duurde haar cyclus 2x zo lang als normaal. Daarna was haar cyclus terug gewoon regelmatig.
    Een cyclus kan ook langer zijn dan gewoonlijk door stress, ziekte, door op reis te gaan ... je kan dan bijv een latere eisprong hebben gehad waardoor je nu dan nog in de wachtweken zit. Stress kan ook gewoon je menstruatie tegenhouden (Dat weet ik dan weer wel uit eigen ervaring).
    In je bloed moeten ze in principe kunnen zien of je een eisprong hebt gehad.
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt en wens je nog veel succes toe smile.gif
  • @yoline.. Als de bloedtest negatief is ben je niet zwanger. Het kan zijn dat je eens onregelmatig is. Beetje stress kan al zijn fat uw eisprong anders is disappointed.gif
  • Urinetesten kunnen al eens verkeerd negatief aangeven. Met een bloedtest lijkt mij dat straf. Ik heb nog maar één keer gehoord over een foutieve bloedtest en dat was iemand met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Ik vrees dus dat je niet zwanger bent... Veel succes volgende ronde!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld